Turambar Postad 1 December, 2002 Rapport Postad 1 December, 2002 han som spelar Data e bäst, eller han som spelar Worf
poth_99 Postad 1 December, 2002 Rapport Postad 1 December, 2002 ... utan tvekan Dominic Keating (Malcolm Reed) A true englishman, a good "sport" and one hell of a gentlemen and officer ;)
Excelsior Postad 2 December, 2002 Rapport Postad 2 December, 2002 i så fall är väl Patrick Stewart snäppet vassare.
Unkas Postad 2 December, 2002 Rapport Postad 2 December, 2002 Tycker det är svårt för att inte säga omöjligt att välja en skådespelare som den bästa. Jag är doc väldigt imponerad av seven´s alla roller. Hon Immiterar Doctorn med en enastående likhet. Hon är verkligen en skådespelare som kan axla många olika personligheter.
Expendable Ensign Postad 2 December, 2002 Rapport Postad 2 December, 2002 Att välja den bästa skådespelaren/karaktären tycker jag är helt omöjligt. Personer som Patrick Stewart, Brent Spiner, Leonard Nimoy m.fl är självklara. Måste hålla med om att Jeri Ryan gör ett mycket bra jobb. Hon är ju inte den man förväntar sig något sådant ifrån på grund av hennes utseende men hon har visat att hon kan agera. En karaktär som tyvärr ofta glöms bort är Miles O'Brien (Colm Meaney). Kan inte säga riktigt varför men han är cool. Kanske beror det på den irländska dialekten. B)
Unkas Postad 3 December, 2002 Rapport Postad 3 December, 2002 Ja, Miles O'Brien är cool. Man behöver bara se honom för att förstå varför. Colm Meaney som han hetter, är väll den skådespelaren som är mest känd bland fok i allmänhet, av alla Star Trek karaktärerna. Det går ofta filmer på tv där han är med. Han spelar oftast väldigt annorlunda roller om man jämför med Star Trek. Miles O'Brien backar inte för en regäl fight. En av anledningarna till att jag gillar honom.
Morn Postad 3 December, 2002 Rapport Postad 3 December, 2002 Miles O'Brien backar inte för en regäl fight. En av anledningarna till att jag gillar honom. Samt att han har en spindel som husdjur. Det är cool sen så säger han Cradis isället för Cardassians och bara det ger honom lite extra.
Unkas Postad 3 December, 2002 Rapport Postad 3 December, 2002 Ja Miles O'Brien har verkligen karaktär. kan inte vänta tills den första DS9 boxen kommer. Ska införskaffa den så fort jag kan.
Sotunk Postad 3 December, 2002 Rapport Postad 3 December, 2002 Miles O'Brien backar inte för en regäl fight. En av anledningarna till att jag gillar honom. Samt att han har en spindel som husdjur. Det är cool sen så säger han Cradis isället för Cardassians och bara det ger honom lite extra. "Bloody Cardies!" för att vara exakt. ;) I vilket avsnitt har han en spindel? Eller är det Colm Meany som har en spindel? Själv så tycker jag, som de flesta andra, att Patrick Stewart, Jeri Ryan och Colm Meany tillhör eliten av skådespelare inom Star Trek. Även Leonard Nimoy och DeForest Kelley är/var bra. Kate Mulgrew är inte helt fel hon heller, särskilt inte i "Endgame". Jag kan inte välja en favorit.
Morn Postad 3 December, 2002 Rapport Postad 3 December, 2002 "Bloody Cardies!" för att vara exakt. ;) I vilket avsnitt har han en spindel? Eller är det Colm Meany som har en spindel? Själv så tycker jag, som de flesta andra, att Patrick Stewart, Jeri Ryan och Colm Meany tillhör eliten av skådespelare inom Star Trek. Även Leonard Nimoy och DeForest Kelley är/var bra. Kate Mulgrew är inte helt fel hon heller, särskilt inte i "Endgame". Jag kan inte välja en favorit. det är TNGs "Realm of fear" (kan inte stava)
Captain Proton Postad 3 December, 2002 Rapport Postad 3 December, 2002 (redigerade) Jag tycker Captain Proton är coolast. Han slåss inte mot några små fjuttiga borger eller galna aliens, han slåss mot den enda ondskan i universum - Dr. Chaotica. Jag menar han har ju räddat jorden troligtvis flera gånger. Och dessutom (med hjälp av Buster Kinkaid) så får dom även med sig Satans robot på sin sida. Satans robot är ju egentligen fruktansvärt powerfull men den är ganska rolig oxå. Captain Proton to the rescue!! Redigerad 3 December, 2002 av Captain Proton
Lieutenet Lind Postad 4 December, 2002 Rapport Postad 4 December, 2002 Är det bara jag som tycker att Roxann Dawson är den coolaste skådesplaren.. :o
Locutus Postad 1 Juli, 2004 Rapport Postad 1 Juli, 2004 Tjena Tjena Brent Spiner (Data) toppar juh listan sedan kommer juh helt klart Leonard Nimoy (spock) :vulcan:
OnO Postad 15 September, 2004 Rapport Postad 15 September, 2004 (redigerade) Tjena! Ännu en gammal tråd jag inte varit och kladdat i Jag tycker att Patric Stewart är den bästa skådespelaren av alla i star trek världen. Det märks att han studerat teater. Han är en mäktig dramatiker. Kolla bara på avsnittet "Chain of Command". Brent Spiner och Robert Picardo är två andra superba skådisar som lever mycket på sitt min spel, underbart roliga. Även John de Lancie som spelar Q tycker jag är en otroligt duktig och rolig skådespelare. Dessa fyra är mina favoriter Redigerad 15 September, 2004 av OnO
EoNeel Postad 15 September, 2004 Rapport Postad 15 September, 2004 Även om jag är torsk på DS-9 så är det forfarande Mr Spock som gäller för mig. Han är ST personifierad.
T'Pol Postad 15 September, 2004 Rapport Postad 15 September, 2004 tycker ju då att Connor Trinneer (Trip) e coolast.
Mr Borg Postad 15 September, 2004 Rapport Postad 15 September, 2004 Patrick Stewart regerar ju rätt så rejält för mig. Otrolig skådis som varierar sig mycket, han är klart coolast. Därefter följer Spiner och Nimoy.
T'Mara Postad 15 September, 2004 Rapport Postad 15 September, 2004 På TOS: Nimoy På TNG: Stewart På DS9: de är alla mycket bra, jag tror att det är faktiskt Star Treks bästa besättning På VOY: Tim - han är så mångsidig och har ett såt stort spektrum av uttryck (jämför "Riddles", "Meld" och "Innocence" - han verkligen visade oss olika sidor på sin karaktär) På ENT: Billingsly
Bradis_Mamma Postad 15 September, 2004 Rapport Postad 15 September, 2004 Såå många bra. Nicole de Boer (Ezri Dax) är min favoritskådespelerska alla kategorier. Robert Picardo (The Doctor) är juu bara så duktig. En som jag vill höja en röst för är Jolene Balock (T'Pol) visserligen har hon oturen att tvingas spela en karaktär som lever på att gå omkring i tajta kläder och stora bröst men det är inte hennes fal att Braga tycker att hon är snygg. De gånger hon f??r chansen att spela bra tycker jag ofta att hon tar den. jag ogillar karaktärer T'Pol men är imponerad av hennes sätt att göra iaf lite vettigt med den.
captain archer Postad 24 September, 2004 Rapport Postad 24 September, 2004 captain picard är coll tycker jag
Pjotr'k Postad 24 September, 2004 Rapport Postad 24 September, 2004 captain picard är coll tycker jag <{POST_SNAPBACK}> Varför tycker du som du tycker?
MrsRiker Postad 24 September, 2004 Rapport Postad 24 September, 2004 Mitt röst faller på Brent Spiner. Han har gjort ett fantastiskt jobb med Data genom åren och alla andra karaktärer som han fått spela, Lore, Dr Soong och B-4. Men framför allt att se skillnaden mellan Data i första säsongen och sista, eller ännu mer, Nemesis. Han har verkligen blivit mänskligare, precis som han strävat efter hela tiden!! Men rent generellt så har Trek många bra skådisar, både ordinarie men också gästskådespelare. Jeffrey Combs är suverän tycker jag (Brunt, Weyon (DS9) & Shran (Ent)) och min absoluta favorit: Marc Alaimo - Gul Dukat - som lyckas göra Dukat till den mest komplexa, ondskefulla men samtidigt mänskliga skurk i hela Trekvärlden... :cardassian: Bloody cardie!!
Rekommenderade inlägg