Gå till innehåll

Säsong 6


commander jennie

Rekommenderade inlägg

Citat: från commander jennie den 12:03 pm den okt. 1, 2001

VAd kul att J/C fick varandra. Suck,  jag har väntat länge på detta måste bara hyra det avsnittet.......

När hände detta? Jag måste missat en hel del här. När sades detta och i vilket avsnitt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svar 80
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Peter Avsänt 2:31 pm den okt. 1, 2001

--------------------------------------------------------------------------------

Citat: från commander jennie den 12:03 pm den okt. 1, 2001

VAd kul att J/C fick varandra. Suck,  jag har väntat länge på detta måste bara hyra det avsnittet.......

--------------------------------------------------------------------------------

När hände detta? Jag måste missat en hel del här. När sades detta och i vilket avsnitt?

Jag tror det har och göra med mitt inlägg om avsnittet "The Muse" för några veckor sen. Eller?

(Ändrad av mumle kl. 2:41 pm den okt. 1, 2001)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Såg "Spirit Folk" (#237) tidigare i eftermiddags. Mamma som satt brevid och slötittade fällde en kommentar: "-Vilken buskis".

Jag skrattade högt massor med gånger under avsnittet, men är inte sen att hålla med henne, tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag kollat på mer! Live Fast and Prosper (#242) var ett bra avsnitt, jag kunde inte slita mig! Lite rörigt dock, så jag ska nog se det igen.

Nu har jag också kollat på "the Muse" (#244) och ja, det va ingen höjdare. Kanske hade jag för höga förväntningar?

Spoiler!

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

Kyssen mellan Janeway och Chakotay va inget o ha!  ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Quote from Lis@, posted on Nov. 04 2001,14:14

Har inte sett nåt från säsong 6, men avsnitten om borgbarnen verkar bra. Nån som har sett det?

Jo.. jag har inte sätt när dom kommer till voyager, men därimot ett avsnitt när dom redan är där.. Men vill inte säga för mycket...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avsnitt The Muse är enkelt underbart!

Det gäller fel i voyger-avsnitt, Blink of an Eye i säsong 6. En gubbe skrev ett brev som skickats till skeppet Voyager via ballong . Men han skrev på engelska !!!! :!!!:

Såg någon av er detta ? Jag tror inte mina egna ögonen. Ologiskt att det finns  utomjordinvånaren skapar en språk som engelska.  Det måste vara en stor misstag av manusförfattarna. Annars är det en underbart avsnitt.

En stor tack  till Quiet som gav mig en tips  att avslöja hemligheten

// Nettan, som ber ursäkt i förväg för dålig svenska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...