Nyhet Postad 1 April, 2006 Rapport Postad 1 April, 2006 Star Trek Databas tar från och med denna månad säsongsuppehåll och återkommer igen i höst på grund av idetorka. Med alla nedskärningar inom Star Trek har allt färre engagerat sig för databasen och arbetet har därför blivit alltför tungt för den nuvarande redaktionen. Forumet kommer att vara öppet under sommaren, så att alla skall få en möjlighet att fylla på med ideer och förslag hur vi skall fortsätta. Ett stort tack för alla era bidrag under de gångna åren. Vi hörs i höst, Jocke och övriga redaktionen. April, april! Observera att detta var ett aprilskämt! [ Till originalnyheten ]
Gul Nador Postad 1 April, 2006 Rapport Postad 1 April, 2006 På order av den Cardassiska regeringen beordrar jag er härmed att upphöra med skrämmande aprilskämt och fortsätta publicera intressanta nyheter!
Durator Postad 2 April, 2006 Rapport Postad 2 April, 2006 Var det ingen som gick på den? Den var elak v'tosh ka'tur
Nettan Postad 2 April, 2006 Rapport Postad 2 April, 2006 Var det ingen som gick på den? Jooo, jag gick på det! :blink: :blink: :blink: Ville bara berätta er att när jag läste nyheten om paus, då blev jag lite deppig och har ett bidrag till redaktionen. Jag tänkte; "Äsch jag får lämna bidrag i hösten". Men jag blev lurad av er på redaktioner på star trek databas. Grattis, det var ett elakt aprilskämt! :P
thestargaze Postad 2 April, 2006 Rapport Postad 2 April, 2006 (redigerade) Oj då, det var inte meningen att skrämma upp er så! :vulcan: Redigerad 2 April, 2006 av Kathryn Archer
orville Postad 2 April, 2006 Rapport Postad 2 April, 2006 Kram på er allihop. Det var ett ganska elakt skämt men det var kul också.
bjorn98009_91 Postad 2 April, 2006 Rapport Postad 2 April, 2006 Jag fick faktist lite panik och blev rätt ledsen (okej kanske överdriver lite), men det är iallafall tur att det var ett skämt.
Aliline Postad 2 April, 2006 Rapport Postad 2 April, 2006 Var det ingen som gick på den? Jodå. :lol: Blev total lurad. :P
Mindtrust Postad 5 April, 2006 Rapport Postad 5 April, 2006 vart också lurad, då jag inte är här så ofta
Rekommenderade inlägg