Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 190
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad
Vad var det som hände när dom var ute och flöt i rymden med rymddräkter och var nära att dö? Var det första gången B'Elanna sa att hon älskade Tom?

jo när dom trodde att dom skulle dö sa BÈlanna till tom att hon älskade honom....

Postad
Det verkar rätt romantiskt, ensama i en skyttel när syret snart är slut. Jag kan inte tänka mig romantskare.

Dom var inte i skyteln dom var i rymmden och syret i dräkterna höll på att ta slut.... men det var romantiskt..

Postad
Vet ej om ni har tagit upp det här innan men varför sa hon det inte innan (att hon älskade honom)? ???

Jag antar hon var rädd att berätta det för honom hon är ju inte den personen som berätar sånt för alla....

Postad
Hur komm B`Elana till Voyager igentligen såg inte första säsongen... :( )

hon mar maskinist på Chakotays skepp och gick med när resten av besättningen gick med på Voyager

Postad
Det måste vara svår att anppasa sig till miljön på skeppet. ???

Tror jag inte, hon gick ju faktiskt Star Fleet Academy ett par år innan hon hoppade av för att gå med the Maquis istället.

Postad
Jag tror att hon hoppade av andra året....

hon hoppade av för att hennes mamma tvingade henne att gå i ett Klingonskt kloster.

Tror jag

B'Elanna är det helt klart tuffaste karatären i Voyager

Postad
Jag tror att hon hoppade av andra året....

hon hoppade av för att hennes mamma tvingade henne att gå i ett Klingonskt kloster.

Tror jag

B'Elanna är det helt klart tuffaste karatären i Voyager

Hon gick i ett klingonskt kloster som barn.

Starfleet acadamy hoppade hon av eftersom hon inte kom överens med lärarna mm. Hon gick då med i Maqui.

Postad

Japp Belly bråkade med lärarna fast en av lärarna tyckte det var bra att någon sa emot och inte bara trodde på allt lärarna sa, fast jag tror inter Belly visste det utan hon hoppade av ändå. Tror hon gick med Maquiserna för at Chakotay räddade hennes liv, hon var oxå lite kär i Chakotay då men han var tillsammans med evil Seska då. :klingon:

Postad
Japp Belly bråkade med lärarna fast en av lärarna tyckte det var bra att någon sa emot och inte bara trodde på allt lärarna sa, fast jag tror inter Belly visste det utan hon hoppade av ändå. Tror hon gick med Maquiserna för at Chakotay räddade hennes liv, hon var oxå lite kär i Chakotay då men han var tillsammans med evil Seska då. :klingon:

Var hon kär i Chakotay??? vad jag mins var det att han räddade hennes liv och att hon hoppade av för att en av lärarna snyse eller vad hon nu kallade honom ansåg att dom gemensamt tyckte att det inte var ett ställe för henne...

Postad

Japp asså Belana hoppa av för hon bråka med lärarna (vet ej om hon bråkade som människa eller som klingon men gissar som människa) sen efter så räddade Chakotay livet på henne (från vad minns jag inte vet ej om det har framkommit) o då gick hon med Maquis och hon var kär i Chakotay japp men verkade komma över det så småningom  ;)

Postad
Japp asså Belana hoppa av för hon bråka med lärarna (vet ej om hon bråkade som människa eller som klingon men gissar som människa) sen efter så räddade Chakotay livet på henne (från vad minns jag inte vet ej om det har framkommit) o då gick hon med Maquis och hon var kär i Chakotay japp men verkade komma över det så småningom  ;)

I vilket avsnitt sa hon att hon var kär i Chakotay?? för vad jag vet har man aldrig hört henne säga att hon hade romantiska känslor för han.....

Postad

Jag har upptäckt att BÈlannas trehuvud ändrades i säsong 1 tror jag det var.. ändrades det för att docktorn var tvungen att sätta dit hennes klingon DNA efter att dom den där rasen i avsnittet faces tagit bort det och hon inte skulle klara sig utan det??   ???

Postad

hello!! Jag visste inte heller att Béllana har sagt till C att hongillade honom.. dem är VÄL bara kompisar?? Isåfall måste det varit i säsong 2 för nu e hon ju gift me Tom! fast dem skulle ju passa bra ihop.. ( ursäkta staningen det är tangentbordet som e knasigt) ;)

Postad
Isåfall måste det varit i säsong 2 för nu e hon ju gift me Tom!

Öh?

hon är inte gift med Paris ännu.. de gifter ju  sig inte förrän s.7...

abropå diskussionen om B'Elanna sagt att hon gillade Chakotay.. har för mig jag har hört det oxå.. får gå igenom gamla episode guides å kolla upp det.. :)

Postad
hello!! Jag visste inte heller att Béllana har sagt till C att hongillade honom.. dem är VÄL bara kompisar?? Isåfall måste det varit i säsong 2 för nu e hon ju gift me Tom! fast dem skulle ju passa bra ihop.. ( ursäkta staningen det är tangentbordet som e knasigt) ;)

Jag har för mig att dom bara är kompisar ochså.... jag kan inte minnas att hon har sagt att hon gillar honom romantiskt...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...