Lokatt Postad 6 April, 2002 Rapport Postad 6 April, 2002 Förresten, är det nån som säljer voy-avsnitt med sv-text på dvd? Har det kommit på dvd ännu, och kan man köpa det på sf-bokhandeln oxå? ;)
Pjotr'k Postad 17 April, 2002 Rapport Postad 17 April, 2002 Förresten, är det nån som säljer voy-avsnitt med sv-text på dvd? Lokatt - de kommer inte ut på DVD förrän tidigast 2003. Jag har varit inne på Tradera och hittat en massa Trek-prylar av alla de slag (dock inte kläder). Kolla på Tradera och sök på "Trek" - då får du nog med det mesta!
Arkay Postad 2 Februari, 2007 Rapport Postad 2 Februari, 2007 Kanske fel forum att lägga den i men jag undrar var man kan få tag i säsong 1 på DVD...webhallen har slut tyvärr... //Arkay
Jocke Postad 2 Februari, 2007 Rapport Postad 2 Februari, 2007 Flyttar till Quarks holodäck... Du kan köpa säsong 1 hos: Discshop: Vanliga, Slimline (ej i lager) Ginza: Slimline (vet ej lagerstatus) Play: Slimline, Vanliga (i lager, ej i Sverige) (Slimline är en ompackning av boxen som då är mindre och billigare)
DanielSchenström Postad 8 Februari, 2007 Rapport Postad 8 Februari, 2007 Jag får väl slå ett slag för våra två prisjagartjänster i sverige: www.pricerunner.se och www.prisjakt.se där man kan se vart man kan köpa den säsongen och priset på dem från de enskilda butikerna samt om de finns i lager (fast uppdateringen är inte realtid). Jag köper själv alla mina DVD-boxar från www.amazon.co.uk där man får gå in dagligen för att kolla priserna på det man är intresserad av för ena dagen kan de kosta 27 pund och andra 40... (För den gamla versionen, har inte kollat in slimline.)
Supertreck Postad 8 Februari, 2007 Rapport Postad 8 Februari, 2007 Om det inte är så viktigt med förpackningen så finns det ju re-pack otroligt billigt.
K´hogh son of Klintoch Postad 15 Februari, 2007 Rapport Postad 15 Februari, 2007 (redigerade) Kanske fel forum att lägga den i men jag undrar var man kan få tag i säsong 1 på DVD...webhallen har slut tyvärr... //Arkay jag säger bara CDON.COM Redigerad 15 Februari, 2007 av K´hogh son of Klintoch
MrsMorn Postad 24 Februari, 2007 Rapport Postad 24 Februari, 2007 Kanske fel forum att lägga den i men jag undrar var man kan få tag i säsong 1 på DVD...webhallen har slut tyvärr... //Arkay De finns till bra priser på http://www.filmia.se/site/index.php?funkti...searchcat=titel och de har korta leveranstider. Jag har själv köpt alla mina TNG därifrån och är jättenöjd.
preacher man Postad 18 December, 2008 Rapport Postad 18 December, 2008 Nån som vet var jag kan få tag på "the motion picture" på DVD? den verkar totalslut överallt..
Aike Postad 18 December, 2008 Rapport Postad 18 December, 2008 (redigerade) Här har dem den. Dock kanske pundkursen inte är den bästa, men frakten är inte särskilt hög. http://www.amazon.co.uk/Star-Trek-Motion-P...0510&sr=8-1 Man kan kolla på Tradera med. Redigerad 18 December, 2008 av Aike
preacher man Postad 18 December, 2008 Rapport Postad 18 December, 2008 Ahh tack Aike jättebussigt ska kolla upp det
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu