Lokatt 0 Report post Posted April 6, 2002 Förresten, är det nån som säljer voy-avsnitt med sv-text på dvd? Har det kommit på dvd ännu, och kan man köpa det på sf-bokhandeln oxå? ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pjotr'k 8 Report post Posted April 17, 2002 Förresten, är det nån som säljer voy-avsnitt med sv-text på dvd? Lokatt - de kommer inte ut på DVD förrän tidigast 2003. Jag har varit inne på Tradera och hittat en massa Trek-prylar av alla de slag (dock inte kläder). Kolla på Tradera och sök på "Trek" - då får du nog med det mesta! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arkay 0 Report post Posted February 2, 2007 Kanske fel forum att lägga den i men jag undrar var man kan få tag i säsong 1 på DVD...webhallen har slut tyvärr... //Arkay Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jocke 7 Report post Posted February 2, 2007 Flyttar till Quarks holodäck... Du kan köpa säsong 1 hos: Discshop: Vanliga, Slimline (ej i lager) Ginza: Slimline (vet ej lagerstatus) Play: Slimline, Vanliga (i lager, ej i Sverige) (Slimline är en ompackning av boxen som då är mindre och billigare) Quote Share this post Link to post Share on other sites
DanielSchenström 0 Report post Posted February 8, 2007 Jag får väl slå ett slag för våra två prisjagartjänster i sverige: www.pricerunner.se och www.prisjakt.se där man kan se vart man kan köpa den säsongen och priset på dem från de enskilda butikerna samt om de finns i lager (fast uppdateringen är inte realtid). Jag köper själv alla mina DVD-boxar från www.amazon.co.uk där man får gå in dagligen för att kolla priserna på det man är intresserad av för ena dagen kan de kosta 27 pund och andra 40... (För den gamla versionen, har inte kollat in slimline.) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Supertreck 0 Report post Posted February 8, 2007 Om det inte är så viktigt med förpackningen så finns det ju re-pack otroligt billigt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
K´hogh son of Klintoch 0 Report post Posted February 15, 2007 (edited) Kanske fel forum att lägga den i men jag undrar var man kan få tag i säsong 1 på DVD...webhallen har slut tyvärr... //Arkay jag säger bara CDON.COM Edited February 15, 2007 by K´hogh son of Klintoch Quote Share this post Link to post Share on other sites
MrsMorn 0 Report post Posted February 24, 2007 Kanske fel forum att lägga den i men jag undrar var man kan få tag i säsong 1 på DVD...webhallen har slut tyvärr... //Arkay De finns till bra priser på http://www.filmia.se/site/index.php?funkti...searchcat=titel och de har korta leveranstider. Jag har själv köpt alla mina TNG därifrån och är jättenöjd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
preacher man 0 Report post Posted December 18, 2008 Nån som vet var jag kan få tag på "the motion picture" på DVD? den verkar totalslut överallt.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aike 9 Report post Posted December 18, 2008 (edited) Här har dem den. Dock kanske pundkursen inte är den bästa, men frakten är inte särskilt hög. http://www.amazon.co.uk/Star-Trek-Motion-P...0510&sr=8-1 Man kan kolla på Tradera med. Edited December 18, 2008 by Aike Quote Share this post Link to post Share on other sites
preacher man 0 Report post Posted December 18, 2008 Ahh tack Aike jättebussigt ska kolla upp det Quote Share this post Link to post Share on other sites