Picard Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Vad tycker du? Skriv och säg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Flyttar till Science fiction... *FLYTTAD* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jean-Luc Posted February 8, 2007 Report Share Posted February 8, 2007 Jag tycker int den är bra, vet inte varför riktigt, egentligen borde de vara en serie jag gillar, men nej. Inte intressant för mej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
everybodyknows Posted February 9, 2007 Report Share Posted February 9, 2007 helt okej faktiskt, även om den inte tillhör en av mina större favoriter. var helt besatt av den som yngre så jag började se om den förra sommaren. vissa avsnitt är fantastiskt bra, andra inte mer än en gäspning. således en mycket ojämn serie. föredrar definitivt chris carters andra serie, millennium, istället. i alla fall säsong 1 och 2... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Picard Posted February 9, 2007 Author Report Share Posted February 9, 2007 Jag tycker int den är bra, vet inte varför riktigt, egentligen borde de vara en serie jag gillar, men nej. Inte intressant för mej. Men det är rätt mycket UFO:n i den typ. :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kashked Posted February 10, 2007 Report Share Posted February 10, 2007 En av mina absoluta favoritserier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K´hogh son of Klintoch Posted February 10, 2007 Report Share Posted February 10, 2007 Gillian Andersson är en het kvinna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Picard Posted February 11, 2007 Author Report Share Posted February 11, 2007 Gillian Andersson är en het kvinna visst är hon, snygg en!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rehnvall Posted February 11, 2007 Report Share Posted February 11, 2007 Tyckte den var bra och intresant i början, framföralt lite nyskapande, sedan kändes det som man piskade en död häst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StarTrekin Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 Jag tyckte om serien innan den blev allt för invecklad, dvs jag tyckte de första säsongerna var bra, sen har jag inte sett så mycket av de senare säsongerna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted February 12, 2007 Report Share Posted February 12, 2007 Ja, jag gillar den. Eller rättare sagt gillade den. Arkiv X är en serie som jag tycker överlevde sig själv. Den var spännande, annorlunda och intressant i början men till slut blev det för många intriger, för mycket konspirerande, för många mörkläggningar utan att det egentligen ledde någonstans. Hade gärna sett att man avslutat serien i tid och på ett bra sätt. Knutit ihop trådarna så att säga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Hunter Posted February 13, 2007 Report Share Posted February 13, 2007 Jag älskar X-Files! Det var nog den första serie jag följde på riktigt allvar! Nån dag ska jag äga samtliga säsonger på dvd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Picard Posted February 14, 2007 Author Report Share Posted February 14, 2007 Jag älskar X-Files! Det var nog den första serie jag följde på riktigt allvar! Nån dag ska jag äga samtliga säsonger på dvd Gott ett riktigt fan! :lol: vilka säsonger har du nu då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Hunter Posted February 18, 2007 Report Share Posted February 18, 2007 Jag älskar X-Files! Det var nog den första serie jag följde på riktigt allvar! Nån dag ska jag äga samtliga säsonger på dvd Gott ett riktigt fan! :lol: vilka säsonger har du nu då? Inga, jag skrev nån dag :P Men en hel del inspelat på vhs i för sig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Picard Posted February 19, 2007 Author Report Share Posted February 19, 2007 Jag älskar X-Files! Det var nog den första serie jag följde på riktigt allvar! Nån dag ska jag äga samtliga säsonger på dvd Gott ett riktigt fan! :lol: vilka säsonger har du nu då? Inga, jag skrev nån dag :P Men en hel del inspelat på vhs i för sig. Opss.. såg fel! :P sj ha ja säsong 1,5 & 6 och några andra arkiv x filmer som är typ får dom olika säsongerna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted February 27, 2007 Report Share Posted February 27, 2007 Länge sedan jag såg Arkiv-X. De första säsongerna var väldigt bra. Håller dock med Expendable Ensign. Serien överlevde sig själv. Avsnitten blev för krångliga och handlade bara om konspiration. Tråkigt när skaparna inte inser att en serie borde avslutas. Tyvärr ett vanligt återkommande fenomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts