Admiral Picard Posted November 29, 2013 Report Share Posted November 29, 2013 OT: Admiral Picard bor du inte längre kvar i Norrköping? Bor i Borlänge just men ska flytta tillbaka till Norrköping i Dec. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted November 29, 2013 Report Share Posted November 29, 2013 Han mådde dåligt över att han flyttade mitt inne i våran genomgång av DS9. Sen var nog saknaden för stor, vilket är förståeligt. Let's face it, I'm unforgettable. - Gordon "ALF" Shumway Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoledian Posted November 30, 2013 Report Share Posted November 30, 2013 (edited) Systemutvecklare på Migrationsverket. Webb-baserade handläggningsystem, e-tjänster m.m. Edited November 30, 2013 by zoledian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tottos Posted December 7, 2013 Report Share Posted December 7, 2013 Jag arbetar som scoutledare och studerar på gymnasiet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted August 6, 2014 Author Report Share Posted August 6, 2014 Då var dag att uppdatera sig här igen . Har nyligen fått ett nytt jobb på en högstadieskola här i Jönköping där jag numera jobbar 100% som enbart mattelärare (har kompetensen engelska också). Allt verkar vara tiptop och hittills trivs jag kanon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted March 24, 2015 Author Report Share Posted March 24, 2015 Det känns som att jag uppdaterar mig här ganska ofta. Jag ska nämligen byta jobb nu igen. Det är så att jag fått ett trevligt erbjudande från min gamla chef som jag inte kunde tacka nej till, och således ska jag nu återvända till mitt gamla kontorsjobb. Jag känner ju redan folket där så det blir trevligt, och arbetsuppgifterna är även de bekanta plus några nya, så det blir kul. Det är trevligt när man får känna sig eftertraktad och får höra att man är saknad . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvin Posted March 30, 2015 Report Share Posted March 30, 2015 Pensionsrådgivning sen ca 2 år tillbaka, saknar mitt receptionsjobb och letar ett annat sådant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted March 30, 2015 Author Report Share Posted March 30, 2015 Pensionsrådgivning sen ca 2 år tillbaka, saknar mitt receptionsjobb och letar ett annat sådant. Lycka till Marvin . Hoppas det löser sig för dig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Q Posted November 5, 2015 Report Share Posted November 5, 2015 Apputvecklare iOS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted February 24, 2016 Report Share Posted February 24, 2016 Sedan några veckor tillbaka är jag läkarstudent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted March 2, 2016 Report Share Posted March 2, 2016 Härligt, Mr Trek! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted March 12, 2016 Author Report Share Posted March 12, 2016 Grattulerar! Lycka till! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts