Admiral Picard Postad 29 November, 2013 Rapport Postad 29 November, 2013 OT: Admiral Picard bor du inte längre kvar i Norrköping? Bor i Borlänge just men ska flytta tillbaka till Norrköping i Dec. Citera
The Holy Three Postad 29 November, 2013 Rapport Postad 29 November, 2013 Han mådde dåligt över att han flyttade mitt inne i våran genomgång av DS9. Sen var nog saknaden för stor, vilket är förståeligt. Let's face it, I'm unforgettable. - Gordon "ALF" Shumway Citera
zoledian Postad 30 November, 2013 Rapport Postad 30 November, 2013 (redigerade) Systemutvecklare på Migrationsverket. Webb-baserade handläggningsystem, e-tjänster m.m. Redigerad 30 November, 2013 av zoledian Citera
Tottos Postad 7 December, 2013 Rapport Postad 7 December, 2013 Jag arbetar som scoutledare och studerar på gymnasiet Citera
Commander Michels Postad 6 Augusti, 2014 Författare Rapport Postad 6 Augusti, 2014 Då var dag att uppdatera sig här igen . Har nyligen fått ett nytt jobb på en högstadieskola här i Jönköping där jag numera jobbar 100% som enbart mattelärare (har kompetensen engelska också). Allt verkar vara tiptop och hittills trivs jag kanon Citera
Commander Michels Postad 24 Mars, 2015 Författare Rapport Postad 24 Mars, 2015 Det känns som att jag uppdaterar mig här ganska ofta. Jag ska nämligen byta jobb nu igen. Det är så att jag fått ett trevligt erbjudande från min gamla chef som jag inte kunde tacka nej till, och således ska jag nu återvända till mitt gamla kontorsjobb. Jag känner ju redan folket där så det blir trevligt, och arbetsuppgifterna är även de bekanta plus några nya, så det blir kul. Det är trevligt när man får känna sig eftertraktad och får höra att man är saknad . Citera
Marvin Postad 30 Mars, 2015 Rapport Postad 30 Mars, 2015 Pensionsrådgivning sen ca 2 år tillbaka, saknar mitt receptionsjobb och letar ett annat sådant. Citera
Commander Michels Postad 30 Mars, 2015 Författare Rapport Postad 30 Mars, 2015 Pensionsrådgivning sen ca 2 år tillbaka, saknar mitt receptionsjobb och letar ett annat sådant. Lycka till Marvin . Hoppas det löser sig för dig Citera
Mr Trek Postad 24 Februari, 2016 Rapport Postad 24 Februari, 2016 Sedan några veckor tillbaka är jag läkarstudent Citera
Commander Michels Postad 12 Mars, 2016 Författare Rapport Postad 12 Mars, 2016 Grattulerar! Lycka till! Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.