Turambar Postad 13 Mars, 2002 Rapport Postad 13 Mars, 2002 Jag röstar för åldersgräns på forumet! dom ungre trekkerna som inte satstar som fan kan ju lära sig???????????
mumle Postad 13 Mars, 2002 Rapport Postad 13 Mars, 2002 dom ungre trekkerna som inte satstar som ### kan ju lära sig??????????? Diskussionen om åldersgräns här är bara larvig. Självklart kommer det aldrig att inträffa, så va snäll och ta den diskussionen privat. (Ta även en titt på forumreglerna vad gäller språkbruk.)
Turambar Postad 13 Mars, 2002 Rapport Postad 13 Mars, 2002 dom ungre trekkerna som inte satstar som ### kan ju lära sig??????????? Diskussionen om åldersgräns här är bara larvig. Självklart kommer det aldrig att inträffa, så va snäll och ta den diskussionen privat. (Ta även en titt på forumreglerna vad gäller språkbruk.) ok... fall man har en dator som svär. "Computer F-ck Off" hehe
Jello Postad 14 Mars, 2002 Författare Rapport Postad 14 Mars, 2002 Jag försöker inte peka ut någon, men här kommer ett bra exempel på en diskussion på detta forum jag kan vara utan, så ni förstår vad jag menar med skräpinlägg: x(som tidigare sagt att han/hon bor i kungsbacka): nån mer som bor i kungsbacka eller kullavik?? y(som tidigare sagt att han/hon bor i göteborg): jag bor i billdal x: jaså du bor i billdal det visste jag ju inte... det visste jag ju redan.. hahahahaha y: ja men ändå x: ja, alla kanske inte visste det y: nä just det
Turambar Postad 14 Mars, 2002 Rapport Postad 14 Mars, 2002 Jag försöker inte peka ut någon, men här kommer ett bra exempel på en diskussion på detta forum jag kan vara utan, så ni förstår vad jag menar med skräpinlägg: jag känner mig träffad....... det var för att få mer inlägg skrivet......
Jello Postad 14 Mars, 2002 Författare Rapport Postad 14 Mars, 2002 det var för att få mer inlägg skrivet...... som jag skrev så tillkommer sådana inlägg av det skälet och det är en stor nackdel med rank-efter-inlägg-systemet. men spelar det egentligen någon stor roll om du är "admiral" eller "ensign" på ett stor trek forum på internet?
ickamicka Postad 14 Mars, 2002 Rapport Postad 14 Mars, 2002 men spelar det egentligen någon stor roll om du är "admiral" eller "ensign" på ett stor trek forum på internet? nä, det gör det ju egentligen inte.. så jag ska sluta skriva onödiga inlägg.. för jag känner mig också träffad av ditt förra inlägg.. detta inlägg kanske också var ganska onödigt men jag ville skriva det ändå för att visa att jag respekterar reglerna.
Lieutenet Lind Postad 17 Mars, 2002 Rapport Postad 17 Mars, 2002 Jag försöker att inte skriva onödiga inlägg.. Men en del tycker ju att jag har stigit i grad på den här hemsidan ganska fort men jag hoppas ni inte tycker att jag skrivit onödiga inlägg...
Lieutenet Lind Postad 17 Mars, 2002 Rapport Postad 17 Mars, 2002 nä.. det tycker inte jag iaf.. Okej då vet jag det och jag vill att ifall nån tycker att jag stigit i grad litte väll fort eller skrivit onödiga inlägg skriver det till mig så ska jag försöka att bätra mig...
Wrogie Postad 18 Mars, 2002 Rapport Postad 18 Mars, 2002 Jag känner mig också lite träffad. Jag ber om ursäkt för allt jag ställt till med/orskat/vållat/sårat (what ever) Gjort e gjort så det kan man ju inte ändra på men nästa inlägg jag ska skriva kan man ju modifiera lite... Om någon forum ledare ser något av mina (ev?) skräp inlägg kan ni ta bort dom om det behövs... Proton
Rickard Postad 19 Mars, 2002 Rapport Postad 19 Mars, 2002 Jaja, vad alla blev arga då... Det är bara så mycket trams, chat och privata meddelande hit och dit. Ni kan ju komma överens om att träffas på lunarstorm eller vad det heter. Jag ber om ursäkt för allt jag ställt till med, FÖRLÅT! och lovar att hålla mig till ämnet i fortsättningen. Något som fler skulle kunna göra...
Rickard Postad 19 Mars, 2002 Rapport Postad 19 Mars, 2002 När det gäller personangrepp så läs detta: Ingen medlem eller forumledare/adminstratör får offentligt attackera en annan medlem eller forumledare/adminstratör. En personlig attack definieras som personlig, ras-, folkgrupps- och/eller könsbaserad förolämpning, förtal eller hånfull kommentar. Är det någon som tycker att jag har utfört personangrepp här? Hela samhället är ju fullt av åldersgränser!!?? Du får förklara vad du menar för jag känner att det var till mig!
Jello Postad 19 Mars, 2002 Författare Rapport Postad 19 Mars, 2002 Du får förklara vad du menar för jag känner det känns som om det var till mig! Det var det nog inte. Det var nog till mig, fast det aktuella inlägget är redigerat (av mig).
Rickard Postad 19 Mars, 2002 Rapport Postad 19 Mars, 2002 Fall inte i graven ni grävt åt andra, akta er för personangrepp. Här har vi det igen, vad har jag gjort!? Jag rekomenderar något som fungerar utmärkt i samhället. Ni tar det som personangrepp.
Quiet Postad 19 Mars, 2002 Rapport Postad 19 Mars, 2002 Inlägget var en liten påminnelse till er allihopa, stämningen började bli lite hätsk tyckte vi. Men vi håller koll på vad som händer, och beslutar om och när något skall göras. =/|= GestapoQuiet ;)
Lis@ Postad 20 Mars, 2002 Rapport Postad 20 Mars, 2002 Ni tar det som personangrepp. Det är väldigt lätt att ta det som personangrepp om man befinner sig under den tänkta åldersgränsen. Men jag ber också om ursäkt, jag känner också att endel av mina inlägg är rätt så "skräpiga". Ska tänka på det i fortsättningen.
Lieutenet Lind Postad 20 Mars, 2002 Rapport Postad 20 Mars, 2002 Fall inte i graven ni grävt åt andra, akta er för personangrepp. Här har vi det igen, vad har jag gjort!? Jag rekomenderar något som fungerar utmärkt i samhället. Ni tar det som personangrepp. Jag tror det mer var att vissa av oss yngre trekers tycker att det var ganska taskigt av dig att skriva att du vill ha åldersgänd.... Men jag menar inte att det var ett dåligt förslag men många av oss yngre tog lite illa upp för att vi tycker ju att vi åksa ska få vara här även om vi är yngre...
commander jennie Postad 21 Mars, 2002 Rapport Postad 21 Mars, 2002 ja, jag måste bara hålla med men du får ju förstås komma med förslag,. Jag är mycket ledsen om någon tagit mina inlägg här som person angrepp, ( Dumma mig) Och som Lis@ så kanske jag har skrivit lite för skräpigt. Så excuse me fore that. " bockar och bugar" ;)
Jocke Postad 22 Mars, 2002 Rapport Postad 22 Mars, 2002 Ok, nu räcker det. Jag tror de flesta som har något att säga har fått säga vad de vill. Diskussion avslutad!
Rekommenderade inlägg