Essray Posted June 4, 2002 Report Share Posted June 4, 2002 Jag tycker att knapparna och inläggen blir snyggast med Orginalet, men det blir så mörkt med allt det svarta runt omkring, så jag anväder ändå Enterprise Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suskiv Posted June 4, 2002 Report Share Posted June 4, 2002 Till en början tycket jag att enterprise bakgrunden var otydlig så jag använde orginalet. Sen beslöt jag mig för att ge enterprise en chans och nu använder jag den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essray Posted June 4, 2002 Author Report Share Posted June 4, 2002 Det vore roligt om det fanns en helt LCARS-baserad bakgrund, som t ex på startrek.com :sigh: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted June 4, 2002 Report Share Posted June 4, 2002 Jag använder standard, iallafall om jag är inloggad. Om jag är i skolan och inte orkar logga in så blir det Enterprise. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sweetycow Posted June 4, 2002 Report Share Posted June 4, 2002 Jag använder standard. Den är tydligare än Enterprise. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted June 5, 2002 Report Share Posted June 5, 2002 Himla synd att ni inte gillar "Enterprise"-skinnet Ni kan väll förklara lite varför ni tycker att den är "otydlig", så kanske jag kan få den bättre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lis@ Posted June 5, 2002 Report Share Posted June 5, 2002 Himla synd att ni inte gillar "Enterprise"-skinnet Det gör jag! Gillar den blå-grå färgen. Väldigt snyggt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted June 5, 2002 Report Share Posted June 5, 2002 Himla synd att ni inte gillar "Enterprise"-skinnet Det gör jag! Gillar den blå-grå färgen. Väldigt snyggt. är den blågråa färgen Enterprise_skinnet??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suskiv Posted June 5, 2002 Report Share Posted June 5, 2002 Himla synd att ni inte gillar "Enterprise"-skinnet Ni kan väll förklara lite varför ni tycker att den är "otydlig", så kanske jag kan få den bättre. Det är framförallt länkarnas färg mot bakgrunden som är något otydliga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted June 6, 2002 Report Share Posted June 6, 2002 Det är framförallt länkarnas färg mot bakgrunden som är något otydliga. Ok, jag ska se om jag kan få länkarna lite tydligare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted June 25, 2002 Report Share Posted June 25, 2002 Himla synd att ni inte gillar "Enterprise"-skinnet Jag tycker att det är gorgeous! Blev helt lycklig när jag fick se det första gången. Det passar så bra till min Enterprise-bakgrund! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimmie6 Posted July 13, 2002 Report Share Posted July 13, 2002 jag tycker standard är snyggast Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted November 10, 2004 Report Share Posted November 10, 2004 jag har kört standard sen jag blev medlem här har inte testat enterprise skinnet än nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted November 10, 2004 Report Share Posted November 10, 2004 jag har kört standard sen jag blev medlem här har inte testat enterprise skinnet än nu Enterprise-skinnet finns inte kvar i forumet. Dom skin som finns att välja på nu är Standard och Starfleet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted November 10, 2004 Report Share Posted November 10, 2004 (edited) ok synd att jag aldrig han prova den skinnet detta kanske inte hör hit men vilken grad kommer efter ensign har glömt bort vilken grad som kommer efter ensign Edited November 10, 2004 by captain archer Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted November 10, 2004 Report Share Posted November 10, 2004 ok synd att jag aldrig han prova den skinnet detta kanske inte hör hit men vilken grad kommer efter ensign har glömt bort vilken grad som kommer efter ensign <{POST_SNAPBACK}> Jag använder Standardskinnet, tycker att starfleetskinnet är aldeles för blekt. Efter Ensign kommer Lieutenant JG (Junior Grade). Link to comment Share on other sites More sharing options...
captain archer Posted November 11, 2004 Report Share Posted November 11, 2004 (edited) hur många poäng behöver man för att bli Lieutenant JG och ett stort tack OnO för svaret Edited November 11, 2004 by captain archer Link to comment Share on other sites More sharing options...
thestargaze Posted November 11, 2004 Report Share Posted November 11, 2004 Vilken bakgrund anväder ni?, Starfleet eller Standard? Jag brukar använda Standard, men kommer att testa Starfleet ett par gånger. Tycker dock att den väldigt ljus (nästan för ljus)! Link to comment Share on other sites More sharing options...
EoNeel Posted November 11, 2004 Report Share Posted November 11, 2004 Jag valde standard, för det är den jag använder för det mesta, men jag gillar även "vicksblå" bakrunden. Jag växlar en del fram och tillbaka, lite för vad jag känner för... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted November 11, 2004 Report Share Posted November 11, 2004 hur många poäng behöver man för att bli Lieutenant JG och ett stort tack OnO för svaret Läs FAQ:en! Eftersom att detta ämne är över 2 år gammalt och att Enterprise-skinnet är borttaget, så är det kanske bättre att någon startar en ny röstning och diskussion om skinnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted November 11, 2004 Report Share Posted November 11, 2004 captain archer, jag har flyttat ditt inlägg till Frågor? del 5 och svarat på din fråga där. Stänger nu detta ämne. Om någon vill rösta på och diskutera om skinnen så får ni gärna starta ett nytt ämne. *STÄNGD* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts