Jocke Posted March 11, 2002 Report Share Posted March 11, 2002 Välkomna till det nya forumet om science fiction. Här kan ni diskutera i stort sett allt som inte handlar om Star Trek. Några exempel är Star Wars, Babylon 5, Andromeda och Stargate SG-1. Här kan ni inte diskutera fantasy serier/filmer som tex Sagan om ringen, Herkules, Xena m.m. Som ni vet så blev mumle nyligen forumledare. mumle kommer till största delen att sköta om detta forum, såklart med hjälp av mig och de andra forumledarna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted March 11, 2002 Report Share Posted March 11, 2002 Bra idé Jocke, det blev en del [OT] diskotioner i star trek facket Link to comment Share on other sites More sharing options...
nx01 Posted March 11, 2002 Report Share Posted March 11, 2002 Super... Grymt med en ny sektion. Sk abli skoj det här. heja heja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted March 11, 2002 Report Share Posted March 11, 2002 Håller med om att det grymt m,et ett nytt forum.. bra gjort Jocke... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrogie Posted March 12, 2002 Report Share Posted March 12, 2002 Det är bra så här... Så man sorterar alla ämnarna och lägger viss där och vissa där. grrymt!! Proton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lis@ Posted March 12, 2002 Report Share Posted March 12, 2002 Tycker oxå att det är bra med ännu ett forum. Ska bli skoj att prata sf oxå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ickamicka Posted March 12, 2002 Report Share Posted March 12, 2002 det är bra att skilja på star trek och andra scifi serier.. i olika forum menar jag.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turambar Posted March 13, 2002 Report Share Posted March 13, 2002 det är bra att skilja på star trek och andra scifi serier.. i olika forum menar jag.. mycket bra ide ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimmie6 Posted March 14, 2002 Report Share Posted March 14, 2002 Ok. Vad ska vi börja prata om nu då? Star Wars kanske? själv har jag bara sett star wars episoid 1 eller hur man stavar det. Dom har ganska coola skepp där eller hur? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted March 15, 2002 Report Share Posted March 15, 2002 Ok. Vad ska vi börja prata om nu då? Star Wars kanske? själv har jag bara sett star wars episoid 1 eller hur man stavar det. Dom har ganska coola skepp där eller hur? Börja diskutera detta i en egen diskussion, så får nog fler upp ögonen för ditt ämne. Star Wars II kommer ju snart på bio, så det lär bli ett högaktuellt ämne... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts