Jocke 7 Rapportera inlägg Postad 11 Mars, 2002 Välkomna till det nya forumet om science fiction. Här kan ni diskutera i stort sett allt som inte handlar om Star Trek. Några exempel är Star Wars, Babylon 5, Andromeda och Stargate SG-1. Här kan ni inte diskutera fantasy serier/filmer som tex Sagan om ringen, Herkules, Xena m.m. Som ni vet så blev mumle nyligen forumledare. mumle kommer till största delen att sköta om detta forum, såklart med hjälp av mig och de andra forumledarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mikael 0 Rapportera inlägg Postad 11 Mars, 2002 Bra idé Jocke, det blev en del [OT] diskotioner i star trek facket Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nx01 0 Rapportera inlägg Postad 11 Mars, 2002 Super... Grymt med en ny sektion. Sk abli skoj det här. heja heja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lieutenet Lind 0 Rapportera inlägg Postad 11 Mars, 2002 Håller med om att det grymt m,et ett nytt forum.. bra gjort Jocke... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wrogie 0 Rapportera inlägg Postad 12 Mars, 2002 Det är bra så här... Så man sorterar alla ämnarna och lägger viss där och vissa där. grrymt!! Proton Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lis@ 0 Rapportera inlägg Postad 12 Mars, 2002 Tycker oxå att det är bra med ännu ett forum. Ska bli skoj att prata sf oxå. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ickamicka 0 Rapportera inlägg Postad 12 Mars, 2002 det är bra att skilja på star trek och andra scifi serier.. i olika forum menar jag.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Turambar 0 Rapportera inlägg Postad 13 Mars, 2002 det är bra att skilja på star trek och andra scifi serier.. i olika forum menar jag.. mycket bra ide ja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jimmie6 0 Rapportera inlägg Postad 14 Mars, 2002 Ok. Vad ska vi börja prata om nu då? Star Wars kanske? själv har jag bara sett star wars episoid 1 eller hur man stavar det. Dom har ganska coola skepp där eller hur? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pjotr'k 5 Rapportera inlägg Postad 15 Mars, 2002 Ok. Vad ska vi börja prata om nu då? Star Wars kanske? själv har jag bara sett star wars episoid 1 eller hur man stavar det. Dom har ganska coola skepp där eller hur? Börja diskutera detta i en egen diskussion, så får nog fler upp ögonen för ditt ämne. Star Wars II kommer ju snart på bio, så det lär bli ett högaktuellt ämne... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser