Morn Posted March 13, 2002 Report Share Posted March 13, 2002 För er som inte vet vad farscape är så kan jag säga att det är klart den bästa sci-fi serie sedan DS9 dennär kanske tilloch med bättre än DS9. Voy slår den men häst längder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turambar Posted March 13, 2002 Report Share Posted March 13, 2002 För er som inte vet vad farscape är så kan jag säga att det är klart den bästa sci-fi serie sedan DS9 dennär kanske tilloch med bättre än DS9. Voy slår den men häst längder när går den???? kanal?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted March 13, 2002 Author Report Share Posted March 13, 2002 när går den???? kanal?? Det gör den inte sorry. Man får köpa den på vhs eller dvd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turambar Posted March 13, 2002 Report Share Posted March 13, 2002 när går den???? kanal?? Det gör den inte sorry. Man får köpa den på vhs eller dvd synd vart?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suskiv Posted March 13, 2002 Report Share Posted March 13, 2002 För er som inte vet vad farscape är så kan jag säga att det är klart den bästa sci-fi serie sedan DS9 dennär kanske tilloch med bättre än DS9. Voy slår den men häst längder Så sant. Har tyvärr dock bara sett säsong ett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted March 13, 2002 Author Report Share Posted March 13, 2002 när går den???? kanal?? Det gör den inte sorry. Man får köpa den på vhs eller dvd synd vart?? www.play.com dom har biligas dvd sen så har sf-bok.se dom också på vhs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted March 13, 2002 Author Report Share Posted March 13, 2002 jag har sätt säsogn 1och 2 och jag säger den blir bara bättre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nx01 Posted March 13, 2002 Report Share Posted March 13, 2002 Det gör den inte sorry. Man får köpa den på vhs eller dvd Tror faktiskt att den gick på TV6 eller nåt sånt innan. vet inte om den gör det fortfarande. Har själv bara sett piloten, den var sådär, sett bättre. Men piloter brukar vara rätt kass ändå, så det kanske är en höjdare, can't really say. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phlox Posted March 13, 2002 Report Share Posted March 13, 2002 Serien går väl eller har gått iallafall på Canal+. Själv har jag tyvärr inte sett ett avsnitt av serien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nx01 Posted March 13, 2002 Report Share Posted March 13, 2002 Serien går väl eller har gått iallafall på Canal+. Själv har jag tyvärr inte sett ett avsnitt av serien. ahhh...just det så var det nog... my bad. En grej jag la märke till med piloten dock var att deras aliens var grymt trovärdiga på nått sett, speciellt dom som inte var riktigt humanoida. Dom har väl nån hot shoot dockmakare som gör deras modeller eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted March 14, 2002 Author Report Share Posted March 14, 2002 En grej jag la märke till med piloten dock var att deras aliens var grymt trovärdiga på nått sett, speciellt dom som inte var riktigt humanoida. Dom har väl nån hot shoot dockmakare som gör deras modeller eller? Japp det är henson grabbaran som står bakom serien. Sen så är farscape mer trovädig. den utspelar sig ju inte i framtiden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted March 17, 2002 Report Share Posted March 17, 2002 Har bara sett till avsnitt 14 i första säsongen, lite tråkigt, har dom på datorn i väntan på näst a LAN, ska ta resten då. Tycker det är en otroligt bra serie, nästan bättre än Voyager, har. Har hört att den ska bli bättre senare i säsongen, jag tar och väntar på det nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crayle Posted March 20, 2002 Report Share Posted March 20, 2002 Nja bättän DS9 det vet jag inte..men den är bra! Vi får ha farscape-kalas hos dig morn får säsong 3 på dvd =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted March 20, 2002 Author Report Share Posted March 20, 2002 Farcape-Party blir det nog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crayle Posted March 25, 2002 Report Share Posted March 25, 2002 Bra ska bli spännande o se va som händer med gänget inte minst Scorpius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperstarSyndrome Posted March 27, 2002 Report Share Posted March 27, 2002 Mjah, nog är Farscape bra alltid. Men bättre än VOY? =) Mjaah. Jag har sett Alla avsnitt hittils. De i början var bäst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crayle Posted March 27, 2002 Report Share Posted March 27, 2002 Klart farscape är bättre än voy. allt är bättre än voy. utom vissa tos-avsnitt som platos stepchildren kanske :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted March 27, 2002 Author Report Share Posted March 27, 2002 Klart farscape är bättre än voy. allt är bättre än voy. utom vissa tos-avsnitt som platos stepchildren kanske :P Nä nu vet jag inte platos stepchildren är ju ganska ok. Den är ju bättre än endgame. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suskiv Posted March 27, 2002 Report Share Posted March 27, 2002 Mjah, nog är Farscape bra alltid. Men bättre än VOY? =) Mjaah. Jag har sett Alla avsnitt hittils. De i början var bäst. Klart det är bättre än VOY. Allt är bättre än VOY förutom TAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted March 28, 2002 Author Report Share Posted March 28, 2002 Mjah, nog är Farscape bra alltid. Men bättre än VOY? =) Mjaah. Jag har sett Alla avsnitt hittils. De i början var bäst. Klart det är bättre än VOY. Allt är bättre än VOY förutom TAS Nu blir jag lite purken TAS rockar ju apfett Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suskiv Posted March 28, 2002 Report Share Posted March 28, 2002 Nu blir jag lite purken TAS rockar ju apfett Seriöst?? Jag har IOFS inte sett så många avsnitt, men jag gillar inte alls TAS, sitter mest och garvar åt det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted March 28, 2002 Author Report Share Posted March 28, 2002 Det är ju precis det som rockar det är typ en blandning av TOS o scooby do Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suskiv Posted March 28, 2002 Report Share Posted March 28, 2002 Det är ju precis det som rockar det är typ en blandning av TOS o scooby do Det kan jag hålla med om. Fast jag borde kanske inte säga att serien är dålig efter bara ett avsnitt. Ska kanske ge det en chans. Vem vet jag kanske kommer att gilla det. Återvänder med kometarer när jag sett fler avsnitt- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted March 31, 2002 Report Share Posted March 31, 2002 Du kommer nog gilla Farspace om du gillar övrig Sci-fi, farscape är ju en superb serie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suskiv Posted April 9, 2002 Report Share Posted April 9, 2002 Det är ju precis det som rockar det är typ en blandning av TOS o scooby do OK nu har jag sett nästan alla TAS avsnitt och det är ju faktiskt skoj. Serien går förbi Voyager. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts