Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 148
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

hittade en farscape dikt jag skrev för ett tag sen...

The Rygel Poem

The women are blue

thats is true

unless Aeryn Sun

she is the one with a gun

Then we have D’argo

with a sword that is largo

Also we have the human John

He is mostly wrong

And then we have ME

Rygel XVI, can’t you see

Hyberias dominar

Shining like a star

Postad
*Warbird tycker han är JÄTTEROLIG!!!*

Det tycker inte jag :-@

När vi skriver att vi tycker att ni tjattar, så tycker vi det, det är inget som ni får bestämma själva, då skulle vi ha total anarki här på forumet.

Har ni kommentarer om detta så ber jag att ni tar upp detta privat med mig

• 4 veckor senare...
Postad

Enligt Sci-Fi Channel så kommer Farscape att läggas ner efter Säsong 4. Dom säger att det är för lite folk som tittar på serien och att produktionskostnaderna är för höga :(

Jag som precis har börjat titta på serien på DVD och det som jag har sett är bra, mycket bra.

Besök denna sida för info om vad du kan göra för att rädda serien och skriv under denna petition. Hoppas serien kan räddas :)

Postad

Det är en sci-fi serie med dockor av Jim Henson Company (Mupparna, Labyrinth med mera) som handlar om en austronaut som slungas genom ett maskhål och blir strandsatt på ett stort levande skepp tillsammans med fångar som flyr "Peacekeepers" typ Imperiet. Serien är mkt bra och välgjord, den överträffar Trek i både manus och skådespelare, det är inget "techno-babble" som man lät kan irritera sig på i Star Trek, samt inte ngt prime directive vilket leder till mer action och äventyr.

Postad

Scape har som jag tidigare sagt en mycker bra dialog som gör att det känns som om man är där och att dom är riktiga inte bara peroner i en tv serie.

Det gör den till det bästa i sci-fi väg i dagens läge

• 2 veckor senare...
  • 5 månader senare...

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...