Quiet Postad 12 Augusti, 2002 Rapport Postad 12 Augusti, 2002 Det börjar bli lite chat-varning på denna diskussionen. OM ni vill fortsätta gnabbas om vem som är snyggast, snälla använd pm-funktionen eller mail eller nåt. Citera
Crayle Postad 13 Augusti, 2002 Rapport Postad 13 Augusti, 2002 hittade en farscape dikt jag skrev för ett tag sen... The Rygel Poem The women are blue thats is true unless Aeryn Sun she is the one with a gun Then we have D’argo with a sword that is largo Also we have the human John He is mostly wrong And then we have ME Rygel XVI, can’t you see Hyberias dominar Shining like a star Citera
Morn Postad 13 Augusti, 2002 Författare Rapport Postad 13 Augusti, 2002 oj den var fyndig inte bra men fyndig Citera
Crayle Postad 13 Augusti, 2002 Rapport Postad 13 Augusti, 2002 ja tycker den va ganska bra men mest fyndig ja det har du rätt... undra vem som hade vunnit i en fajt (utan jedi powers utan fist fajt) yoda eller rygel?? Citera
Morn Postad 14 Augusti, 2002 Författare Rapport Postad 14 Augusti, 2002 lätt rygel Han skulle bara bita yodas arm och äta den Citera
Pjotr'k Postad 14 Augusti, 2002 Rapport Postad 14 Augusti, 2002 Hrrm, hrrm! Vad hände med uppmaningen att det inte skulle tjattas? Gick den oberörd förbi? :sly: Citera
Morn Postad 14 Augusti, 2002 Författare Rapport Postad 14 Augusti, 2002 jag hörde men jag tycke inte att vi "tjattas" Citera
Morn Postad 15 Augusti, 2002 Författare Rapport Postad 15 Augusti, 2002 oj det har skapats 2 farscape snack Citera
Crayle Postad 15 Augusti, 2002 Rapport Postad 15 Augusti, 2002 Jag tycker det är bra med dockor. I ST är det ju bara människor... mest iaf... Citera
Warbird Postad 15 Augusti, 2002 Rapport Postad 15 Augusti, 2002 Nä, ni "tjablas"... *Warbird tycker han är JÄTTEROLIG!!!* Citera
Jocke Postad 15 Augusti, 2002 Rapport Postad 15 Augusti, 2002 *Warbird tycker han är JÄTTEROLIG!!!* Det tycker inte jag :-@ När vi skriver att vi tycker att ni tjattar, så tycker vi det, det är inget som ni får bestämma själva, då skulle vi ha total anarki här på forumet. Har ni kommentarer om detta så ber jag att ni tar upp detta privat med mig Citera
Pjotr'k Postad 16 Augusti, 2002 Rapport Postad 16 Augusti, 2002 oj det har skapats 2 farscape snack Ja, det hade jag inte märkt tidigare. Tack, Morn, för att du påpekade detta. Jag stänger denna lite äldre diskussionen. Citera
Mr Borg Postad 8 September, 2002 Rapport Postad 8 September, 2002 Får jag fråga en sak? Varför är detta ett hett ämne? Citera
Jocke Postad 8 September, 2002 Rapport Postad 8 September, 2002 Läs FAQ:en i "Frågor, Kommentarer & Förslag" Citera
Jocke Postad 11 September, 2002 Rapport Postad 11 September, 2002 Enligt Sci-Fi Channel så kommer Farscape att läggas ner efter Säsong 4. Dom säger att det är för lite folk som tittar på serien och att produktionskostnaderna är för höga Jag som precis har börjat titta på serien på DVD och det som jag har sett är bra, mycket bra. Besök denna sida för info om vad du kan göra för att rädda serien och skriv under denna petition. Hoppas serien kan räddas Citera
Morn Postad 11 September, 2002 Författare Rapport Postad 11 September, 2002 Jo rädda scacpe. Vi vill alla ha mer scape. Citera
ickamicka Postad 11 September, 2002 Rapport Postad 11 September, 2002 jag har aldrig sett Farscape. vad e det för nåt??? <_< Citera
Morn Postad 11 September, 2002 Författare Rapport Postad 11 September, 2002 Farscape är lätt den bästa Sci-fi som görs idag Citera
ickamicka Postad 11 September, 2002 Rapport Postad 11 September, 2002 jag har aldrig sett Farscape. vad e det för nåt? vad handlar det om? <_< Citera
Crayle Postad 11 September, 2002 Rapport Postad 11 September, 2002 Det är en sci-fi serie med dockor av Jim Henson Company (Mupparna, Labyrinth med mera) som handlar om en austronaut som slungas genom ett maskhål och blir strandsatt på ett stort levande skepp tillsammans med fångar som flyr "Peacekeepers" typ Imperiet. Serien är mkt bra och välgjord, den överträffar Trek i både manus och skådespelare, det är inget "techno-babble" som man lät kan irritera sig på i Star Trek, samt inte ngt prime directive vilket leder till mer action och äventyr. Citera
Mr Borg Postad 12 September, 2002 Rapport Postad 12 September, 2002 Tycker snarare tvätrom, att det är en riktigt dålig serie faktiskt. Har väl haft sina höjdpunkter ibland, men inte genomgående bra. Citera
Morn Postad 12 September, 2002 Författare Rapport Postad 12 September, 2002 Scape har som jag tidigare sagt en mycker bra dialog som gör att det känns som om man är där och att dom är riktiga inte bara peroner i en tv serie. Det gör den till det bästa i sci-fi väg i dagens läge Citera
Crayle Postad 23 September, 2002 Rapport Postad 23 September, 2002 det är iaf bra med lite omväxling till allt trek Citera
Morn Postad 23 September, 2002 Författare Rapport Postad 23 September, 2002 Det är ju inte bara det att det är omväxling mot trek det är det att scape är bättre än trek. (då TOS TNG och VOy ds9 drar den jämt med) :P :P Citera
Morn Postad 26 Februari, 2003 Författare Rapport Postad 26 Februari, 2003 Kände bara att jag behöver säga att säsong 4 box 1 nu finns på DVD jippi SCAPE Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.