Jump to content

"nya" forumet

27 members have voted

1. 1. "nya" forumet

• Mkt snyggare
      15
    • lite snyggare
      7
    • inte snyggare
      3
    • fult
      0

Recommended Posts

En fråga:

Är forumet för mörkt på din skärm eller är det färgerna som du tycker är för "mörka"?

Det är den svarta grundfärgen som blir så mörk, oavsett vilken skärm jag använder. Forumet känns så melankoliskt på ngt vis. Det var mycket trevligare med den Glada färgen på detGrågröna färgen. :)

En fråga:

Är forumet för mörkt på din skärm eller är det färgerna som du tycker är för "mörka"?

Det är den svarta grundfärgen som blir så mörk, oavsett vilken skärm jag använder. Forumet känns så melankoliskt på ngt vis. Det var mycket trevligare med den Glada färgen på detGrågröna färgen. :)

"stenterprise.nu"-skinnet kommer antagligen tillbaka när v1.1 släpps (2-3 veckor, tror jag), så du får stå ut med detta tills dess.

haha ja minns knappt den gamla men det nya funkar bra fast varför stENTERPRISE forum det är väl inte så mkt ent snack här

Men det är väl inte så konstigt, med tanke på att Enterprise inte har börjat sändas än? Sen har vi ju sju år med spännande diskussioner att se fram emot! :)

Var fick du stENTERPRISE forum ifrån? Jag tycker det står Star Trek forum överallt...

Eller menade du att forat ligger på stenterprise.nu nu istället för stvoyager? Men då är väl det enda som skiljer dom åt adressen? Eller har jag missat nåt? :huh:

Jag vet inte att andra tycker om skinnet på forat.

Jag tycker att detta (blått) skinnet är mycket bättre än enterprise-skinnet

Det kan bero på ingen kanske har tänkat på att skinnet är mycket läsvänligt. (Och jag måste erkänna att jag har saknat mycket efter skinnet.)

"stenterprise.nu"-skinnet kommer antagligen tillbaka när v1.1 släpps (2-3 veckor, tror jag)

Jag hoppas att det är läsvänligt också... :huh:

//Nettan, som ber om ursäkt för dålig svenska

• 2 years later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • Create New...