Gå till innehåll
Turambar

"nya" forumet

27 medlemmar har röstat

1. 1. "nya" forumet

• Mkt snyggare
      15
    • lite snyggare
      7
    • inte snyggare
      3
    • fult
      0

Rekommenderade inlägg

Alltså, jag vet inte vad jag ska rösta på. Det ser ju ut som det gamla gjorde först. Och jag gillar faktiskt det här skinnet...

Men nya skin kommer, men som Jocke nog redan sagt inte förräns nästa forumversion släpps.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
På tok för mörkt <_ jag tycker b om enterprise-skinnet.>

En fråga:

Är forumet för mörkt på din skärm eller är det färgerna som du tycker är för "mörka"?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
En fråga:

Är forumet för mörkt på din skärm eller är det färgerna som du tycker är för "mörka"?

Det är den svarta grundfärgen som blir så mörk, oavsett vilken skärm jag använder. Forumet känns så melankoliskt på ngt vis. Det var mycket trevligare med den Glada färgen på detGrågröna färgen. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
haha ja minns knappt den gamla men det nya funkar bra fast varför stENTERPRISE forum det är väl inte så mkt ent snack här

Det beror väl på att stenterprise.nu spås ha en längre livslängd än stvoyager.nu.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
En fråga:

Det är den svarta grundfärgen som blir så mörk, oavsett vilken skärm jag använder. Forumet känns så melankoliskt på ngt vis. Det var mycket trevligare med den Glada färgen på detGrågröna färgen. :)

"stenterprise.nu"-skinnet kommer antagligen tillbaka när v1.1 släpps (2-3 veckor, tror jag), så du får stå ut med detta tills dess.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Jag gillar STvoyager bättre än stenterprise så jag tycker att forumet bör ligga kvar där

Har du möjligtvis märkt att forumet ligger på stenterprise.nu? ;)

Sorry, missuppfattade det hela lite, glöm denna kommentar

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
haha ja minns knappt den gamla men det nya funkar bra fast varför stENTERPRISE forum det är väl inte så mkt ent snack här

Men det är väl inte så konstigt, med tanke på att Enterprise inte har börjat sändas än? Sen har vi ju sju år med spännande diskussioner att se fram emot! :)

Var fick du stENTERPRISE forum ifrån? Jag tycker det står Star Trek forum överallt...

Eller menade du att forat ligger på stenterprise.nu nu istället för stvoyager? Men då är väl det enda som skiljer dom åt adressen? Eller har jag missat nåt? :huh:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag vet inte att andra tycker om skinnet på forat.

Jag tycker att detta (blått) skinnet är mycket bättre än enterprise-skinnet

Det kan bero på ingen kanske har tänkat på att skinnet är mycket läsvänligt. (Och jag måste erkänna att jag har saknat mycket efter skinnet.)

"stenterprise.nu"-skinnet kommer antagligen tillbaka när v1.1 släpps (2-3 veckor, tror jag)

Jag hoppas att det är läsvänligt också... :huh:

//Nettan, som ber om ursäkt för dålig svenska

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Jag ville bara säga att jag gillar nya looken på personlig info delen. (den men lite info om ex Min eller Jocke)

Den är mycket snygg. :w00t:  :w00t:

Jag tycker att det är synd att alla de rolige grejerna i den delen försvann. T ex riktigt namn, personligt foto. :(

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Jag tycker att det är synd att alla de rolige grejerna i den delen försvann. T ex riktigt namn, personligt foto. :(

Eftersom att nästa version av forumet är en rätt så stor uppgradering så är det mycket möjligt att dom kommer tillbaka då.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Och nu har vi också fått en ny bild på forat! Snygg, måste jag säga!

<{POST_SNAPBACK}>

Jag tycker det är super nice! Det påminner en del om ett maskhål ur en viss serie som jag älskar ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg