Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad
Gabriel Knight ->  Tim Curry ->  Martial Law ->  Kelly Hu -> Scorpion King -> Dwayne Johnson (VOY, Tsunkatse)

Alternativt kan man göra det enkelt och säga

Gabriel knight--> Rene Auberjonois-->DS9

• Svar 602
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

Inte för att låta gnällig men är det möjligt att kanske hitta mer än 3 steg från trek.

Även om personen i sig har varit med i trek så borde man hitta åtminstånde 4 steg.

Ex Rene R --->Showe time med Robert D som är i 15 min med Avery brooks.

Postad

Hologram Man - Hologram Doktorn

haha den var enkel kanske för enkel bara 1 steg

jag snor lite från StarTrekking

Hologram Man -> Bicential Man -> Robin Williams --> AI-->Steven Spielberg-->Man in Black II --> Jack Kehler -->DS9 "Babel"

Postad

Iofs förstår jag inte riktigt syftet med leken man kan ju bara slänga ut sig vilken ord/namn/film som helst så kan vem som helst komma på vad som helst.... men men

Postad
Iofs förstår jag inte riktigt syftet med leken man kan ju bara slänga ut sig vilken ord/namn/film som helst så kan vem som helst komma på vad som helst.... men men

Men det är ju det som är meningen? Att man ska komma fram till vad en viss person eller film har för koppling till Star Trek, på fem steg eller mindre.

Hur skulle du vilja göra det annars d???

Postad

Det jagtro Crayl menar är att bara för att Kurt varmed i ett band som Heter nirvana och att Lambert är med i en film som heter Nirvana så finns det ett kopling där . Men det finns det ej. mer fysiska band vill vi nog ha.

Postad

Nä, jag tycker också det ska vara mer "fysiskt" än bara samma namn.

Det är ju också i princip omöjligt att komma fram till den kopplingen som hon/han som sa namnet hade tänkt sig, och om det vore det det gick ut på så skulle man inte kunna säga ett nytt namn/film utan att först kolla upp om det faktiskt *finns* en koppling till Trek. (nåt jag alltså inte brukar göra, roligare att se om någon kommer på en)

Jag tycker det är bra som det är :D

Postad
Snipes - Drop Zone - Yancy Butler - Hard Target - Jean Claude Van Damme - Predator 1 - Kevin Peter Hall -  TNG The Price

Men asså, det var en himla massa steg, det gills väl int? Annars kan ju alla vinna leken hur lätt som helst.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...