nx01 Postad 14 Oktober, 2002 Rapport Postad 14 Oktober, 2002 Gabriel Knight -> Tim Curry -> Martial Law -> Kelly Hu -> Scorpion King -> Dwayne Johnson (VOY, Tsunkatse) Alternativt kan man göra det enkelt och säga Gabriel knight--> Rene Auberjonois-->DS9
Crayle Postad 14 Oktober, 2002 Rapport Postad 14 Oktober, 2002 En annan är Gabriel Knight -> Mark Hamill -> Gen13 -> John DeLancie - Star Trek Q
Excelsior Postad 15 Oktober, 2002 Rapport Postad 15 Oktober, 2002 Alternativt kan man göra det enkelt och säga Gabriel knight--> Rene Auberjonois-->DS9 Vad har de två gemensamt?
Excelsior Postad 15 Oktober, 2002 Rapport Postad 15 Oktober, 2002 En ny: Remington Steele Remington Steele -> Pierce Brosnan -> GoldenEye -> Famke Jansen -> The Perfect Mate (TNG) Den här då: Robin Williams
StarTrekin Postad 15 Oktober, 2002 Rapport Postad 15 Oktober, 2002 Robin Williams --> AI-->Steven Spielberg-->Man in Black II --> Jack Kehler -->DS9 "Babel" Ny: Calista Flockhart
Excelsior Postad 16 Oktober, 2002 Rapport Postad 16 Oktober, 2002 Ny: Calista Flockhart Calista Flockhart -> Ally McBeal -> Albert Hall (Booby Trap, TNG) Denna då: René Russo
sweetycow Postad 16 Oktober, 2002 Rapport Postad 16 Oktober, 2002 Denna då: René Russo Rene Russo - Showtime - William Shatner - Kirk i TOS Ny är Jackie Chan
Morn Postad 16 Oktober, 2002 Författare Rapport Postad 16 Oktober, 2002 Inte för att låta gnällig men är det möjligt att kanske hitta mer än 3 steg från trek. Även om personen i sig har varit med i trek så borde man hitta åtminstånde 4 steg. Ex Rene R --->Showe time med Robert D som är i 15 min med Avery brooks.
Aliline Postad 16 Oktober, 2002 Rapport Postad 16 Oktober, 2002 Ny är Jackie Chan Det här kom jag fram till Jackie Chan -> Shanghai Noon -> Xander Berkeley ->NetForce ->Scott Bakula (ENT) Ny: Hologram Man (1995)
Crayle Postad 17 Oktober, 2002 Rapport Postad 17 Oktober, 2002 Hologram Man - Hologram Doktorn haha den var enkel kanske för enkel bara 1 steg jag snor lite från StarTrekking Hologram Man -> Bicential Man -> Robin Williams --> AI-->Steven Spielberg-->Man in Black II --> Jack Kehler -->DS9 "Babel"
Excelsior Postad 17 Oktober, 2002 Rapport Postad 17 Oktober, 2002 Ja ja, kan någon ta en ny nu då? Vems tur är det? <_<
Aliline Postad 19 Oktober, 2002 Rapport Postad 19 Oktober, 2002 Jag kan ta en ny: Kurt Kobain Kurt Kobain Nirvana Christopher Lambert Absolon Ron Perlman (NEMISIS) NY: Space Precinct
Crayle Postad 19 Oktober, 2002 Rapport Postad 19 Oktober, 2002 Iofs förstår jag inte riktigt syftet med leken man kan ju bara slänga ut sig vilken ord/namn/film som helst så kan vem som helst komma på vad som helst.... men men
Ella Postad 20 Oktober, 2002 Rapport Postad 20 Oktober, 2002 Iofs förstår jag inte riktigt syftet med leken man kan ju bara slänga ut sig vilken ord/namn/film som helst så kan vem som helst komma på vad som helst.... men men Men det är ju det som är meningen? Att man ska komma fram till vad en viss person eller film har för koppling till Star Trek, på fem steg eller mindre. Hur skulle du vilja göra det annars d???
Morn Postad 20 Oktober, 2002 Författare Rapport Postad 20 Oktober, 2002 Det jagtro Crayl menar är att bara för att Kurt varmed i ett band som Heter nirvana och att Lambert är med i en film som heter Nirvana så finns det ett kopling där . Men det finns det ej. mer fysiska band vill vi nog ha.
Crayle Postad 20 Oktober, 2002 Rapport Postad 20 Oktober, 2002 Nej vad jag menar att det är som man ställer en fråga och (i princip) kan få vilket svar som helst...
Morn Postad 20 Oktober, 2002 Författare Rapport Postad 20 Oktober, 2002 Det är det som det hela går ut på en att kopla bara på namn känns ändå inte rätt
Ella Postad 21 Oktober, 2002 Rapport Postad 21 Oktober, 2002 Nä, jag tycker också det ska vara mer "fysiskt" än bara samma namn. Det är ju också i princip omöjligt att komma fram till den kopplingen som hon/han som sa namnet hade tänkt sig, och om det vore det det gick ut på så skulle man inte kunna säga ett nytt namn/film utan att först kolla upp om det faktiskt *finns* en koppling till Trek. (nåt jag alltså inte brukar göra, roligare att se om någon kommer på en) Jag tycker det är bra som det är
Excelsior Postad 22 Oktober, 2002 Rapport Postad 22 Oktober, 2002 Eftersom ingen vill släppa en ny så gör väl jag det: Craig T Nelson
Excelsior Postad 25 Oktober, 2002 Rapport Postad 25 Oktober, 2002 Eftersom ingen vill svara så svarar jag väl själv: Craig T Nelson -> The District -> Sean William Scott -> Dracula 2000 -> Jeri Ryan (Seven of Nine, VOY)
Excelsior Postad 25 Oktober, 2002 Rapport Postad 25 Oktober, 2002 Kan nån klura ut den här då? Wesley Snipes
Crayle Postad 25 Oktober, 2002 Rapport Postad 25 Oktober, 2002 Wesley Snipes - Wesley Crusher eller Snipes - Drop Zone - Yancy Butler - Hard Target - Jean Claude Van Damme - Predator 1 - Kevin Peter Hall - TNG The Price
Quiet Postad 25 Oktober, 2002 Rapport Postad 25 Oktober, 2002 Snipes - Drop Zone - Yancy Butler - Hard Target - Jean Claude Van Damme - Predator 1 - Kevin Peter Hall - TNG The Price Men asså, det var en himla massa steg, det gills väl int? Annars kan ju alla vinna leken hur lätt som helst.
Rekommenderade inlägg