Aliline Postad 10 Oktober, 2002 Rapport Postad 10 Oktober, 2002 hade tänkt mig: hughes - > all my children - > robert duncan McNeill VOY
Quiet Postad 11 Oktober, 2002 Rapport Postad 11 Oktober, 2002 Alla steg som är färre än 5 går väl bra? Har jag fått saken totalt om bakfoten, eller är det inte om man kommer över 5 steg som det inte gills/man vinner inte?
Morn Postad 11 Oktober, 2002 Författare Rapport Postad 11 Oktober, 2002 jag tror inte vi sagt något om det (fast det har Crayle) men jag tycker det ska vara lite mer fritt men om man hittar ex på 2 steg så är det roligare om man försöker att hitta lite längre tråd ex 4-6 steg kanske
Excelsior Postad 11 Oktober, 2002 Rapport Postad 11 Oktober, 2002 Kan någon komma med en ny? Det är väl Crayle's tur, eller?
Excelsior Postad 11 Oktober, 2002 Rapport Postad 11 Oktober, 2002 Kan inte hålla mig. Måste bara släppa en ny! Okej här kommer den: Julia Roberts
Morn Postad 11 Oktober, 2002 Författare Rapport Postad 11 Oktober, 2002 Kan inte hålla mig. Måste bara släppa en ny! Okej här kommer den: Julia Roberts DÅ hon varit med i consperasy trei med Patrik Stewart så tycker jag att vi försöker hitta en annan kopling från henne
Excelsior Postad 11 Oktober, 2002 Rapport Postad 11 Oktober, 2002 Nej, så lätt menade jag den inte. :lol:
Ella Postad 11 Oktober, 2002 Rapport Postad 11 Oktober, 2002 Nu får ni ta och förklara hur ni egentligen menar med 5 steg... Om X är skådisen vi letar efter och jag skriver så här (det i citattecken är då en film): X --> "Abc" --> Y --> "Def" --> Q (som är med i Star Trek) Är det då fem steg? Eller bara 3 om man räknar det som var mellan X och Q? Om det hade filmen "Abc" vi var ute efter så hade det blivit så här: "Abc" --> Y --> "Def" --> Q Är det alltså bara 4 steg? Eller ska jag räkna hur många kopplingar (-->) jag har gjort? Hjälp? :blink:
Crayle Postad 11 Oktober, 2002 Rapport Postad 11 Oktober, 2002 Julia Roberts -> Pretty Woman -> Jason Alexander -> Voy Think Tank
Morn Postad 11 Oktober, 2002 Författare Rapport Postad 11 Oktober, 2002 jag skulle tänka så att DEF är ett steg ifrån Y är 2, ABC är 3 och X är 4 kanske?? sen efter att Crayle inte kör med bara 3 steg så undrar jag varför han gnäller så då vi andra bra har 4 steg
StarTrekin Postad 11 Oktober, 2002 Rapport Postad 11 Oktober, 2002 Verrkar inte som det kommit nån ny så här kommer en: SeaQuest DSV :P
Crayle Postad 11 Oktober, 2002 Rapport Postad 11 Oktober, 2002 SeaQuest där är Roy Shreider med han är oxå med i Chain of Command med Michael Bien som är med i Terminator där Linda Hamilton är med och hon var med i Beauty & the Beast där Ron Pearlman var med och han är med i Star Trek Nemesis
Warbird Postad 13 Oktober, 2002 Rapport Postad 13 Oktober, 2002 SeaQuest... Det var ett tag sen man såg på det. TV4 verkar ha slutat köra det. Det skulle säkert få många fans.
Emher Postad 13 Oktober, 2002 Rapport Postad 13 Oktober, 2002 Första säsongen var asbra. Andra var bra. Men tredje så bytte de kapten, så då var det inget kul längre...
Quiet Postad 13 Oktober, 2002 Rapport Postad 13 Oktober, 2002 Var det inte han från alla 'Shark'-filmerna som var med? Ah, Roy Shreider heter han ju, men bytte de ut honom sedan?
nx01 Postad 13 Oktober, 2002 Rapport Postad 13 Oktober, 2002 Var det inte han från alla 'Shark'-filmerna som var med? Ah, Roy Shreider heter han ju, men bytte de ut honom sedan? Jepp mot Michael Ironside, men Roy var med i ett par avsnitt efter det iaf.
Ella Postad 13 Oktober, 2002 Rapport Postad 13 Oktober, 2002 Nä, SeaQuest var inte alls lika bra efter kaptensbytet... Bra serier ska alltid förstöras... Har vi något nytt namn att leta efter? Annars kan väl någon vänlig själ säga ett, för jag har inget att göra...
StarTrekin Postad 13 Oktober, 2002 Rapport Postad 13 Oktober, 2002 Jag kan bara inte låta bli att säga att första säsongen av Seaquest är det bästa som nånsin gjorts innom sf-genren (Sorry alla glada trekkers) Nu kommer ett nytt namn: Mike Myers (Nästa gång tycker jag att den som svarar hittar på nästa namn, den här leken är ju nämligen rolig )
Warbird Postad 13 Oktober, 2002 Rapport Postad 13 Oktober, 2002 Nä, SeaQuest var inte alls lika bra efter kaptensbytet... Bra serier ska alltid förstöras... Har vi något nytt namn att leta efter? Annars kan väl någon vänlig själ säga ett, för jag har inget att göra... Jag tänker på den kaåtenen som spelade Bart Mancuso i Jakten på Röd oktober. Han var kapten på USS Dallas.
Crayle Postad 13 Oktober, 2002 Rapport Postad 13 Oktober, 2002 Mike Myers - So I married an Ax Murderer med MM & Antonhy Lapaglia - The Bank med ALP David Wenham -> The Two Towers med DW och Ian McKellen - Xmen med IMK och Patrick Stewart från Star Trek
Excelsior Postad 14 Oktober, 2002 Rapport Postad 14 Oktober, 2002 Julia Roberts -> Pretty Woman -> Jason Alexander -> Voy Think Tank Bra, men min variant var: Julia Roberts -> Americas Sweethearts -> Billy Crystal -> Throw Mama Of The Train -> Kate Mulgrew (Janeway, VOY)
Crayle Postad 14 Oktober, 2002 Rapport Postad 14 Oktober, 2002 Nå är det ingen som vill klura på Gabriel Knight?
Aliline Postad 14 Oktober, 2002 Rapport Postad 14 Oktober, 2002 Gabriel Knight -> Tim Curry -> Martial Law -> Kelly Hu -> Scorpion King -> Dwayne Johnson (VOY, Tsunkatse) Räknas denna som sex steg ifrån trek eller? annars har jag en annan här Gabriel Knight -> Tim Curry -> McHale's Navy -> Dean Stockwell -> Enterprise, Detained
Rekommenderade inlägg