Ella Postad 23 September, 2002 Rapport Postad 23 September, 2002 lätt Brad spelar med Julia Robert som är med i Conspiracy Theory med Patrick Stewart som alla vet spelar Picard i TNG Ny är Adrian Zmed
Morn Postad 23 September, 2002 Författare Rapport Postad 23 September, 2002 Singin' in the rain (1952)
nx01 Postad 23 September, 2002 Rapport Postad 23 September, 2002 Tommy Lee Jones - -> Batman: Forever - -> Där Rene Auberjonis har en liten roll - -> Star Trek: DS9 Next: Goldfinger (1964)
Morn Postad 23 September, 2002 Författare Rapport Postad 23 September, 2002 Tommy Lee Jones - -> Batman: Forever - -> Där Rene Auberjonis har en liten roll - -> Star Trek: DS9 Next: Goldfinger (1964) jg tänkte mer på att Tommy är med i Dubbel Jepardy men Aschly Judd (aj aj aj vad Morn inte kan stava) och Judd är Robin Lefler i TNG
ickamicka Postad 24 September, 2002 Rapport Postad 24 September, 2002 Goldfinger i Goldfinger spelade Sean Connery--> Dragonheart --> där Dina Meyer spelade--> hon spelar i Star Trek Nemesis. nästa skådespelare är Vin Diesel
Pjotr'k Postad 24 September, 2002 Rapport Postad 24 September, 2002 Lagens Änglar --> Michele Greene --> Spelade i Stargate SG-1 --> där Erick Avari spelade --> Jaymin i ENT 1.6 "Terra Nova", Vedek Yarka i DS9 3.15 "Destiny" och B'Ijik i TNG 5.7 "Unification: Part 1". Ny: I've Been Waiting For You [bortse från detta inlägg. Det verkar nämligen som om seven_of_nine ändrade sitt tidigare inlägg. Jag såg definitivt att hon skrivit "Lagens Änglar" som nytt förslag, det var ingen inbillning.]
ickamicka Postad 24 September, 2002 Rapport Postad 24 September, 2002 jag vet att jag skrev lagens änglar, men så kom jag på ett bättre så jag ändrade till Vin Diesel. men jag visste inte att nån precis skrev ett svar där. sorry
Morn Postad 24 September, 2002 Författare Rapport Postad 24 September, 2002 Vin är med i XXX men Samuel L Jacksson som är med i Jurassic Park med Wayne Knight som är Newman i Seinfeld men Jason Alexander som Var med i Voys "Think Tank" samt "ultimate trek Ny är Elvis
ickamicka Postad 24 September, 2002 Rapport Postad 24 September, 2002 elvis vem?? vilken elvis???? <_<
Morn Postad 24 September, 2002 Författare Rapport Postad 24 September, 2002 The King Elvis sångare/skådis/en död snubbe B) B)
Ella Postad 25 September, 2002 Rapport Postad 25 September, 2002 The King Elvis sångare/skådis/en död snubbe B) B) Elvis spelade i "Trouble with Girls" tillsammans med Marlyn Mason. Hon hade en gästroll i "Dr. Kildare" ( nästan alla skådisar på 60-talet tycks ha varit med där...) där William Shatner spelade läkare i några avsnitt. Ny är Ingrid Bergman (det var ett namn taget direkt ur luften, nu finns det säkert en koppling bara ett steg ifrån... det är roligare när nån annan kommer på namn...)
Phlox Postad 25 September, 2002 Rapport Postad 25 September, 2002 Adrian Zmed: Han spelar med i filmen Until Morning där en viss Robert Picardo (doktorn i VOY) spelar en av huvudrollerna. Snälla, det var inte ens tre ifrån. Nåja, nu skall jag komma på någon ny. Jag vet inte om den lyckas, men: Singin' in the rain (1952) Hej, vill bara lägga in en alternativ koppling. Adrian Zmed var med i TJ Hooker och vem var det som spelade Hooker jo ingen mindre än William Shatner.
sweetycow Postad 25 September, 2002 Rapport Postad 25 September, 2002 Ny är Ingrid Bergman Ingrid Bergman var med i Walk in the Spring Rain. Där var också David Opatoshu med. Han spelar Anan 7 i TOS- avsnittet "A Taste of Armageddon". Matt Damon (Den här är säkert enkel, men kan inte komma på något annat.)
Quiet Postad 25 September, 2002 Rapport Postad 25 September, 2002 Har inget förslag på svar eller förslag till ny person att skriva om, men jag ville bara skriva hur imponerad jag är! Ni kan verkligen hitta info om folk som gästspelat i ett eller två tos-avsnitt! Det är jätterolig läsning! Er ska jag använda om jag får en svår fråga på 'vem vill bli miljonär', om jag nu någonsin skulle vara med där.
Emher Postad 26 September, 2002 Rapport Postad 26 September, 2002 Matt Damon har FLERA ST-kopplingar, men den klurigaste är nog följande: Matt Damon var med i "Saving Private Ryan" där John de Lancie, allas vår Q, är med som en röst i scenen där massor med sekreterare kopierar brev. Anledningen att den är klurig är för att han inte står med i texterna, men det är han enligt IMDB (det hör man förresten om man lyssnar i filmen). Okej, här är en ny: Jean-Claude Van Damme
Warbird Postad 26 September, 2002 Rapport Postad 26 September, 2002 Ööööö... Han var med i The order. Eller hur?
Ella Postad 26 September, 2002 Rapport Postad 26 September, 2002 Ööööö... Han var med i The order. Eller hur? Ja, tillsammans med Brian Thompson som varit med i lite olika sorters Trek. Men du tog det före mig så kom på nåt nytt namn du.
Warbird Postad 26 September, 2002 Rapport Postad 26 September, 2002 ok. Hm.... Vad ska man ta....? Ok! Den här är så lätt att den som inte vet den ska skämmas!!! X-men.
Morn Postad 26 September, 2002 Författare Rapport Postad 26 September, 2002 Ok Den är lätt X-men Men Patric "Picard" en anna kopling så Ian McKellen är med i X-men han är även med i Sagan om Ringen i regi av Peter Jacksson som också regiserade The Frighteners men bland annat Jeffrey Combs som ofta är med i trek. Ny är David Lynch
Warbird Postad 26 September, 2002 Rapport Postad 26 September, 2002 Fänrik Lynch, som blev "Lynchad" av borgerna (han blev "bara" assimilerad) i FC. Jag vet att detta inte gills som en riktig koppling, men jag kom bara att tänka på det.
Emher Postad 26 September, 2002 Rapport Postad 26 September, 2002 Angående Van Damme hade jag en liiiiite mer klurig lösning. Nämligen följande: Van Damme spelade mot Dolph Lundgren i "Universal Soldier", Dolph spelade He-Man i live-action versionen och i samma film var en viss Robert Duncan McNeill med. Och lilla Robert är ju Tom Paris i Voyager.
Quiet Postad 26 September, 2002 Rapport Postad 26 September, 2002 Lynch regisserade ju Dune (USA, 1984), där både Patrick Stewart och han som spelade en crewman i voyager ( ... jag vet vad han heter) är med.
Ella Postad 26 September, 2002 Rapport Postad 26 September, 2002 Lynch regisserade ju Dune (USA, 1984), där både Patrick Stewart och han som spelade en crewman i voyager ( ... jag vet vad han heter) är med. Bra Lollo! (men, nej, du vet inte vad han heter, då skulle du ha sagt det ;) ) Ett nytt namn kanske?
Quiet Postad 26 September, 2002 Rapport Postad 26 September, 2002 Bra Lollo! (men, nej, du vet inte vad han heter, då skulle du ha sagt det ;) ) Ett nytt namn kanske? *hehe* Nä, asså han heter crewman Lon Suder i avsnittet "Meld" (#133) (nu kunde jag!) och spelas av Brad Dourif. Nytt namn: Andy Warhol (om någon knäcker den här är jag deeply impressed!)
Ella Postad 26 September, 2002 Rapport Postad 26 September, 2002 Nytt namn: Andy Warhol (om någon knäcker den här är jag deeply impressed!) Bli imponerad nu ;) Andy Warhol var med i "The Love Boat", i avsnittet "Hidden Treasure/Picture from the Past/Ace's Salary" där även Andy Griffith var med. Han spelade Ben Matlock i serien "Matlock" och där var Jonathan Frakes med i ett avsnitt. Sen var tre av skådisarna som var med i Love Boat avsnittet även med i "Dr. Kildare", men den kopplingen har jag redan använt en gång... Ny: Larry Hagman (den här leken är vanebildande...)
Rekommenderade inlägg