Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

kan man göra interaktiva böcker...ganska coolt faktiskt....som man spelar en person....som får göra olika val, och utifrån det händer olika saker...som läsarna får bestämma själva...inte så otriligt knepigt att göra...

Har sett det nån stans...va ganska kul

• Svar 85
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

jag vet en tjej som hålle rpå och gör nåt program (eller vad det var) där man får välja vad som ska hända i "boken" och beroende på vad man väljer så händer olika saker. det är såklart J/C fanfiction det handlar om, men principen är ju kul. ;)  hoppas hon blir klar snart

rollspel på nätet är ju oxå intressant...

Postad

det ska det göra! det finns planer på det iaf. av nån anledning hamnade jga nånstan spå sfbokhandelsn hemsida  där det stog att releasen av voyager rollspelet skulle bli försenad... :(

• 4 veckor senare...
Postad

Den adressen ska jag kolla in.

Väkommen tillbaka Pelle28k. *ser allt* ;)

Jag avslutade "Planet X" av Michael Jan Friedman för ett par veckor sedan.

Handlar naturligtvis om TNG-gänget som får en påhälsning av x-men! Tyvärr måste jag säga att den inte var värd de 92:- som SF-bokhandeln tod för den. Skoj underhållning, men mer var det inte.

Rollspelet låter skoj. :) Jag är med !

• 1 månad senare...
Postad
Citat: från Mrs Skywalker den 7:47 pm den okt. 3, 2001

... så Star Trek är kul att titta på ibland.

I bland? Du sårar mig :-(

Kul i varje fall att du till viss del fastnat för Star Trek. Själv gillar jag Star Wars skarpt, men Star Trek är helt klart mer realitet (vilket jag vill ha) än fantasi.

Postad

Jag är väl också lite olaglig i så fall...

men många av mina kompisar gillar Star Wars, så då måste ju jag vara tvärtemot och gilla Star Trek...  :)

det värsta är ju folk som bara gillar star wars för att "han är så söt!" (sagt om nån, jag lyssnade inte så noga), såna där riktiga anti-sience fiction människor...

• 5 veckor senare...

• Skapa nytt...