Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad
Någon som vet ifall de ska släppa säsongsboxar på DVD snart, för i så fall

tänker jag punga ut rejält på dem... :w00t:

troligtsvis kommer dom efter ds9 boxarna, och det är ju om ett tag

• Svar 207
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

:huh: Vad menar du nu? DS9-boxaran börjar ju släppas om mindre än två veckor. Den första kommer den 2:a april, och den andra den 30:e april.

Postad (redigerade)
Jag har för mig att det ska bli en VOY-film, men jag kommer inte ihåg var och när jag hört det!!!

Nu är det slut :(  :(  :(

P.s Voyager kommer i repris i sommar.

ja!! :D

Nej, nån repris av VOY blir det inte, det var bara ett falskt rykte. SVT har inga reprisrättigheter, enligt dem själva iaf.

Det finns heller inga konkreta planer på någon ny långfilm ännu, varken med VOY-crewn eller några andra. Hur det blir får ju framtiden utvisa.

Redigerad av PeterPlysch
Postad

:huh: Vad menar du nu? DS9-boxaran börjar ju släppas om mindre än två veckor. Den första kommer den 2:a april, och den andra den 30:e april.

...men de kommer inte att ha gett ut sista säsongen förrän i slutet på året, precis som med TNG-boxarna, och det är ju som sagt ett tag...och ännu har ingen officiell info kommit om att det verkligen blir VOY-boxar eller isf när...

Postad
och ännu har ingen officiell info kommit om att det verkligen blir VOY-boxar eller isf när...

Min instinkt säger mig att Voyager-boxar börjar släppas nästa år. Så måste det bli! GUD vad snygga de skulle vara. Hoppas att jag kommer att ha råd med att köpa en säsong. :)

Postad
och ännu har ingen officiell info kommit om att det verkligen blir VOY-boxar eller isf när...

Min instinkt säger mig att Voyager-boxar börjar släppas nästa år. Så måste det bli! GUD vad snygga de skulle vara. Hoppas att jag kommer att ha råd med att köpa en säsong. :)

Vi får väl hoppas att din instinkt stämmer. Jag har absolut inte råd att köpa någon voyagerbox i år. :lol: :D

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...