Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 160
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad
Giles is back.. for good? :)

<{POST_SNAPBACK}>

Nope :(

<{POST_SNAPBACK}>

hm.. var bara en tankefråga till mig själv egentligen :rolleyes:

@StarTrekin: Buffy går i repris nu inatt, kan ju alltid spela in den :)

(se avsnittet är bättre än en recapsad :))

Postad
@StarTrekin: Buffy går i repris nu inatt, kan ju alltid spela in den :)

(se avsnittet är bättre än en recapsad :))

<{POST_SNAPBACK}>

Tyvärr inte. Digitalboxen finns i mammas och pappas sovrum och det finns ingen video där <_<

Postad (redigerade)

Willow, alltså hon kommer nog att behöva någon form av terapi. Fråga är hur hennes vänner kommer att förhålla sig till henne nu?

Redigerad av Thalaxian
Postad

Ja, det var en bra inledning :)

Notering: scenerna är inspelade i England där Giles och Willow var. Man kan tydligen får se hans hus oxå i en av scenerna :) (Dessutom var hästen Anthonys ox??)

en liten mini-buffy på G :lol:

och det är som vanligt.. skolstart innebär demoner :P

Spike är ju i en helt annan värld... ska bli intressant å se hur det kommer att bli.. :)

Postad

Glory ja, det var det jag funderade på innan om hon verkligen var död...

När Willow var sådär mörk och hemsk i magin så kände jag bara Dark side of the force. Man blir helt förförd, men ändå någonstans långt bak så finns det hopp i magin.

Blir trevligt att se hur det lider, kanske lite mer positivt i denna säsong. Det vet man ju aldrig iofs...

Postad

e det bara ja som tycker att 4:an suger för att de flyttade buffy? gillade denna serien men ha inte kunnat se den sen den blev flyttad..

hur klarar sig buffy nu när angel e borta förresten? ha hon hittat någon ny?

Postad

Jodå hon har hunnit klara av både Rylie (hur stavas det?) och Spike men för tillfället så har hon ingen.

Jag gillar inledningen på säsongen. Verkar inte lika mörk som den föregående och Spike med själ, jösses. Undrar vad detta ska bära hän.

Postad

Jo det var ett trevligt avsnitt. Kände nästan att det var Willow som hade gjort den där osynligheten själv.

Får se om denna säsong blir lika bra som 5:an. Själv är jag mycket för en handling som går igenom en hel säsong.

Postad (redigerade)

Anya.. I'm speechless... :(

roligt att de pratade svenska i några scener :)

fanns också referenser till OMWF; Anya börjar sjunga och man får höra anlednignen till att de sjöng "Take the mustard out" :P

dock så undrar jag hur Anyas rädsla/fobi för kaniner utlsötes, när hon gosade med dem i scenerna med Olaf...

Redigerad av Me
Postad

Jo, jag vet. Jag menade innan hon sa att det var hon som gjort sig onsynlig så kände jag det.

Kändes som en blandning av svenska/norska i gårdagens avsnitt. Gammelnordiska, fick man ju lite vikingkänsla!! hehe.

Undrar vad som kommer hända med Ayd, Anya, Anyanka eller vilket namn hon nu bestämmer sig för (eller vad andra bestämmer åt henne..)

Postad

Tror hon kommer att hete Anya, oberoende allt :)

Någon mer som märkt hennes alla frisyrer under några avsnitt? :P

Dagens avsnitt.... det är väldig mycket frågetecken som cirkulerar i huvudet... och itne hjälpte det att man var dödstrött heller att man somnade vid reklampauserna.. får nog se om det i natt.

Börjar gilla Andrew mer och mer :)

Xander: "Why were you buying blood at the butcher shop?"

Andrew: "I fell in love with a beautiful vampire girl down in Me-hi-co. Now we're trying to make a go of it on the straight and narrow, and put our lives back together here in Sunnydale."

Postad
Willow: "What happened?"

Xander: "What do you think happened? Another demon woman was attracted to me. I'm going gay. I've decided I'm turning gay. Willow, gay me up. Come on, let's gay."

Willow: "What?"

Xander: "You heard me. Just tell me what to do. I'm mentally undressing Scott Bakula right now. That's a start, isn't it?"

Andrew: [drömmande] "Captain Archer..."

Xander: "Come on, let's get this gay show on the gay road. Help me out here."

Buffy: "What if you just start attracting male demons?

roflmao.gif

har inte så mycket kommentarer, då jag sov bort halva avsnittet :P

Postad
har inte så mycket kommentarer, då jag sov bort halva avsnittet :P

<{POST_SNAPBACK}>

du missade inte mycket, avsnittet var inte så bra tycker jag. förutom den scenen då som du beskrev.

Avsnittet kändes mest som en utfyllnad för säsongen. Inget hände som man behöver se för att kunna följa med i handlingen. Det skulle vara rektorn då, att han vet vem som dödade hans mamma och vilka påföljder det.

Andrew är verkligen rolig, lite smärta borde han väl tåla. :P

Postad
Andrew är verkligen rolig, lite smärta borde han väl tåla.  :P

<{POST_SNAPBACK}>

Börjar gillar honom mer och mer, vet inte varför.. man börjar fundera på om han är gay eller inte oxå :P

Postad
Andrew är verkligen rolig, lite smärta borde han väl tåla.  :P

<{POST_SNAPBACK}>

Börjar gillar honom mer och mer, vet inte varför.. man börjar fundera på om han är gay eller inte oxå :P

<{POST_SNAPBACK}>

"mmmmmm, Captain Archer"

Postad

Vänta bara till gästinhoppet av en Vulcan som kommer snart... ;)

(Nå, ingen spoiler egentligen eftersom det är väldigt svårt att lista ut vad ovanstående betyder, imho)...

:P

Postad
Vänta bara till gästinhoppet av en Vulcan som kommer snart...

<{POST_SNAPBACK}>

rolig scen det, när andrew missförstod vad en vulkanforskare var. :lol:

Nu är det bara 4 avsnitt kvar... faith är tillbaka, undrar om hon är med i kommande avsnitt nu då, det måste hon väl. ska bli intressant och se hur buffy slutar.

Så det är caleb(prästen) som har frambringat "the first". fick man reda på vad han hade som var buffys? var lite oklart för mig. :huh:

Vänligen logga in för att kunna kommentera

Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in

Logga in nu

• Skapa nytt...