Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad
Idag(fredag) är Robert Beltran(Chakotay) med i CSI:Miami på kanal 5 kl 21:00.

Det var inte mycket Beltran hade att säga, var bara med i en scen. :huh:

En serie som verkligen har varit trek relaterad är en ny serie(2003), kallad "Threat Matrix", har Marina Sirtis(spelade bov), Denise Crosby och "borgdrottningen" Alice Krige plus mindre kända Brad Greenquist(ds9,voy,ent), Brent Hinkley(Future's End2,voy) varit med i.

• Svar 536
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad
2. I Will and Grace på TV4 sa Grace: Jag är som vissa töntar då dom träffar William Shatner ifrån Star Trek... jag blev lite sur då  <_<

Förlåt .. men nu fattar inte jag riktigt. Du är som vem? Och vem träffade William Shatner?

Förlåt, jag läste det jag själv skrev ochmärkte att jag var lite otydlig.

Grace menade att hon var lite töntig, och sa att hon betedde sig som en trekker som träffade William Shatner. Om jag skulle träffa honom skulle jag nog vara lite flummig för att jag skulle vara så exalterad att träffa.

Postad
såg hon some spelade Naomi Wildman i 'Vem Dömern Amy' idag :)

jag missade detta, vilken kanal gick det på och i vilken roll var det?

:D För övrigt mitt 200-hundrade inlägg här på forumet! :D

Postad

Idag kl 8.35 på kanal 5 så såg jag William Shatner som var med i hela Fresh Prince in Bel Air avsnittet! Han va riktigt rolig då han var påverkad av lustgas!

Postad
jag missade detta, vilken kanal gick det på och i vilken roll var det?

det gick på TV4, och hon spelade en syster i en familj, där föräldrarna psykiskt misshandlade barnen...

Postad (redigerade)

I South Park avsnittet "Fun with veal" var Michael Dorn med. Eller inte riktigt med. Det var någon som spelade Michael Dorn. Det var i alla fall en del ST-prat. Och i "Here comes the neighborhood" fanns följande dialog med:

- What's that?

- A DVD.

- Oh, I guess I'll have to take this up to Enterprise and have captain Kirk decrypt it then.

Redigerad av Excelsior
Postad

Prinsen av Egypten, med Patric Stewart i en mindre roll, gick på 5:an för ett par dagar sedan.

I Die Hard 2 på TV4 igår var Colm Meaney (O'Brien, TNG/DS9) och William Sadler (Agent Sloan, DS9 Inqusition) med. Dessutom var Stuart Baird, regissör för NEM, executive producer och editor för filmen.

Postad

Förra måndagen i "vitahuset" på svt1 var det en som hade ett star trek-märke och det blev en liten diskussion om det. Tog upp några minuter av program-tiden, riktigt kul faktiskt.

I Louis & Clark på TV3 idag var Robert Beltran (Chakotay) med som skurk.

Postad

Trekk relaterat på bio.

Jag var och tittade på filmen "Fäst vid dig" på bio. Då de två siamesiska tvillingarna går förbi en biograf så kan man tydligt se planscher för filmen Star Trek: Nemesis.

Postad

Jolene Blalock kommer idag att vara med i en serie på kanal 5 kallad Washington DC kl 14.20. Hon var också med i förra avsnittet, detta är hennes sista. På måndag 5 jan (natten till tisdagen) är hon med i CSI på kanal 5, kl 01:40.

Postad

Min syster satt och kollade på Sabrina på TV3. I slutet var det en kille som satt och sjöng vid ett piano. Vem var det om inte Robert Picardo (Doktorna på Voyager, EMH) .

Postad

Lade märke till att Jonathan Frakes (Riker) regisserade gårdagens avsnitt av Roswell på TV4. Följer inte serien särskilt väl, bara sett det nån gång och, visst, det är rätt bra. Nån som vet om Frakes ofta regisserar Roswell?

Postad (redigerade)

I kvällens avsnitt av "Ali G in da USA" omnämndes Star Trek; Ali G hävdade att våld på TV inte leder till våld på gatan, eftersom han kollar på Star Trek, utan att "bygga sig ett rymdskepp och åka ut i rymden å ha konstiga öron". :D

Även Buzz Aldrin var med i detta avsnitt, riktigt "rymdigt", eller vad man skall säga. :)

Redigerad av Essray
Postad (redigerade)

såg att Kelly Waymire (Ensign Cutler, Ent) var med i ett avsnitt av CSI:LV som gick idag :)

Redigerad av Me

• Skapa nytt...