Gå till innehåll

Trek-relaterat på TV, del 3


Pjotr'k

Rekommenderade inlägg

  • Svar 536
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Tittade på South Park för ett par minuter sedan. Då började Cartmans filofax (troubelkeeper) assimilera saker som datorer och människor. Då ett par vakter skulle stoppa han för att assimilera en stor superdator så sa han "We are troubelkeepers. We are one".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skådespelerskan som spelar Ro Laren i TNG är med i en film på Canal+ GUL jsut nu. Vet dock tyvärr inte vad filmen heter. Verkar vara fyra vänner som åker omkring i en bil och är på väg någonstans, tyvärr inte säga mer om filmen.

Filmen heter Kalifornia (IMDb).

Hon har också en liten roll i filmen "Flykten från LA" Med Kurt Russel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hon har också en liten roll i filmen "Flykten från LA" Med Kurt Russel.

Den film som har det bästa slutet någonsin i filmhistorien. :w00t:

Såg filmen Ice Age häromdagen och när de går genom isgrottan passerar de ett infruset ufo. När det lilla människo(neandertalar?)barnet ser detta gör han vulcan hälsningen. :vulcan:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Kanal 5 står och tvekar om de ska köpa in TV-serien The Dead Zone (baserad på en roman av Stefen King). I denna serie spelar den grymt snygga skådespelerskan Nicole de Boer (Ezri Dax) den viktigaste birollen.

Som sagt så tvekar kanal 5 på om de ska köpa in den och jag som är ett stort fan av Nicole börjar känna lite panik.

Om ni har tid att lägga ner två minuter på att skicka ett mail till info@kanal5.se och be dem att visa The dead Zone så skulle jag bli evigt tackasam.

Snälla, snälla, snälla gör det.

Tv3 kommer att visa den serien "Dead Zone" , börjar faktiskt, idag lördagen den 22 nov kl 18.15.

Redigerad av CaJo
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg på Simpson på TV3 kl 15.10. Borgmästaren flydde från staden och de smartare fick ta makten för att inte staden skulle falla sönder. Bland dem som hade högst IQ var killen som säljer serietidningar. Han hade en Star Trek uniform på sig och föreslog att människorna bara skulle "para sig" var sjunde år som Vulcans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag saknar liv :rolleyes: så kommer det några fler trekk relaterade saker från TV :) :

1. Abraham Simpsons (farfar i serien The Simpson) sa att han var skyldig till att den första Star Trek serien (TOS) lades ner.

2. I Will and Grace på TV4 sa Grace: Jag är som vissa töntar då dom träffar William Shatner ifrån Star Trek... jag blev lite sur då <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...