apan ola Postad 14 Augusti, 2002 Rapport Postad 14 Augusti, 2002 Ingen Wesley Crusher i 'Nemesis': http://www.trektoday.com/news/140802_05.shtml Synd...det hade varit intressant.
Morn Postad 20 September, 2002 Rapport Postad 20 September, 2002 Såg nya nemesis trialern nyss. O den är ball. Jag tror att Nemesis blir bättre än INS (inte så svårt kanske) Men man märker att Stewart börjar bli lite för gammal. Har var ju redan lite old då TNG hade premiär för 15 år sen.
Crayle Postad 20 September, 2002 Rapport Postad 20 September, 2002 Har kollat trailern igen asså är inte gubben flint Picard har ju hår? Min källa säger dock att det är Data som drömmer om Deanna och så kommer han på att om det ska känna gött så måste man va människa! Hehehheh Bromma > kontakta Morn ang Sthlm Trekkers
Crayle Postad 20 September, 2002 Rapport Postad 20 September, 2002 Hörru dissa inte Picard han är ju stenhård
Warbird Postad 20 September, 2002 Rapport Postad 20 September, 2002 Japp, men nåt som skulle vara kul är Kirks återkomst! Alla som läst boken The Return vet hur jag menar. ;) Kan se hur kirk kommer till stan och gör rent hus med Worf (han ÄR ju klingon, och kirk HATAR klingoner) och alla romulaner. hehe, nä, det är nog bara science fiction. :P
Phlox Postad 20 September, 2002 Rapport Postad 20 September, 2002 Såg tden nya trailern nyss jag också såg väldigt lovande ut. Morn när tror du att ST har en kopia? Januari kanske?
Morn Postad 20 September, 2002 Rapport Postad 20 September, 2002 jag vet inte men troligen ganska snabbt
Crayle Postad 21 September, 2002 Rapport Postad 21 September, 2002 Kirk kan väl inte komma tillbaka han dog ju i Generations
Warbird Postad 21 September, 2002 Rapport Postad 21 September, 2002 Läs The Return och du förstår vad jag menar. ;)
Crayle Postad 23 September, 2002 Rapport Postad 23 September, 2002 Jag läser ej trek böcker so tell me please
Excelsior Postad 25 September, 2002 Rapport Postad 25 September, 2002 Läste någonstans, tror det var trekkers.se, att Nemesis premiären inte skulle vara för än den 23 maj 2003 i Sverige. Så om någon ser mig med en sovsäck och en kaffetermos utanför en biograf i Göteborg en vecka före släppet av premiärbiljetterna så vet ni vem det är... Angående "Clockstopers" så var det Riker (Jonathan Frakes) som regisserade den, precis som de senaste Star Trek filmerna. Fick den föresten så dålig kritik? Aftonbladet lät ganska positiva har jag för mig...
Crayle Postad 25 September, 2002 Rapport Postad 25 September, 2002 Tro mig, Clockstoppers är skit, jag spelade igenom halva filmen. Det är inte ofta jag gör det.
Phlox Postad 25 September, 2002 Rapport Postad 25 September, 2002 Så om någon ser mig med en sovsäck och en kaffetermos utanför en biograf i Göteborg en vecka före släppet av premiärbiljetterna så vet ni vem det är... Tror inte att du behöver vara där så tidigt. Själv ska jag förmodligen se premiären i min stad, men förhoppningsvis ha sett den innan hos Stockholm Trekkers.
Mr Borg Postad 26 September, 2002 Rapport Postad 26 September, 2002 Den nya Nemesis trailern var ju helt grym måste jag säga, men den spoilade ju rätt fett mycket också kan man säga. Men men, det är sådant man får ta faktiskt. Ska inte säga för mycket om vad traiern handlade om dock....
ickamicka Postad 26 September, 2002 Rapport Postad 26 September, 2002 när har Nemesis premiär? vart kan man ladda ner trailern?? om man kan det förstås, vilket jag hoppas.
Pjotr'k Postad 26 September, 2002 Rapport Postad 26 September, 2002 Titta bland nyheterna på StEnterprise.nu så hittar du länken till trailern. Observera meddelandet om att det är en rejäl spoilervarning på trailern. Man får veta många saker som man kanske egentligen inte skulle vilja veta i förväg. Den kommer till Sverige, troligen i maj 2003, enligt rykten på nätet. Någon officiell notis från Paramount Sverige har inte kommit.
Warbird Postad 26 September, 2002 Rapport Postad 26 September, 2002 Jag skulle kunna berätta hur han kommer tillbaks (kirk), men det vore att spoila för alla som ska läsa den.
Mr Borg Postad 26 September, 2002 Rapport Postad 26 September, 2002 Läsa den? Är det inte med i filmen?? Jag trodde den skulle ha premiär samtidigt runtom i världen, men där hade jag visst fel...
Warbird Postad 26 September, 2002 Rapport Postad 26 September, 2002 The Return: Bra Trekbok av Shatner. Handlar om borgs och kirks återkomst. Ska inte spoila nåt mer. Nemesis: Ny trekfilm. Premiär 13 dec i USA. Vi stackars svenskar får nöja oss med mars nånting...
Essray Postad 26 September, 2002 Rapport Postad 26 September, 2002 Den kommer till Sverige, troligen i maj 2003, enligt rykten på nätet. Någon officiell notis från Paramount Sverige har inte kommit. Enligt vad jag hört skall den ha premiär i Sverige den 28:e mars. (Fast man hoppas ju att man slipper vänta så länge, och istället får se den hos ST)
ensign jones Postad 4 Oktober, 2002 Rapport Postad 4 Oktober, 2002 Har sett traliern och Enterprise-e ser ut att..... kanske inte ska avslöja... Men för dom som vill veta gå in på denna länkennemesis och välja full trailer.
Essray Postad 7 Oktober, 2002 Rapport Postad 7 Oktober, 2002 Var det samma trailer som man kan ladda ner, som visades på videodagen i lördags?
Essray Postad 7 Oktober, 2002 Rapport Postad 7 Oktober, 2002 Den här grymt coola video-boxen kan man köpa på den här sidan. Lägg märke till den sista filmen längst upp!!!
Morn Postad 11 December, 2002 Rapport Postad 11 December, 2002 hittade denna bild från galapremiären på Patric. har passar i skägg
Rekommenderade inlägg
Vänligen logga in för att kunna kommentera
Du kommer kunna lämna en kommentar efter att du har loggat in
Logga in nu