Jump to content
Sign in to follow this  
Quiet

Star Trek X: Nemesis, del 3

Recommended Posts

Såg nya nemesis trialern nyss.

O den är ball. Jag tror att Nemesis blir bättre än INS (inte så svårt kanske) Men man märker att Stewart börjar bli lite för gammal. Har var ju redan lite old då TNG hade premiär för 15 år sen.

Har kollat trailern igen asså är inte gubben flint Picard har ju hår? Min källa säger dock att det är Data som drömmer om Deanna och så kommer han på att om det ska känna gött så måste man va människa! Hehehheh

Bromma > kontakta Morn ang Sthlm Trekkers

Japp, men nåt som skulle vara kul är Kirks återkomst! Alla som läst boken The Return vet hur jag menar. ;)

Kan se hur kirk kommer till stan och gör rent hus med Worf (han ÄR ju klingon, och kirk HATAR klingoner) och alla romulaner. hehe, nä, det är nog bara science fiction. :P

Läste någonstans, tror det var trekkers.se, att Nemesis premiären inte skulle vara för än den 23 maj 2003 i Sverige.

Så om någon ser mig med en sovsäck och en kaffetermos utanför en biograf i Göteborg en vecka före släppet av premiärbiljetterna så vet ni vem det är... :D

Angående "Clockstopers" så var det Riker (Jonathan Frakes) som regisserade den, precis som de senaste Star Trek filmerna. Fick den föresten så dålig kritik? Aftonbladet lät ganska positiva har jag för mig...

Så om någon ser mig med en sovsäck och en kaffetermos utanför en biograf i Göteborg en vecka före släppet av premiärbiljetterna så vet ni vem det är... :D

Tror inte att du behöver vara där så tidigt. Själv ska jag förmodligen se premiären i min stad, men förhoppningsvis ha sett den innan hos Stockholm Trekkers.

Den nya Nemesis trailern var ju helt grym måste jag säga, men den spoilade ju rätt fett mycket också kan man säga.

Men men, det är sådant man får ta faktiskt.

Ska inte säga för mycket om vad traiern handlade om dock....

Titta bland nyheterna på StEnterprise.nu så hittar du länken till trailern. Observera meddelandet om att det är en rejäl spoilervarning på trailern. Man får veta många saker som man kanske egentligen inte skulle vilja veta i förväg.

Den kommer till Sverige, troligen i maj 2003, enligt rykten på nätet. Någon officiell notis från Paramount Sverige har inte kommit.

The Return: Bra Trekbok av Shatner. Handlar om borgs och kirks återkomst. Ska inte spoila nåt mer.

Nemesis: Ny trekfilm. Premiär 13 dec i USA. Vi stackars svenskar får nöja oss med mars nånting...

Den kommer till Sverige, troligen i maj 2003, enligt rykten på nätet. Någon officiell notis från Paramount Sverige har inte kommit.

Enligt vad jag hört skall den ha premiär i Sverige den 28:e mars.

(Fast man hoppas ju att man slipper vänta så länge, och istället får se den hos ST)