Gå till innehåll

DS-9 på bio!


EoNeel

Rekommenderade inlägg

Jag har sett att man i U.S.A har mejllistor för att det skall göras en DS-9 biofilm. Man kan fylla i dessa listor på nätet och sen skickas de till producenter mm. Jag tänker återkomma om detta när jag hittat rätt adress ( om någon har den så vore det super).

Redigerad av EoNeel
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var står det någonstans? Tycker den sidan var väldigt rörig.

Undra vad den filmen skulle handla om? Serien uspelar sig ju på en station. Skulle de helt plötsligt åka ut med ett rymdskepp så skulle det ju bryta lite mot seriens integritet. Och skulle den utspela sig på stationen så skulle den antagligen bli seg som långfilm. Tror inte jag sett någon annan Star Trek serie med så otroligt mycket dialog och lite action. Säger inte att det är dåligt, många avsnitt är ju bra, men som långfilm, well, det återstår att se. Om det nu ens skulle vara möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...

Jag vill bara slå på trumman igen för drömmen om en DS9-film. Det händer en del nu som att skådespelare från DS9, Alexander siddig(Dr.Julian Bashir), AndrewJ.Robinson(Garak),Armin Shimerman(Quark), J.G.Hertzler(Martok), Marc Alaimo(Gul Dukat), Casey Biggs(Damar), Louise Fletcher(Kai Winn) har gett sitt stöd till att det skall göras en DS9-film, så Paramount får nog bara att ta och göra en film.

Jag tror inte att detta är en overklighet, utan inom en snar framtid har vi en film.

Gå in på www.starfleetlibrary.com och ge ditt stöd. Där kan du även hämta banners och flyers.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag, som nummer 21753, gjort min plikt och röstat för en DS9 film. Då är det bara att hålla tummarna då  :D

<{POST_SNAPBACK}>

Då hann jag före med 21720! :lol:

Jag vet att jag skulle gilla en DS9 film i proncip oavsett vad den skulle handla om ;)

Men det är klart en fortsättning där serien slutar är väl inte tänkbar. eller?

Som det ser ut nu så satsar väl inte Paramount på Star Trek som de gjorde med alla parallella serier och filmer de körde ett tag, så jag tror inte att det blir nåt. Men man hoppas :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 månader senare...

sant, hade jag haft ekonmin så hade köpt DS9 boxarna för länge sedan, tycker dom är så ***** dyra jämfört med andra serier som kostar runt 500 kr per säsong och alla star trek serier kostar det dubbla :arg:

edit. ser att man inte får skriva svärord här, lika bra det kanske

Redigerad av Rick Hunter
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 månader senare...
Om ni tål att det är engelsk text kan ni få dom för 300 av en grossist på nätet.

http://www.blocket.se/view/5472174.htm?cal...&l=0&c=1&city=0

Har handlat av honom. Seriös säljare.

<{POST_SNAPBACK}>

Nja, dels gillar jag inte att handla på nätet (är väl lite gammalmodig!) och dels så låter det som att det vore piratkopior som jag är allergisk mot (är något för bra för att var sant så är det i allmännhet det). Men tack för tipset! J.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om ni tål att det är engelsk text kan ni få dom för 300 av en grossist på nätet.

http://www.blocket.se/view/5472174.htm?cal...&l=0&c=1&city=0

Har handlat av honom. Seriös säljare.

<{POST_SNAPBACK}>

Nja, dels gillar jag inte att handla på nätet (är väl lite gammalmodig!) och dels så låter det som att det vore piratkopior som jag är allergisk mot (är något för bra för att var sant så är det i allmännhet det). Men tack för tipset! J.

<{POST_SNAPBACK}>

Äger som sagt säsong 6 av Deep Space Nine, och jag tror inte att det är piratkopior. Subtitles är lite för välgjorda för det och DVD är mycket billigare i asien.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 år senare...

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...