Essray Postad 10 September, 2002 Rapport Postad 10 September, 2002 Idag hade vi exkursion i naturkunskapen(då skulle man haft en tricorder ). Då hade en i min klass på sig en tröja med ett märke som nästan såg ut som klingonernas
Essray Postad 12 September, 2002 Rapport Postad 12 September, 2002 Idag på Livskraften fick vi tiita på en video, och när tv:n slogs på stod det VGR längst uppe i ena hörnet. Sedan så var det en kille i filmen som körde en Chrysler Voyager.
Essray Postad 18 September, 2002 Rapport Postad 18 September, 2002 Jag hade min gula FC-uniform på skolfotograferingen idag
Ella Postad 18 September, 2002 Författare Rapport Postad 18 September, 2002 Jag hade min gula FC-uniform på skolfotograferingen idag
Essray Postad 18 September, 2002 Rapport Postad 18 September, 2002 Nähä? Oj! :lol: Vad sa dina klasskompisar då? Obildade som de är frågade de om jag var utklädd till Spock. <_< Men jag blev riktigt imponerad av en som frågade om jag inte hade ngt märke (alltså en commbadge). Förvånande att han kände till det.
Warbird Postad 20 September, 2002 Rapport Postad 20 September, 2002 Om jag hade min uniform (Röd TOS) skulle jag bli mobbad av halva skolan.
Essray Postad 23 September, 2002 Rapport Postad 23 September, 2002 Om jag hade min uniform (Röd TOS) skulle jag bli mobbad av halva skolan. Vilken hemsk skola det verkar vara, i min kan jag gå med commbadge/ENT-pin utan att ngn bryr sig.
Essray Postad 25 September, 2002 Rapport Postad 25 September, 2002 Tämkte på om man kunde dra trek-paraleller till riksdagen. Röd, alltså (S), är ju de som bestämmer för närvarande, command alltså. Gul är det väl närmast centern som har. Fast jag vet inte om de är särskilt mekaniska/säkerhetsinriktade av sig. Fast iofs så finns det ju mycket maskiner inom jordbruket. Grön/Blå: Det skulle ju kunna vara mp, och de är ju lite science, så där, med miljö och växter och s??dant.
Essray Postad 27 September, 2002 Rapport Postad 27 September, 2002 Kollade lite i en sko-katalog igår, när jag upptäckte att Adidas har en sko-modell som heter Torres.
ickamicka Postad 27 September, 2002 Rapport Postad 27 September, 2002 Tämkte på om man kunde dra trek-paraleller till riksdagen. Röd, alltså (S), är ju de som bestämmer för närvarande, command alltså. Gul är det väl närmast centern som har. Fast jag vet inte om de är särskilt mekaniska/säkerhetsinriktade av sig. Fast iofs så finns det ju mycket maskiner inom jordbruket. Grön/Blå: Det skulle ju kunna vara mp, och de är ju lite science, så där, med miljö och växter och sådant. sant... det är lite likt...
ickamicka Postad 27 September, 2002 Rapport Postad 27 September, 2002 Om jag hade min uniform (Röd TOS) skulle jag bli mobbad av halva skolan. jag ska sy en jacka till nästa star treff, en som jag kan gå omkring i ute å på stan... eller nåt
Essray Postad 22 Oktober, 2002 Rapport Postad 22 Oktober, 2002 Två trek-relaterade saker i skolan igår: 1. Min Samhällskunskapslärare hade en tröja med en symbol som vvar väldigt lik den commbadge som lär ha använts i TNG-avsnittet "Future Imperfect". 2. På svenskan fick vi veta att om man, under antiken, inte levde måttfullt, som Apollon sagt, och istället drabbades av hybris, så kunde man få hämdgudinnan, NEMESIS, efter sig. B)
Nina Janeway Postad 22 Oktober, 2002 Rapport Postad 22 Oktober, 2002 Trekkigt jobb? Det skulle väl vara att jobba som journalist på Star Trek Monthly-tidningen! *g* :P
Morn Postad 24 Oktober, 2002 Rapport Postad 24 Oktober, 2002 oj oj oj Idag fick vi in ett paket från "Lafarge Tekkin" det är nästa LaForge Trekking. Balt va.
Crayle Postad 24 Oktober, 2002 Rapport Postad 24 Oktober, 2002 Jag har en snubbe i huset som heter Georgii
Morn Postad 24 Oktober, 2002 Rapport Postad 24 Oktober, 2002 Jag har en snubbe i huset som heter Georgii Det är ju nästan Geordi Cool
Warbird Postad 24 Oktober, 2002 Rapport Postad 24 Oktober, 2002 heh, min mobil krånglar så jag får låna morsans så länge, och med den hållaren fastsatt på bältet ser det med lite fantasi ujt som en kommunicator. ;)
Suskiv Postad 25 Oktober, 2002 Rapport Postad 25 Oktober, 2002 Jag har precis börjat på projekt Genesis X. Det är ju lite trekkit.
Quiet Postad 25 Oktober, 2002 Rapport Postad 25 Oktober, 2002 Jag sitter och kollar på film dagarna i ända, och lite då och då dyker jag ner i mina anteckningar och skriver upp alla trek-relaterade skådisar jag ser, lättare att komma ihåg dem på tentan då. Gul Tahel: Hela ditt jobb är ju jättetrekkigt!
Excelsior Postad 26 Oktober, 2002 Rapport Postad 26 Oktober, 2002 Vilken hemsk skola det verkar vara, i min kan jag gå med commbadge/ENT-pin utan att ngn bryr sig. Det kan inte jag. När jag hade på min TNG-communicator i skolan kallade alla mig för Chakotay, vilket jag tolkar som en grov förolämpning.
Ella Postad 26 Oktober, 2002 Författare Rapport Postad 26 Oktober, 2002 Det kan inte jag. När jag hade på min TNG-communicator i skolan kallade alla mig för Chakotay, vilket jag tolkar som en grov förolämpning. Dom vet åtminstone vad Star Trek är i så fall Alltid något.
Morn Postad 26 Oktober, 2002 Rapport Postad 26 Oktober, 2002 Det kan inte jag. När jag hade på min TNG-communicator i skolan kallade alla mig för Chakotay, vilket jag tolkar som en grov förolämpning. Då Chukles är en mespropp så kan jag förstå dig
Essray Postad 29 Oktober, 2002 Rapport Postad 29 Oktober, 2002 Ja, honom vill man ju inte bli förväxlad med. Satt och läste på baksidan av mitt frukostflingepaket, och såg följande lilla text: "Stich har rymt från den Galaktiska federationen" Påminner det om ngt? ;)
Essray Postad 10 November, 2002 Rapport Postad 10 November, 2002 Det var ngn välgörenhetsgala igår/i fredags. Och deras telenr visades inom en ram som var misstänkt LCARS-lik. Hm..... :blink:
Essray Postad 30 November, 2002 Rapport Postad 30 November, 2002 Såg just att Yahoo har ngt som de kallar för Terms Of Service, förkortat TOS.
Rekommenderade inlägg