crazy_voyager Posted July 14, 2005 Report Share Posted July 14, 2005 (edited) Ok ett nytt spel på gång Man postar ett inlägg, i det skriver man något man vet om personen som postade inlägget ovanför, det kan tas från profilen, andra sidor, saker man fått veta i forumet, vad som helst, men det måste vara sant, man får posta hur mycket man vill men inte efter sig själv. Eftersom jag postade första inlägget får någon skriva om mig, ha skoj Edited July 14, 2005 by crazy_voyager Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted July 14, 2005 Report Share Posted July 14, 2005 crazy_voyager startade den svenska versionen av Memory Alpha. Han är dessutom glad för förkortningar som CTO, CSO & XO! ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted July 15, 2005 Author Report Share Posted July 15, 2005 Ono spelar rockbas, har en dotter, hans favoritfiende i star trek är borgerna som han beskriver som Iskalla, känslolösa, brrrrrrr.......... :borg2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted July 15, 2005 Report Share Posted July 15, 2005 crazy_voyager som sagt den svenska versionen av Memory Alpha och gillar bland annat Star trek (do'h), basket och klarinett Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Worf Posted July 15, 2005 Report Share Posted July 15, 2005 Har samma namn som jag... ett år äldre än jag. spelar eer har spelat mmrpgn gillar Magnum Classic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted August 8, 2005 Author Report Share Posted August 8, 2005 nu hittade jag nåt, du får ju skriva nåt om dig själv worf:P har en gång haft google på klingonska som startsida. så, nu kanske vi kan fortsätta med denna leken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orville Posted August 8, 2005 Report Share Posted August 8, 2005 crazy voyager spelar science officeri ett internet baserat rollspel som heter utopia prime Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsRiker Posted August 8, 2005 Report Share Posted August 8, 2005 Med startade ämnen som "Försvaret av mänskligheten", "Dödshjälp", "The Drumhead - rasism och rättsamhället" och "Existensiella diskussioner i Star Trek" kanske man kan sluta sig till att Orville gillar att diskutera en lite djupare aspekt av Star Trek...!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted August 8, 2005 Author Report Share Posted August 8, 2005 Mrs Riker är "litteraturvetenskapsstudent" och bor i Karlskoga med man och dotter (som är st intresserad) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kai Dukat Posted August 8, 2005 Report Share Posted August 8, 2005 kan ha helt fel, CV är nog väldigt kunnig hällande musik, till och med klassik musik. Borde det inte finnas ett ämne gällade detta och st här på sidan :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orville Posted August 8, 2005 Report Share Posted August 8, 2005 En fullfjädrad analytiker bosatt i skellefteå där han jobbar som lärare. Lärde nyli'gen.. (4 åringen (tror jag)... ett av barnen att cykla). Är ett uppslagsverk i ämnen som litteratur, filosofi och religion. Gillar följdaktligen djupa diskussioner i star trek. Som avrundning, vill jag nämna hans ämne 10 favouritavsnitt. Utifrån 10 avsnitt beskrev han din personlighet..funkade på mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted August 8, 2005 Report Share Posted August 8, 2005 (edited) Terrängcyklaren Orville har snart haft alla star treks chefsingenjörer som avatar tror jag... ;) Edited August 8, 2005 by OnO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 OnO är just nu den främste bidragsgivaren till den svenska Memory Alpha och verkar gilla TOS... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B'Elanna Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 Pjotr'k heter egentligen Peter och bor i Kalmar tillsammams med sin fru. Han arbetar på Socialförvaltningen i Kalmar. Han är kristen. Hans hustru är duktig på att måla. Han gillar inte att gå på MC Donalds. Han har träffat Robert Picardo och John Moore i sommar. :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odo II Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 B`Elanna bor i Linköping (flyttade kanske dit som student?) och förutom sci-fi gillar hon att motionera (om det som står på din profil fortfarande stämmer) och att laga till goda maträtter och bakverk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 Odo II satsar på att få jobb som musikalartist. Det ni! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aliline Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 Pjotr'k är född 22 maj 1972. Han letar ivrigt efter andra Star Trek-intresserade i Kalmarbygden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted August 9, 2005 Report Share Posted August 9, 2005 Aliline är född på Luciadagen och har Science Fiction som sitt femte intresse (av någon anledning verkar Hockey vara viktigast...) ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damien Stone Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Forumledare och Admiral Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted August 10, 2005 Report Share Posted August 10, 2005 Damien Stone är ond och otrevlig, förmodligen från Cardassien... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damien Stone Posted August 12, 2005 Report Share Posted August 12, 2005 (edited) Ono har en son (2005) och uppenbarligen ett lustigt sinne för humor och sitter dessutom på en förklaring till "påhoppet" som jag är väldigt intresserad av ;) Edited August 12, 2005 by Damien Stone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted August 12, 2005 Author Report Share Posted August 12, 2005 (edited) Damien, verkar vara en warhammer intresserad typ, har även ett nick som är väldigt likt en figur i Herman Hedning (den överlägset bästa serietidningen som finns) Edited August 13, 2005 by crazy_voyager Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted August 12, 2005 Report Share Posted August 12, 2005 (edited) ERROR: Edited August 12, 2005 by OnO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnO Posted August 12, 2005 Report Share Posted August 12, 2005 (edited) crazy_voyager är från partille och kallar mig för robot..... :o (m.a.o. Pjotr'k har helt rätt) Damien Stone, jag gör inga påhopp, jag hämtade allt i din profil. Edited August 12, 2005 by OnO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted August 13, 2005 Author Report Share Posted August 13, 2005 OnO gillar rockbandet dream theater, och ok, jag ger mig, ska redigera posten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts