Jump to content
Sign in to follow this  
crazy_voyager

Personen ovan

Recommended Posts

Ok ett nytt spel på gång

Man postar ett inlägg, i det skriver man något man vet om personen som postade inlägget ovanför, det kan tas från profilen, andra sidor, saker man fått veta i forumet, vad som helst, men det måste vara sant, man får posta hur mycket man vill men inte efter sig själv. Eftersom jag postade första inlägget får någon skriva om mig, ha skoj :)

Edited by crazy_voyager

crazy_voyager startade den svenska versionen av Memory Alpha. :) Han är dessutom glad för förkortningar som CTO, CSO & XO! :D ;)

crazy_voyager som sagt den svenska versionen av Memory Alpha och gillar bland annat Star trek (do'h), basket och klarinett

Med startade ämnen som "Försvaret av mänskligheten", "Dödshjälp", "The Drumhead - rasism och rättsamhället" och "Existensiella diskussioner i Star Trek" kanske man kan sluta sig till att Orville gillar att diskutera en lite djupare aspekt av Star Trek...!? :)

En fullfjädrad analytiker bosatt i skellefteå där han jobbar som lärare. Lärde nyli'gen.. (4 åringen (tror jag)... ett av barnen att cykla). Är ett uppslagsverk i ämnen som litteratur, filosofi och religion. Gillar följdaktligen djupa diskussioner i star trek. Som avrundning, vill jag nämna hans ämne 10 favouritavsnitt. Utifrån 10 avsnitt beskrev han din personlighet..funkade på mig.

Terrängcyklaren Orville har snart haft alla star treks chefsingenjörer som avatar tror jag... :D ;)

Edited by OnO

Pjotr'k heter egentligen Peter och bor i Kalmar tillsammams med sin fru. Han arbetar på Socialförvaltningen i Kalmar. Han är kristen. Hans hustru är duktig på att måla. Han gillar inte att gå på MC Donalds.

Han har träffat Robert Picardo och John Moore i sommar. :lol: :)

B`Elanna bor i Linköping (flyttade kanske dit som student?) och förutom sci-fi gillar hon att motionera (om det som står på din profil fortfarande stämmer) och att laga till goda maträtter och bakverk.

Aliline är född på Luciadagen och har Science Fiction som sitt femte intresse (av någon anledning verkar Hockey vara viktigast...) ;)

Ono har en son (2005) och uppenbarligen ett lustigt sinne för humor och sitter dessutom på en förklaring till "påhoppet" som jag är väldigt intresserad av ;)

Edited by Damien Stone

Damien, verkar vara en warhammer intresserad typ, har även ett nick som är väldigt likt en figur i Herman Hedning (den överlägset bästa serietidningen som finns)

Edited by crazy_voyager

crazy_voyager är från partille och kallar mig för robot..... :o

(m.a.o. Pjotr'k har helt rätt)

Damien Stone, jag gör inga påhopp, jag hämtade allt i din profil. :)

Edited by OnO