booa Posted January 20, 2006 Report Share Posted January 20, 2006 hej jag har letat och letat efter en klingon ordbok hehe_) hittar inte ett smack asså``? undrar om någon vet nån online ordbok eller nån bokhandel där en sådan bok kan finnas´? :klingon: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orville Posted January 20, 2006 Report Share Posted January 20, 2006 jag köpte min på the english bookshop i uppsala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homer Posted January 21, 2006 Report Share Posted January 21, 2006 Hittade den på bokus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
StarTrekin Posted January 21, 2006 Report Share Posted January 21, 2006 Jag hade ett MSDOS-program en gång (fast vad jag förstått går det inte köra sådana i XP, eller?) Jag vet i ala fall inte var det hittades nånstans <_< Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homer Posted January 21, 2006 Report Share Posted January 21, 2006 Om du kör kommandotolken i xp så får du uppe ett gammalt hederligt dos-fönster, ligger under tillbehör. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Durator Posted January 31, 2006 Report Share Posted January 31, 2006 En kille i Uppsala, Zrajm, har ju bildat Klingonska Akademin och på deras hemsida kan du hitta en uppslagsbok också (eller via denna länk). Zrjam har studerat klingonska sedan 1996 enligt uppgift, och bland annat ingående diskuterat klingonskans fonetik med dess upphovsman Dr. Marc Okrand. Det finns mycket att hitta bland länkarna ovan att läsa och förundras över... En annan ordbok kan du hitta här Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macalex_startrek Posted June 13, 2006 Report Share Posted June 13, 2006 Finns det några star trek tidningar att köpa i Linköping. Eller måste man bäställa från utlandet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted June 14, 2006 Report Share Posted June 14, 2006 Finns det några star trek tidningar att köpa i Linköping. Eller måste man bäställa från utlandet. Kolla Presstop eller vad nu den här tidningskedjan heter, dom brukar ha mycket tidningar. Annars får du väl bita i det sura äpplet och beställa... J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macalex_startrek Posted June 14, 2006 Report Share Posted June 14, 2006 Varifrån kan jag då beställa. finns det någon hemsida ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted June 14, 2006 Report Share Posted June 14, 2006 I diskussionen Star Trek Communicator finns frågor om hur man prenumerar på den och ev någon tidning. Presstop har tidigare i varje fall haft Star Trek-tidningar, det kanske finns andra ställen som har det också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Centerwall Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 Annars går det nog också att beställa från Science Fiction-bokhandeln (eller varför inte titta in där nästa gång du besöker Göteborg eller Stockholm? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zulan Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 Finns det några star trek tidningar att köpa i Linköping. Eller måste man bäställa från utlandet. Kolla Presstop eller vad nu den här tidningskedjan heter, dom brukar ha mycket tidningar. Annars får du väl bita i det sura äpplet och beställa... J. Adress till sidan: http://www.press-stop.se/kiosken/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stardusting Posted May 12, 2007 Report Share Posted May 12, 2007 Hej! Jag letar efter Richard Raben & Hiyaguha Cohen bok Boldly Live As You'Ve Never Lived Before. Någon som vill sälja ett exemplar till mig? Hör av er på mejl: alexandra.reuter@gmail.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsMorn Posted July 25, 2007 Report Share Posted July 25, 2007 Har någon den boken? Jag är i så fall intresserad av att köpa den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted July 26, 2007 Report Share Posted July 26, 2007 Flyttar den till quarks då den handlar om att köpa en bok. J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted July 26, 2007 Report Share Posted July 26, 2007 Jag har den om du är intresserad. Den är i mycket gott skick så jag vill ha 70:- inklusive porto för den. Är det okej? Jag kan sänka priset med 5:- om du när du läst den även skickar in din egen recension på boken, du kan skicka recensionen till mig direkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsMorn Posted December 20, 2007 Report Share Posted December 20, 2007 (edited) Jag hittar inte boken någon stanns. Alla bokhandlare jag har pratat med säger att den har gått ur sortimentet. Jag vill ha denna bok men eftersom att den inte finns så får jag vända mig till er. Är det någon som har den boken i hyfsad kvalitet så har av er så kanske vi göra upp om priset. Jag har hittat boken utomlands och beställt den så detta inlägg är inte aktuellt längre! Edited December 25, 2007 by Paradox Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts