Gå till innehåll

Köpes: Böcker och tidningar


booa

Rekommenderade inlägg

  • 2 veckor senare...

En kille i Uppsala, Zrajm, har ju bildat Klingonska Akademin och på deras hemsida kan du hitta en uppslagsbok också (eller via denna länk). Zrjam har studerat klingonska sedan 1996 enligt uppgift, och bland annat ingående diskuterat klingonskans fonetik med dess upphovsman Dr. Marc Okrand. Det finns mycket att hitta bland länkarna ovan att läsa och förundras över...

En annan ordbok kan du hitta här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 månader senare...
  • 10 månader senare...
  • 2 månader senare...

Jag har den om du är intresserad. Den är i mycket gott skick så jag vill ha 70:- inklusive porto för den. Är det okej? Jag kan sänka priset med 5:- om du när du läst den även skickar in din egen recension på boken, du kan skicka recensionen till mig direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 månader senare...

Jag hittar inte boken någon stanns. Alla bokhandlare jag har pratat med säger att den har gått ur sortimentet. Jag vill ha denna bok men eftersom att den inte finns så får jag vända mig till er. Är det någon som har den boken i hyfsad kvalitet så har av er så kanske vi göra upp om priset.

Jag har hittat boken utomlands och beställt den så detta inlägg är inte aktuellt längre!

Redigerad av Paradox
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...