Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad
Nu är ju OS sluta kommer då VOy flyttas ner till sin vanliga tid då??

Proton

Nej, voyager kommer att fortsätta att visas på samma tid.

Pucko SVT Pucko SVT

var glad över att det visas överhuvudtaget. det vore ju katastrof om det inte visades. eller om det visades i 3:an eller 5:an. då skulle ju inta jag kunna se det. :(

Okej jag är glad för det  :P  :D

Men jag är inte glad att dom flyttadetiden  :(

(that´s it)

Proton

Postad

Jag tycker att den där snutten i början där namnen står osv är så bra för då hinner man precis ta av popcornen/snyta sig/gå på toa/ringa och be andra se avsnittet etc.

Perfect! :P

Vet någon ifall de andra st-serierna ska visas på svt?

Postad

Har för mig att de diskuterar möjligheten att visa Enterprise, men det lär ju inte bli förän om tidigast ett år när Voyager är slut

Postad

Har för mig att de diskuterar möjligheten att visa Enterprise, men det lär ju inte bli förän om tidigast ett år när Voyager är slut

Jag väntar gärna ett år efter Voyager, för det räcker med en serie i veckan, eller nä kanske två....Enterprise seriern det är det nyaste va?? (jag vi säger det)

Proton

Postad

Skulle inte vara helt fel om ENT börjar på SVT efter VOY. Då skulle vi ju bara ligga ungefär ett år efter ENT sändningarna i USA. Nu klarar jag ändå mig utan ENT på tv eftersom jag ser avsnitten på annat sätt. Men det finns ju andra som inte har någon sån möjlighet och bara kan se ENT om den kommer på svensk tv.

Postad
Skulle inte vara helt fel om ENT börjar på SVT efter VOY. Då skulle vi ju bara ligga ungefär ett år efter ENT sändningarna i USA. Nu klarar jag ändå mig utan ENT på tv eftersom jag ser avsnitten på annat sätt. Men det finns ju andra som inte har någon sån möjlighet och bara kan se ENT om den kommer på svensk tv.

Vi får ju hoppas att dom hitter bättre text om dom gör det???

Postad

Och man får ju faktiskt bättre bildkvalité och svensk text (behöver inte vara någon fördel iofs.) när man ser ENT på TV istället för på datorn (som jag antar de flesta gör, alla har inte en väldigt bra kompis i USA).

Postad

En bra sak med tiden är att programmet inte utgår för att nån kändis har dött som det gjorde när man hade minnes progam om Margaretha Krook, och likadant om dom ska ha nån extra sändning om nått annat som har hänt!!!

Postad
Och man får ju faktiskt bättre bildkvalité och svensk text (behöver inte vara någon fördel iofs.) när man ser ENT på TV istället för på datorn (som jag antar de flesta gör, alla har inte en väldigt bra kompis i USA).

Säg inte de du. Man kan få riktigt grym kvalite på en "TV-ripp" om man är duktig. Dock går det aldrig överträffa TV:n  :)

• 3 veckor senare...
Postad
Kolla på datorn? Usch vad amatörmässigt  ;)  

Man ska ju kolla ENT på bio!

:vulcan:  :borg1:

name a time and place and i'll be there.

men faktiskt det är inte så farligt som alla påstår. Jag har fixat det bekvämmt framför datorn med en skönfotölj och har en hyfsad ljudanläggning plus att det inte är nått fel på bildkvaliten.

Har även fixat en TV-out put som jag ska installera.

Så snart ser jag mina Ent avsnitt på tv:n

• Skapa nytt...