Jump to content

Ska sidan utökas?

Recommended Posts

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Vad sägs om www.Startrek.nu (ledigt)

Med forum och databaser indelade i:

Voyager

Deep space 9

Next Generation

Enterprise

Orginalserien

Filmerna

Allmänt

Jag skulle vilja se databaser om alla skådisarna, foto eller forum om dem.  

Man skulle kunna ha veckotemma T.ex. "denna vecka kollar vi på och diskuterar kring DS9 avs. nr 77 och NG avs. nr 23. Och sen kör man 78 och 24 veckan därpå OSV.

Är det någon som tycker något!?

Jag skulle görna se att forumet skulle utökas med en kategori för sci-fi i allmenhet inte bara trek

Är det möjligt??

Jag säger varken ja eller nej, så det får bli ett kanske ;)

Det känns lite som att forumet redan är mer än bara Star Trek. Om man bara tittar på hur det ser ut i "Allmänt om Star Trek" just nu, där finns det 3 [OT]-trådar.

Jag har ett litet förslag, om man nu vill ta upp något som är off topic, skulle man inte kunna frågar er forumledare om det är ok? Om ni anser att det kan vara av intresse att diskutera det här så kanske ni till och med  tillåter det? Detta är som sagt bara ett förslag...

Ja det är det jag menar man vill gärna inte skriva om ikte trek i trek del av forum!!

Asså, man kanske inte behöver börja diskutera potatisodlingar och varför det ploppar upp Seven Eleven-butiker överallt. Film är ju ett sånt ämne som ligger nära Star Trek, vetenskap i viss mån är ett annat m.fl.

sant men man vill ju inta att ens inlägg tas bort. sen så tycker jag inte att man bör diskutera 7/11 här och inte häller bara trek utan också sci-fi. :borg1:

Tack för att du säger samma sak som mig i andra ord. ;)

Det gör jag så gärna :D

• 3 weeks later...

Ja helt klart om den var stor skulle det ta längre tid,

Det finns ju andra saker som rör StarTrek, tex vetenskap, rymd, osv. Varför inte lägga alla "vetenskap" som tex Någon ska sälja månen ämnet i Sic-fic forumet...

Proton

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...