Blondie Posted January 17, 2002 Report Share Posted January 17, 2002 Jag undrar om Ni/Du ska utöka sidan med en serie till?, ex med Deep Space Nine eller Enterprice. Det vore ju trevligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted January 17, 2002 Report Share Posted January 17, 2002 Inga kommentarer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted February 3, 2002 Report Share Posted February 3, 2002 Jag tycker sidan är bra som den är... fast det är ju jag ifall du vill ändra den visst.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander jennie Posted March 3, 2002 Report Share Posted March 3, 2002 jag tycker också den är bra som den är men jag har inget imot förändringar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard Posted March 5, 2002 Report Share Posted March 5, 2002 Vad sägs om www.Startrek.nu (ledigt) Med forum och databaser indelade i: Voyager Deep space 9 Next Generation Enterprise Orginalserien Filmerna Allmänt Jag skulle vilja se databaser om alla skådisarna, foto eller forum om dem. Man skulle kunna ha veckotemma T.ex. "denna vecka kollar vi på och diskuterar kring DS9 avs. nr 77 och NG avs. nr 23. Och sen kör man 78 och 24 veckan därpå OSV. Är det någon som tycker något!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted March 5, 2002 Report Share Posted March 5, 2002 Låter rätt intressant. Vem sätter sig och knåpar ihop en sån då? Inte för att jag skulle överge det här forat, det är ju bäst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted March 5, 2002 Report Share Posted March 5, 2002 Vad sägs om www.Startrek.nu (ledigt) Domännamnet "startrek.nu" är tyvärr upptaget och det har det varit sedan -99 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted March 6, 2002 Report Share Posted March 6, 2002 Jag skulle görna se att forumet skulle utökas med en kategori för sci-fi i allmenhet inte bara trek Är det möjligt?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted March 6, 2002 Report Share Posted March 6, 2002 Jag skulle görna se att forumet skulle utökas med en kategori för sci-fi i allmenhet inte bara trek Är det möjligt?? Jag säger varken ja eller nej, så det får bli ett kanske ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted March 6, 2002 Report Share Posted March 6, 2002 Ja kanske är bättre än ett nej Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted March 6, 2002 Report Share Posted March 6, 2002 Jag skulle görna se att forumet skulle utökas med en kategori för sci-fi i allmenhet inte bara trek Är det möjligt?? Jag säger varken ja eller nej, så det får bli ett kanske ;) Det känns lite som att forumet redan är mer än bara Star Trek. Om man bara tittar på hur det ser ut i "Allmänt om Star Trek" just nu, där finns det 3 [OT]-trådar. Jag har ett litet förslag, om man nu vill ta upp något som är off topic, skulle man inte kunna frågar er forumledare om det är ok? Om ni anser att det kan vara av intresse att diskutera det här så kanske ni till och med tillåter det? Detta är som sagt bara ett förslag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoffe Posted March 6, 2002 Report Share Posted March 6, 2002 Jag tycker att sidan är bra som den är. Sen är det aldrig fel att förnya sig, men man ska gå varligt fram tycker jag, annars så kan man skrämma iväg folk från sidan om den blir för stor!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted March 7, 2002 Report Share Posted March 7, 2002 Ja det är det jag menar man vill gärna inte skriva om ikte trek i trek del av forum!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted March 7, 2002 Report Share Posted March 7, 2002 Ja det är det jag menar man vill gärna inte skriva om ikte trek i trek del av forum!! Asså, man kanske inte behöver börja diskutera potatisodlingar och varför det ploppar upp Seven Eleven-butiker överallt. Film är ju ett sånt ämne som ligger nära Star Trek, vetenskap i viss mån är ett annat m.fl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted March 7, 2002 Report Share Posted March 7, 2002 sant men man vill ju inta att ens inlägg tas bort. sen så tycker jag inte att man bör diskutera 7/11 här och inte häller bara trek utan också sci-fi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turambar Posted March 7, 2002 Report Share Posted March 7, 2002 Vad sägs om www.Startrek.nu (ledigt) Domännamnet "startrek.nu" är tyvärr upptaget och det har det varit sedan -99 men www.strek.nu ..... kanske lite flummigt men ändå. Skulle gärna vilja ha fler bilder....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Callandor Posted March 7, 2002 Report Share Posted March 7, 2002 Skulle nog kunna vara roligt att diskutera andra sci-fi..serier/filmer, Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted March 8, 2002 Report Share Posted March 8, 2002 sant men man vill ju inta att ens inlägg tas bort. sen så tycker jag inte att man bör diskutera 7/11 här och inte häller bara trek utan också sci-fi. Tack för att du säger samma sak som mig i andra ord. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted March 8, 2002 Report Share Posted March 8, 2002 sant men man vill ju inta att ens inlägg tas bort. sen så tycker jag inte att man bör diskutera 7/11 här och inte häller bara trek utan också sci-fi. Tack för att du säger samma sak som mig i andra ord. ;) Det gör jag så gärna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vulcan_Tuvok Posted March 26, 2002 Report Share Posted March 26, 2002 Jag tycker att sidan är bra men det vore bra att ha Enterprise och Deep Space Nine med också på sidan. :vulcan: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inter Posted March 27, 2002 Report Share Posted March 27, 2002 Jag tycker det Blir finasat med en sida för bara voytsker (man kan göra fler sidor om andra saker). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inter Posted March 29, 2002 Report Share Posted March 29, 2002 Desutom, om har en stor sida tar det lång tid att ladda ner den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrogie Posted April 3, 2002 Report Share Posted April 3, 2002 Ja helt klart om den var stor skulle det ta längre tid, Det finns ju andra saker som rör StarTrek, tex vetenskap, rymd, osv. Varför inte lägga alla "vetenskap" som tex Någon ska sälja månen ämnet i Sic-fic forumet... Proton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrogie Posted April 3, 2002 Report Share Posted April 3, 2002 Nu har jag letat en stund efter Nån ska sälja månen, men det var visst borttaget. Proton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted April 3, 2002 Report Share Posted April 3, 2002 Nejdå, det ligger kvar. Skåning ska sälja tomter på månen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts