Marvin Postad 30 Juni, 2008 Författare Rapport Postad 30 Juni, 2008 Instämmer. Men det kunde varit värre. Sally Jessy Raphael, Jerry Springer eller Rachael Ray... <_< Citera
Marvin Postad 9 Februari, 2009 Författare Rapport Postad 9 Februari, 2009 Och nu sitter man här igen. Jag lovade mig själv att inte göra om det. Pinsamt pinsamt, men det är som ett gift. Schlagern!!! Jag kommer inte loss!!!! Citera
drakryttare Postad 9 Februari, 2009 Rapport Postad 9 Februari, 2009 Apropå schlagern Caroline Af Ugglas 4-ever villken helskön låt den skulle vinna hela skiten om vi skickade den till Schlager EM. /Drakryttaren PS. Detta inlägg var ironi naturligtvis var Alcazar bäst hoppas dom vinner hela skiten Citera
Marvin Postad 9 Februari, 2009 Författare Rapport Postad 9 Februari, 2009 Må så vara att Alcazars låt var "schlagerbra", men jag tycker att Af Ugglas var bra i verkligheten. Jag som stort Joplin-fan kan inte annat än älska den stilen. Och Carolines svenska versioner av Joplins låtar är sköna som tusan. Citera
ambreal Postad 9 Februari, 2009 Rapport Postad 9 Februari, 2009 Tro det eller ej men Star Trek: Voyager brukade vara mitt "pinsamma" program eftersom ingen jag kände gillade sci-fi och jag kände mig som värsta tönten. Men jag har som de flesta haft mina såpopera perioder men just nu har jag inget tv-program jag skäms över att titta på faktiskt. Hmm... Citera
Unkas Postad 9 Februari, 2009 Rapport Postad 9 Februari, 2009 Har precis sett på ett avsnitt av "a shot at love with Tila". Först kunde jag inte byta kanal för att katten låg i mitt knä, men sedan medans jag kollat på forumet fortsatte jag att snegla mot programet. Inte det bästa att göra på en måndag kväll. Jag skrattade i alla fall en helt del. Citera
Unkas Postad 9 Februari, 2009 Rapport Postad 9 Februari, 2009 Tro det eller ej men Star Trek: Voyager brukade vara mitt "pinsamma" program eftersom ingen jag kände gillade sci-fi och jag kände mig som värsta tönten. Men jag har som de flesta haft mina såpopera perioder men just nu har jag inget tv-program jag skäms över att titta på faktiskt. Hmm... Alla är vi ofrällse i början. Det viktiga är att du funnit vägen. Nu är den svåra uppgiften att hålla dig till vägen och inte förirra dig in i någon bakgränd eller sidoväg. Du ska inga andra Sci-Fi serier sätta framför Star Trek. Så låter kvällen predikan. Citera
Marvin Postad 10 Februari, 2009 Författare Rapport Postad 10 Februari, 2009 Unkas, dina predikningar tar alltid rätt i hjärtat! Citera
ambreal Postad 12 Februari, 2009 Rapport Postad 12 Februari, 2009 (redigerade) Tro det eller ej men Star Trek: Voyager brukade vara mitt "pinsamma" program eftersom ingen jag kände gillade sci-fi och jag kände mig som värsta tönten. Men jag har som de flesta haft mina såpopera perioder men just nu har jag inget tv-program jag skäms över att titta p?? faktiskt. Hmm... Alla är vi ofrällse i början. Det viktiga är att du funnit vägen. Nu är den svåra uppgiften att hålla dig till vägen och inte förirra dig in i någon bakgränd eller sidoväg. Du ska inga andra Sci-Fi serier sätta framför Star Trek. Så låter kvällen predikan. Haha :lol: Jag har nämlingen tendens att hålla mig till vägen under en längre tid, med ett par undantag iofs. I shall do my best. Redigerad 12 Februari, 2009 av ambreal Citera
Supreme Commander JAF Postad 12 Februari, 2009 Rapport Postad 12 Februari, 2009 Usch då! Då är jag som finner nöje i stargate hopplöst förlorad då? :lol: <_< J. Citera
Commander Michels Postad 12 Februari, 2009 Rapport Postad 12 Februari, 2009 Jag följde förhäxad ett tag för ca 7 år sedan, jag lånade första säsången för ett halvår sedan för att se om den var så bra som jag kom ihåg och blev grymt besviken, fruktansvärt pinsamma månster hela tiden, jättelöjligt! Citera
ercy Postad 14 Februari, 2009 Rapport Postad 14 Februari, 2009 Melodifestivalen (Röstar dock inte) och Tillbaka till vintergatan som är en ruskigt bra scfi för att vara svensk. Bryr mig inte dock om att det är ett barnprogram Citera
Supreme Commander JAF Postad 14 Februari, 2009 Rapport Postad 14 Februari, 2009 Tillbaka till vintergatan är väl så nära en star trek serie som svensk barn tv någonsin lär komma, i varje fall om inte jag får mer att säga till om på svt.... Men jag kan hålla med om att det är lite skäms varning över att följa den... :lol: J. Citera
Kashked Postad 15 Februari, 2009 Rapport Postad 15 Februari, 2009 Jag skäms djupt för att jag i svagare (och ganska uttråkade) stunder brukar titta på MTV:s "reality"-program som Next, X-effect och Room Raiders... :rodna: :rodna: :rodna: :rodna: :rodna: Gör det saken bättre om jag erkänner att den främst behållningen med dessa program är att de kvinnliga deltagarna tenderar att ha lågt skurna och åtsittande kläder? ..... .... Nä, jag trodde inte heller det... :P Citera
Marvin Postad 16 Februari, 2009 Författare Rapport Postad 16 Februari, 2009 Kashked, du och Unkas kan ju titta på Tila Tequila ihop då! :lol: Citera
Mr Trek Postad 16 Februari, 2009 Rapport Postad 16 Februari, 2009 (redigerade) Tillbaka till vintergatan är väl så nära en star trek serie som svensk barn tv någonsin lär komma, i varje fall om inte jag får mer att säga till om på svt.... Men jag kan hålla med om att det är lite skäms varning över att följa den... :lol: J. Tillbaka till Vintergatan följde jag när det gick(och jag var liten) en ruskigt bra barnserie som antagligen var den första Sci-Fi serien jag såg, jag tycker inte att det är något skämmigt över den. Den är ju mycket bättre än andra barnserier iallfall. Redigerad 16 Februari, 2009 av Mr Trek Citera
Kashked Postad 16 Februari, 2009 Rapport Postad 16 Februari, 2009 Kashked, du och Unkas kan ju titta på Tila Tequila ihop då! :lol: Nä, den står jag inte ut med. Vet inte varför, men det är bara någonting med Tila Tequilas personlighet som avstöter mig. Står bara inte ut med att se människan. :blink: Citera
Supreme Commander JAF Postad 16 Februari, 2009 Rapport Postad 16 Februari, 2009 Tillbaka till vintergatan är väl så nära en star trek serie som svensk barn tv någonsin lär komma, i varje fall om inte jag får mer att säga till om på svt.... Men jag kan hålla med om att det är lite skäms varning över att följa den... :lol: J. Tillbaka till Vintergatan följde jag när det gick(och jag var liten) en ruskigt bra barnserie som antagligen var den första Sci-Fi serien jag såg, jag tycker inte att det är något skämmigt över den. Den är ju mycket bättre än andra barnserier iallfall. Men nu menar jag att det är skämsigt om man är typ 40 år... J. Citera
Mr Trek Postad 16 Februari, 2009 Rapport Postad 16 Februari, 2009 (redigerade) Varför skulle det vara mer skämsigt för en som är 40 än för en som snart är 13 som jag? Du har antagligen inga "knäppa" klasskamrater att försöka med att inte framstå allt för Sci-Fi nördig för som jag har eller? Redigerad 16 Februari, 2009 av Mr Trek Citera
Unkas Postad 16 Februari, 2009 Rapport Postad 16 Februari, 2009 Jag kan stolt säga att jag inte sett något avsnitt med Tila Tequila sedan sisst. Och jag har till och med glömt att jag såg serien. Citera
Lal Postad 16 Februari, 2009 Rapport Postad 16 Februari, 2009 Cops. En serie som går på tv6. Jag kan inte säga att jag följer serien, men när jag har tråkigt och slår på tvn överväger jag att titta på den... Jag vill inte beskriva Cops som något bra, det är bara så bisarrt att jag varken kan vika blicken eller zappa. Usch! Någon annan som motvilligt fängslas av Cops? Citera
commander ricochet Postad 16 Februari, 2009 Rapport Postad 16 Februari, 2009 Och ni ska väl följa den väldigt viktiga " Den rätte för Rosing" nu när den börjar :sjuk: !!!!!!!?????? Citera
Kashked Postad 17 Februari, 2009 Rapport Postad 17 Februari, 2009 Cops. En serie som går på tv6. Jag kan inte säga att jag följer serien, men när jag har tråkigt och slår på tvn överväger jag att titta på den... Jag vill inte beskriva Cops som något bra, det är bara så bisarrt att jag varken kan vika blicken eller zappa. Usch! Någon annan som motvilligt fängslas av Cops? Det är väl inget fel på Cops? Det är ju en skithärlig serie! :lol: Citera
Supreme Commander JAF Postad 17 Februari, 2009 Rapport Postad 17 Februari, 2009 Varför skulle det vara mer skämsigt för en som är 40 än för en som snart är 13 som jag? Du har antagligen inga "knäppa" klasskamrater att försöka med att inte framstå allt för Sci-Fi nördig för som jag har eller? Det har jag förvisso inte men jag har ett antal knäppa konventioner att kämpa mot och en av dem säger att det är konstigt att vuxna, om man nu inte kan hänvisa till att egna barn ser, ser på barnserier. Eller? J. Citera
Lal Postad 17 Februari, 2009 Rapport Postad 17 Februari, 2009 Cops. En serie som går på tv6. Jag kan inte säga att jag följer serien, men när jag har tråkigt och slår på tvn överväger jag att titta på den... Jag vill inte beskriva Cops som något bra, det är bara så bisarrt att jag varken kan vika blicken eller zappa. Usch! Någon annan som motvilligt fängslas av Cops? Det är väl inget fel på Cops? Det är ju en skithärlig serie! :lol: Jag tycker inte att polisbrutalitet och allt annat som finns i den serien är underhållande... det är allvarliga grejer. Våld i sig är för det mesta underhållande, men Cops är min rädsla! :rodna: Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.