Gå till innehåll
Marvin

Pinsamma TV-serier

Rekommenderade inlägg

På allmän begäran:

Nu får ni erkänna vilka serier/program ni följer i smyg. Vad tycker ni är mest pinsamt att ni tittar på? Något ni inte vill prata om högt i "civiliserat" sällskap... ;) :D

Vidare kan tråden utökas till filmer i samma genre.

Jag släpper första bomben. Mer kommer beroende på vad ni törs erkänna ;) , så det här är nog inte så illa egentligen. Se det som en mjukstart :)

Schlagerfestivalen. Jag ville verkligen inte först, men kunde inte låta bli. Sedan accepterade jag faktum, och jag röstade t.o.m. i finalen... :rodna:

Redigerad av Marvin

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Jag följde nästan alla avsnitt av den australienska serien "kvinnofängelset" ett tag när jag var arbetslös. Mycket pinsamt!!...hu va kass den var!

måste tyvärr säga att jag såg den jag med (fattar inte varför) . den hamnar långt ner på listan över serier jag vill se igen

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Jag följde nästan alla avsnitt av den australienska serien "kvinnofängelset" ett tag när jag var arbetslös. Mycket pinsamt!!...hu va kass den var!

måste tyvärr säga att jag såg den jag med (fattar inte varför) . den hamnar långt ner på listan över serier jag vill se igen

Då får vi skämmas ihop!! Det enda som var bra med serien var den gammla tanten som var med hela tiden. Hon var så rar o ville egentligen alla väl.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ett tag kunde jag inte låta bli att se en urfånig (eller tokrolig) tecknad serie på en av kanalerna som bara visar tecknat och som handlade om fyra tokar som skulle stoppa en duva medelst flygplan. av de fyra var en officer, en hund (?) en rädd som lille skutt i bamse och en ett geni som snickrade ihop de mest tokiga flygande saker man kan tänka sig.

Urfånig serie men ändå fängslande. Hm borde nog tala med en psykriatiker. J.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bah! Inget fel på Kvinnofängelset. En utmärkt serien som jag följde när TV4 visade den. Har den numera på DVD.

Får väl krypa till korset och erkänna att jag tidigare tittade en hel del på diverse dokusåpor. Får väl skylla på att jag fortfarande bara var ung och dum. Numera har jag mera vett i huvudet än att slösa bort min tid på sådana triviala saker.

Redigerad av Tuvok

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag såg också på den serien när den gick på TV4. Mest för att det var det enda som gick så sent på kvällen (jag var också arbetslös).

Ett tag kunde jag inte låta bli att se en urfånig (eller tokrolig) tecknad serie på en av kanalerna som bara visar tecknat och som handlade om fyra tokar som skulle stoppa en duva medelst flygplan. av de fyra var en officer, en hund (?) en rädd som lille skutt i bamse och en ett geni som snickrade ihop de mest tokiga flygande saker man kan tänka sig.

Låter som Dastardly and Muttley in Their Flying Machines. Utspelar sig under första världskriget (!) och handlar om de personer du beskrev som försöker stoppa en brevduva från att nå fienden. Kommer ihåg att jag såg på den själv när jag var yngre.

Inget av det jag ser på är något som jag tycker är direkt pinsamt. Inte för att jag följer särskilt många serier för tillfället. Dels för att jag inte har några TV-kanaler så allt jag ser måste skaffas på annat sätt, dels för att jag inte hinner med då arbetet stjäl mycket av min tid. Det enda jag följer regelbundet nuförtiden är några wrestlingshower (wwe och tna) vilket vissa kanske skulle se som pinsamt att titta på.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja, då får jag la börja med de vanliga programen jag skäms över att jag tittar på:

*Desperate Housewifes, det är la bara de som passar in på titeln som normalt kollar på det :P

*Schlagerfestivalen, ja, jag röstade i finalen :rodna: *shame on me*

*Dietprogram, kan bara inte sluta! Det är som en drog att se på andra människor som går ner i vikt. Ni vet: "Jag bantar imorgon" är mitt motto.

*Kändisprogram, kan inte få nog, sorgligt nog. Älskar paparazzo programen mest. Blir för övrigt retad av syrran för att jag alltid namedroppar kändisar.

*Tecknat. Visst, det är ingenting jag sticker under stol med eller så, men jag rodnar ändå lite när jag erkänner att jag sett nästan alla avsnitt av Dexter, PowerPuff Pinglorna, Angry Beavers, Johnny Bravo, I am Weasel, Scooby Doo, Katthund, etc etc så många gånger att jag omöjligt kan räkna dem... Det känns lite som om man inte har ett liv.

*Martha Stewart, värsta heminredningsgrejen och så ju. Visst, Martha är rätt torr, men man kollar ju ändå.

*Big Brother. Det började med att jag kollade på hela andra säsongen för att min mammas jobbarkompis pojkvän var med, sen blev det att man besatt kollade på Big Brother varje dag, varje säsong... Shame, shame on me....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

:rodna: Jag skäms mycket över en viss dokusåpa som jag nästan följde slaviskt varje vardag: Survivor. :rodna: Men det var märkligt att jag vägrade att se en svensk version av dokus??pa. Fråga mig inte varför.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ingen här som ser på "Våra värsta år" och vill erkänna det? :P

Den är ju bara såååååå kass.

Jag brukar ibland se på tecknat. Det mesta med Kalla Anka och Knattarna är rätt kul på sitt sätt :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

johannalaforge: Vem röstade du på i finalen? Jag tog på mig stora ironi-mössan och röstade på Christer Sjögren. Det hade ju varit fantastiskt att skicka den låten vidare! "I love Europe"! :lol:

Tecknat ser jag ofta och gärna på, men jag blev lite Teletubby-hjärntvättad när jag satt barnvakt till mina brorsdöttrar. Hur mycket roliga substanser har britterna tryckt i sig för att komma på en sån serie!?! :blink: ;)

Våra Bästa År ser jag inte. Det är värre än så. Jag erkänner att jag tittar på... Glamour :rodna: . Någorlunda regelbundet dessutom. Jag tror jag behöver hjälp. :rodna: :( ;)

Jag brukade mysa till det med muffins och varm choklad till På Spåret när det gick. Det utvecklade sig till ett beroende, jag valde t.o.m. att senarelägga en fest så att jag fick se På Spåret först.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är väl inget fånigt med den? Är ju en klassisk tecknad serie.

Stoppa duvan, stoppa duvan, stoppa duvan, stoppa duvan

Som sagt, klassisk!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Som sagt, klassisk!

Jaså DEN serien!!! :w00t: Jag kopplade inte innan, men nu hör jag bara den där enerverande låten! Den är inget att skämmas för, helskön serie. :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Som sagt, klassisk!

Jaså DEN serien!!! :w00t: Jag kopplade inte innan, men nu hör jag bara den där enerverande låten! Den är inget att skämmas för, helskön serie. :D

http://www.youtube.com/watch?v=SsGKm0IpGQE :w00t:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Även jag såg kvinnofängelset alltför ofta när det gick på 4:an. Fans inget annat att se sent på kvällen/natten på den tiden, och jag hadde bara kanal 1, 2, 4. Lite pinsamt kanske men men....

I dag är det faktiskt inget av det jag ser på som jag skäms över. Däremot så såg jag minna föräldrar sitta och titta på gramfejden med Achberg i går, då skämdes jag. Tror även att de tyckte det var lite pinsamt att titta på programet.

Inget av det jag ser på är något som jag tycker är direkt pinsamt. Inte för att jag följer särskilt många serier för tillfället. Dels för att jag inte har några TV-kanaler så allt jag ser måste skaffas på annat sätt, dels för att jag inte hinner med då arbetet stjäl mycket av min tid. Det enda jag följer regelbundet nuförtiden är några wrestlingshower (wwe och tna) vilket vissa kanske skulle se som pinsamt att titta på.

Ser också på Amerikansk Wrestling. Visst kan det verka löjligt, men jag tycker inte det är mer freakshow än många andra program. Bigbrother och andra såpor är mer knäppa för de är på riktigt. Wrestlingen är en live-show där allt för förbestämt. Brottarna är skådisar. Viserligen många gånger dåliga sådana, men ibland funkar det. Det jag finner underhållande med Wrestling är till viss del storyn men i grund och botten den atletiska delen. TNA som jag ser på, har mycket duktiga brottare som visar upp många fantasktiska grejor.

Phenomenal A.J. Styles är oöverträffad!! :blink:

Redigerad av Unkas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Som sagt, klassisk!

http://www.youtube.com/watch?v=SsGKm0IpGQE :w00t:

Jösses! Vad är det för nivå på det här forumet egentligen? :rodna: <_< Vi får visst skaffa psykriatiker till forumet innan vi (undertecknad inkluderat) flippar ut alldeles. :):D:) :lol: :w00t: J.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
OJ OJ OJ

MY MISTAKE!!!!!!

Jag menade såklart Våra BÄSTA år!

Där blev jag rädd ett tag. Våra Värsta År är genialiskt!

"A fat woman walked into the store today..." :lol:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
OJ OJ OJ

MY MISTAKE!!!!!!

märkligt hur en serie med näsatan samma namn kan vara så kass medan "Våra Värsta År" är så bra .

Fast namnlikheten finns ju bara på svenska. "Days of our lives" och "Married with children" är inte lika lätta att förväxla.

Redigerad av Marvin

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
OJ OJ OJ

MY MISTAKE!!!!!!

märkligt hur en serie med näsatan samma namn kan vara så kass medan "Våra Värsta År" är så bra .

Fast namnlikheten finns ju bara på svenska. "Days of our lives" och "Married with children" är inte lika lätta att förväxla.

Hur kommer det sig att man översätter Days of our lives till Våra Bästa År och Married with children till Våra Värsta År? :blink:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu