Jump to content

Jag förstår inte hur jag klarat mig i livet utan denna!

Solange

Recommended Posts

Har för mig att han går loss på ca 30000 och visst är den fin....Själv är jag stolt ägare av R2D2 som interaktive droid här hemma men han är faktiskt ganska sur av sig och åker mest runt och piper,men vissa dagar är han riktigt trevlig och hänger efter mig i lägenheten och svarar på tilltal mm.

Ja hade jag en månadslön på 45.000 så hade jag faktiskt köpt den stora R2D2. Allt har ju och göra med vad man gillar här i livet. En del lägger alla sina pengar på sin häst andra på sin bil och en del på science fiction/coola teknikprylar. Men den lille R2D2 ska jag köpa!

Edited by michael ricochet

Har ju redan en bra projektor men det skulle vara kul att ha en bara för sakens skull. Om någon vill ge mig en sådan gratis så varför inte. Tror dock inte att jag betalar så mycket för en sådan sak. :P

Samma sak med webbkameran. En kul sak att ha men inget jag skulle betala den summan för. *

*Säger han som redan lagt ut tusentals kronor på film och TV-Serie memoribilia. ;)

Kolla in chorus line klippet på tuben. Hade jag haft några fler små R2D2 kompisar till min samling så hade jag kunnat haft lika kul....eller hur med mitt tålamod....Det är inte helt lätt att få han att göra det man vill. Vissa dagar totalvägrar han att göra något vettigt överhuvudtaget.

Hehe grym projektor. nog vill jag ha en projektor, men jag tror nog hellre jag vill lägga mina framtida ihoptjänade pengar på något mer prisvärt. får nöja mig med min LEGO Mindstorms R2D2 :P

Hehe jag har faktiskt blivit helt SW-frälst nu efter senaste spelet The Force Unleashed, får stort sug efter ett SW-maraton varje gång jag spelar :lol:

Edited by NX-01

Vilken häftig grej! För några månader sedan stod vi och skämtade om just det på jobbet, fast det handlade mer om en R2D2 som hämtade kalla drinkar till oss i sommarhettan :w00t: :P . Rolig grej att ha hemma, kul när man har över kompisgänget på filmkväll hehe :rolleyes: , ja hade man bara massa pengar så...

Ett litet påpekande bara. Den finns i tre olika utföranden med tre olika typer av funktionsområden. Den stora för musik och projektor, den mellanstora som är interaktiv och far runt och snackar och kan programeras med specifika färdvägar (komma med drinkar) och den allra minsta som är webcam. Som jag fattar så är det bara den mellanstora som är interaktiv. Den stora styrs av fjärrkontroll och har liksom "inget" eget liv.

Edited by michael ricochet