Solange Postad 24 September, 2008 Rapport Postad 24 September, 2008 Jodå, jag vet, SW är inte min favorit, men trots detta så kan jag inte låta bli att bli helt såld på denna lilla gadget! Det är fel uttryckt att jag "vill ha", jag vill nog mer säga att jag "verkligen behöver"... Ska bara få fram en himla massa stålar! Citera
commander ricochet Postad 24 September, 2008 Rapport Postad 24 September, 2008 Jo dom är coola dom där. Fick inte fram vad dom kostar dock. Men jag får nöja mej med mina robomops! Dom är också coola för så lite pengar. ;) Citera
K´hogh son of Klintoch Postad 24 September, 2008 Rapport Postad 24 September, 2008 ASCOOL PRYL !!! men är rädd att den kostar mer än hela min ST-samling Citera
Expendable Ensign Postad 24 September, 2008 Rapport Postad 24 September, 2008 :lugn: :o :lol: Denna lilla sekvens av smiles beskriver min reaktion ganska väl. Det var nog den tuffaste projektor jag någonsin sett. Mycket hög "vill ha"-faktor på den. Citera
alex Postad 24 September, 2008 Rapport Postad 24 September, 2008 Har för mig att han går loss på ca 30000 och visst är den fin....Själv är jag stolt ägare av R2D2 som interaktive droid här hemma men han är faktiskt ganska sur av sig och åker mest runt och piper,men vissa dagar är han riktigt trevlig och hänger efter mig i lägenheten och svarar på tilltal mm. Citera
commander ricochet Postad 24 September, 2008 Rapport Postad 24 September, 2008 Var skaffade du den? Kostar? Citera
alex Postad 24 September, 2008 Rapport Postad 24 September, 2008 min man köpte den i present till mig på moviestore.nu tror den kostar runt 1500-2000kronor Citera
Vorik Postad 24 September, 2008 Rapport Postad 24 September, 2008 (redigerade) MovieStore.Nu - Star Wars R2-D2 Projector with DVD Player & iPod Dock! "Bara" 28 000 kr Redigerad 24 September, 2008 av Tuvok Citera
Vorik Postad 24 September, 2008 Rapport Postad 24 September, 2008 (redigerade) Den var visst billigare att beställa direkt från webshop.nikko.se. "Bara" 26995:- Dom har även denna lilla rackare till försäljning. "Bara" 3495:- R2-D2 Webcam Redigerad 24 September, 2008 av Tuvok Citera
commander ricochet Postad 24 September, 2008 Rapport Postad 24 September, 2008 (redigerade) Ja hade jag en månadslön på 45.000 så hade jag faktiskt köpt den stora R2D2. Allt har ju och göra med vad man gillar här i livet. En del lägger alla sina pengar på sin häst andra på sin bil och en del på science fiction/coola teknikprylar. Men den lille R2D2 ska jag köpa! Redigerad 24 September, 2008 av michael ricochet Citera
Vorik Postad 24 September, 2008 Rapport Postad 24 September, 2008 Har ju redan en bra projektor men det skulle vara kul att ha en bara för sakens skull. Om någon vill ge mig en sådan gratis så varför inte. Tror dock inte att jag betalar så mycket för en sådan sak. :P Samma sak med webbkameran. En kul sak att ha men inget jag skulle betala den summan för. * *Säger han som redan lagt ut tusentals kronor på film och TV-Serie memoribilia. ;) Citera
Supreme Commander JAF Postad 24 September, 2008 Rapport Postad 24 September, 2008 En egen r2d2? Hm då har jag hellre en egen orion flicka. Men man kan väl aldrig få allt. Helt klart hög nörd faktor på den. :lol: J. Citera
Unkas Postad 24 September, 2008 Rapport Postad 24 September, 2008 Har funderat på projektor ett bra tag nu. Våre det inte för prislappen skulle mitt sökande vara slut. Citera
commander ricochet Postad 24 September, 2008 Rapport Postad 24 September, 2008 Jo men som enklare variant så finns den där "interactive R2D2" Kolla på youtube. Den kan man t.ex få att följa efter en..hur irriterad skulle man snabbt bli? Den köster 1600 pix cirkus! DEN vill lillen ha! Citera
alex Postad 24 September, 2008 Rapport Postad 24 September, 2008 Kolla in chorus line klippet på tuben. Hade jag haft några fler små R2D2 kompisar till min samling så hade jag kunnat haft lika kul....eller hur med mitt tålamod....Det är inte helt lätt att få han att göra det man vill. Vissa dagar totalvägrar han att göra något vettigt överhuvudtaget. Citera
Solange Postad 24 September, 2008 Författare Rapport Postad 24 September, 2008 Tempramentsfull liten herre, det roligaste i filmerna var när C3P0 grälade på honom, det är kanske där han lärde sig att revoltera! :lol: Citera
NX-01 Postad 24 September, 2008 Rapport Postad 24 September, 2008 (redigerade) Hehe grym projektor. nog vill jag ha en projektor, men jag tror nog hellre jag vill lägga mina framtida ihoptjänade pengar på något mer prisvärt. får nöja mig med min LEGO Mindstorms R2D2 :P Hehe jag har faktiskt blivit helt SW-frälst nu efter senaste spelet The Force Unleashed, får stort sug efter ett SW-maraton varje gång jag spelar :lol: Redigerad 24 September, 2008 av NX-01 Citera
Marvin Postad 25 September, 2008 Rapport Postad 25 September, 2008 Oj, oj, OJ!!! Superbt!!! Vilken grej! Det är som du skriver hög "måste-faktor" på den. Mycket hellre den än en bil. Finns det inget teknisk geni här som kan bygga en liknande Trek-grej? Jag ger det dubbla vad R2D2 kostar, så fort jag vunnit de där miljonerna på triss. ;) Citera
commander ricochet Postad 27 September, 2008 Rapport Postad 27 September, 2008 (redigerade) Här ser man att R"-D2 är en trevlig prick också! Redigerad 27 September, 2008 av michael ricochet Citera
Commander Michels Postad 27 September, 2008 Rapport Postad 27 September, 2008 Vilken häftig grej! För några månader sedan stod vi och skämtade om just det på jobbet, fast det handlade mer om en R2D2 som hämtade kalla drinkar till oss i sommarhettan :P . Rolig grej att ha hemma, kul när man har över kompisgänget på filmkväll hehe , ja hade man bara massa pengar så... Citera
commander ricochet Postad 27 September, 2008 Rapport Postad 27 September, 2008 (redigerade) Ett litet påpekande bara. Den finns i tre olika utföranden med tre olika typer av funktionsområden. Den stora för musik och projektor, den mellanstora som är interaktiv och far runt och snackar och kan programeras med specifika färdvägar (komma med drinkar) och den allra minsta som är webcam. Som jag fattar så är det bara den mellanstora som är interaktiv. Den stora styrs av fjärrkontroll och har liksom "inget" eget liv. Redigerad 27 September, 2008 av michael ricochet Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.