Jump to content

Vilken utgåva av filmen kommer ni köpa?

The Holy Three

Vilken DVD/Bluray kommer ni köpa?  

20 members have voted

1. 1.

• DVD 1-disc
      7
    • Bluray 2-disc
      5
    • 2-disc Special Collector's Limited Edition (DVD)
      5
    • Tänker inte köpa filmen
      4

Recommended Posts

Jag beställde precis 1-disc-upplagan via CDON.se. Ett tips är att (om det nu har fungerat som det verkar ha gjort - jag har ju fått bekräftelse och pengarna är dragna) boka och betala den nu denna helg, så är det ingen fraktkostnad på CDON. 149 kronor kostar 1-disc-skivan där, jag hittade inte limited-utgåvan. Tänker nog inte köpa den speciella varianten, även om det lockar en del och den verkar vara snygg.

• 3 weeks later...

Det var minst sagt som attans, 2-disc Special Collector's Limited Edition DVD'n har utgått och går ej längre att boka då alla ex redan är fullbokade på Discshop. www.webhallen.com kanske har några kvar tillgängliga för bokning dock då det inte står något om att den är fullbokad där med. Passa på ni som inte bokat än!

Tur att jag bokade mitt ex sekunden jag såg den.

• 3 weeks later...

Den kan finnas på Amazon.de. Har inte kollat nu, men den har sålts där tidigare.

Angående själva filmen stod 4 november i Discshops katalog som jag fick igår. Filmen nämndes både i katalogens ledare och i en stor artikel om JJ Abrams. Dessutom var den placerad långt fram i katalogen, så de räknar nog med att sälja några.

Edited by Aike

• 5 weeks later...

Jag tänker faktiskt inte köpa den.....slå mig inte, slå mig inte.....

Skämt åt sido så kommer jag möjligen att kompletera min samling med den i framtiden om den sjunker till en skamligt lågt pris. Får se om 3-4 år om den står på Coop eller ICA på 3 för 100-hyllan.

Jo jag ska slå dej..vänta vart bor du?

Hmm kanske inte är så bra om en amiral slår en amiral? :blink:

Äh vänta kan vi inte ta detta över en romulan ale..bara du o jag?

Jo om den inte är svindyr så vill jag, som senare tid gnällt så mycket på den. köpa den. Jag menar den har ju sina poänger och det är ju nån´form av star trek.

Jag tänker faktiskt inte köpa den.....slå mig inte, slå mig inte.....

Skämt åt sido så kommer jag möjligen att kompletera min samling med den i framtiden om den sjunker till en skamligt lågt pris. Får se om 3-4 år om den står på Coop eller ICA på 3 för 100-hyllan.

Oj, är det så pass? Kan du inte önska dig den i julklapp då? Då slipper du ju lägga ner några pengar på den själv ;)