Gå till innehåll
Morn

Trek i OS backen

Rekommenderade inlägg

Nu är det snart os och vad jag hört (läst) så kommer Några skådisar från TNG att åka bob (bobsled)

Tänk vad kul

Nä, vad kul!!!!  :)  :)

Sänds det på tv? *Måste banda*  ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

LOL!!!

"After you've faced off against the Borg, the Swedes aren't really much of a problem," said Frakes.

Ojojoj, han vet ju inte va han snackar om ju!! ;)

"Enterprise crew Captain Jean-Luc Picard, Commander William Riker, Lt. Commander Data and Lt. Commander Worf will represent the United Federation of Planets at the 2002 Winter Olympics in Salt Lake City" *skrattar så att tårarna rinner* Gissa vem som ska följa bob-turneringen!!! :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

hahaha....Känner att det här kan sluta väldigt illa. Dom kommer antagligen slå sönder sig totalt.

Men ärligt talat, det måst ju vara något slags skämt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Ingen som har pejl på  när detta underverk kommer att visas upp i rutan?  :P

Jag kollade igenom tv-tiderna för denna veckan och såg inte nåt om bob på varken svt eller eurosport, det skulle vara bra synd ifall det inte sändes alls..  :-@

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

OS, ett under att man ens vill se det, förutom hockyn, men boben är nu mycket interessant. Men tiden vet jag ingenting om, så det är nog bara att stå utanför tobakshandeln på Onsdag morgon och handla TV-tidningen och ser när det går.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tittade i OS officiella hemsida, där står det att tävlingarna för bob, börjar inte förrän 19 feb.....

så man får väl vänta lite till då.. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

jag tycker inte SVT har fvisat den coola sport (det går fort)

I tablåerna ser man bara skidor backhoppnig och någon magda....

Swedes(det stavs ungefär så där)=Svenskar

Swedes=Någon slags rotfrukt har jag för mig....kommer inte på vilken de är nu..

Proton

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
"Enterprise crew Captain Jean-Luc Picard, Commander William Riker, Lt. Commander Data and Lt. Commander Worf will represent the United Federation of Planets at the 2002 Winter Olympics in Salt Lake City" *skrattar så att tårarna rinner*

Cool runnings :cool:

Har någo fått reda på mer exakt när / om det sänds?

Jag tittar inte speciellt mycket på sport, men detta får man ju inte missa.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Är det sant, då?

Precis vad jag undrar. Låter aningen otroligt. Ofta Riker kan åka bob  :)

Ja, man börjar undra.

Jag var inne på os-hemsidan för att kolla om dom verkligen var anmälda till OS. Men icke....dom fanns inte med. Men jag kanske har missat nåt...förhoppningsvis...  ???

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Någon som är intresserad av Os och såg invigningen, om de var med där?

Men det kan också vara en "ploj" så att de inte står med, utan bara åker ett lopp. Men det vore roligt om de sedan tog sig vidare.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
för er som vill veta så äger tävlingen i fyrmansbob rum ikväll kl 2330... och är detta sant som det skrivs om så borde vi få se våra vänner då...

Nå, någon som kollade?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

hmm... nånting stämde inte riktigt... tiden hittade jag i OS-bilagan från Borås Tidning... men i fredags såg jag ingen bob på tv... och igår visade de visserligen fyrmansbob, men det var bara finalåk eller nåt sånt... *sucka*

Dela detta inlägg

Länk till inlägg