Pjotr'k Posted December 29, 2012 Report Share Posted December 29, 2012 Det var väldigt generöst, och jag är så glad att när andra ofta gör narr av mitt Star Trek-intresse har hon aldrig sagt ett negativt ord om det. Hon är en ängel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted December 30, 2012 Report Share Posted December 30, 2012 Tänk att det ska vara så roligt att klanka ner på någon för att denne råkar gilla Star Trek. Har nästan alltid något trekkigt på mig för att provocera lite och för att visa att jag tänker inte låta någon få mig att skämmas över att jag råkar vara nörd. Har förresten också en Enterprise Plush. Och en Li'l Wil Plush. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orville Posted December 31, 2012 Report Share Posted December 31, 2012 Folk som klankar ner på star trek är många. Kom ihåg: Klingons finns överallt... "I never trusted Klingons and I never will..." ;-) Ha en trevlig resa pjotor'k och det var verkligen en fin gåva. Ha ett gitt nytt år nu alla trekkisar :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted December 31, 2012 Report Share Posted December 31, 2012 Fick inget Trekk-relaterat denna gång. Hade ynnesten att få Voyager förra gången det begav sig och sedan dess saknas bara TNG. Tycker också att det är otroligt trist att måsta försvara sina intressen inför kleti och pleti. Kul Pjotr'k att din kära mor trots allt bidragit efter hennes förutsättningar, jag är högst tveksam att min kära mor skulle gjort det samma (hon har liksom aldrig förstått det där) men så önskade jag mig ett bidrag till nya stugan vilket mina föräldrar tyckte var en bra idé. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted January 1, 2013 Report Share Posted January 1, 2013 Jag fick inte heller ngt trekkigt, men massa andra trevliga klappar - bland annat en kameraväska till min ögonsten (nikon systemkamera), pengar, film och mitt favvote. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kellin Posted January 1, 2013 Report Share Posted January 1, 2013 Inget trekkigt här heller, men en del pengar. Ska nog resultera i någon box och någon bok.. Ska bara bestämma mig för vad och vilka först. Att det blir Star Trek är ju givet i alla fall! Orville: Klingons stal ju inte dina julklappar i alla fall! ;) Alltid skönt med förstående människor. Det finns ju många olika intressen, så varför skulle just det här vara sämre än något annat? Alla kan ju inte tycka lika, och det är ju alltid tråkigt när folk lägger värderingar utifrån egna referensramar och inte är mer öppna för andras gillande. Fram för mer nörderi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleetadmiral Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 De bästa hjulklapparna jag fick var nog robotdammsugaren och minikylskåpet till datorn (plats för en läsk, lite snus osv.). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted January 2, 2013 Report Share Posted January 2, 2013 Te är väl trekkigt. Earl Gray Hot! Eller tarkalian. Vulcans dricker te stup i kvarten. Fick också te i julklapp. Robotdammsugare är hyfsat trekkigt. Klingons är inga party poopers så de skulle aldrig stjäla julen. Mest grinchiga rasen jag kan komma på är breen. Ordspråket Never turn your back on a Breen måste väl ha någon sorts innebörd. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarek Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 Jo blev det STAR TREK: En pizza slicer i form av Enterprise med reg nr graverad i tefatsdel kniven. Har nu ölöppnare som USS Enterprise samt drink glas med TOS besättning. Fredagkvällen räddad!! Vidare en bok om en Afghanistan veteran som går på ett St konvent där alla blir zombies ST nördar som zombies, låter kul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 Vill också ha enterprise pizzaskärare och ölöppnare. Vilken är den trekkigaste pizzan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarek Posted January 4, 2013 Report Share Posted January 4, 2013 Frågar man ödmjukt The Holy Three : Var har man hittat denna Enterprise???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted January 4, 2013 Author Report Share Posted January 4, 2013 Dom hittar du här: http://www.roligaprylar.se/Star-Trek-Original-Series-Enterprise-Plush.html Har också pizzaskäraren som är riktigt cool. Den där ölöppnaren du skriver om, är det Enterprise kapsylöppnaren eller något mer inriktat åt öl jag inte hört talas om? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted January 5, 2013 Report Share Posted January 5, 2013 Jag menade kapsylöppnaren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orville Posted January 5, 2013 Report Share Posted January 5, 2013 Vad beställdes i star trek 4? Då var kirk och valforskaren på en.pizzeria tror jag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T'Pol Posted January 6, 2013 Report Share Posted January 6, 2013 Jag kom precis på att jag fick ett presentkort av scifishop.se lite mer än en månad innan jul och då köpte jag faktiskt mig ett Star Trek monopol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted December 24, 2015 Author Report Share Posted December 24, 2015 God Jul på er allihop! Vad öppnade ni alla efter Kalle Anka i eftermiddags? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted December 25, 2015 Report Share Posted December 25, 2015 Inget Star Trek-relaterat i julklappshägen för mig, tyvärr. Vi väntar dock traditionsenligt till efter Karl Bertil Jonsson. Men jag fick ett biojiort med 300 kr, så det går nog till Star Trek i sommar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts