commander ricochet Postad 13 Februari, 2013 Rapport Postad 13 Februari, 2013 Grattis MR_Data! Min Linköpings-star trek-nörd-kollega! Citera
The Holy Three Postad 13 Februari, 2013 Författare Rapport Postad 13 Februari, 2013 Lite sen, men grattis i efterskott commander ricochet och grattis till Mr_Data! Citera
emil9898 Postad 14 Februari, 2013 Rapport Postad 14 Februari, 2013 (redigerade) Jag ber om ursäkt att jag kommer lite sent, men jag önskar iallafall grattis till er både två! Redigerad 14 Februari, 2013 av emil9898 Citera
Aike Postad 16 Februari, 2013 Rapport Postad 16 Februari, 2013 Grattis till Lord Di Lego som fyller 25 i dag! Citera
RoLaren Postad 16 Februari, 2013 Rapport Postad 16 Februari, 2013 Grattis! Får Legogubben de nya star trek legoplagiatet tro? Citera
Commander Michels Postad 17 Februari, 2013 Rapport Postad 17 Februari, 2013 Grattis legomannen Citera
Lord Di Lego Postad 17 Februari, 2013 Rapport Postad 17 Februari, 2013 (redigerade) Tack allihopa! Jag börjar känna mig lite gammal faktiskt :P Det blev aldrig någon Star Trek igår, nu när jag tänker efter. Jag får ta och fixa till den detaljen inom de närmaste dagarna istället. Grattis! Får Legogubben de nya star trek legoplagiatet tro? Legogubben var faktiskt aldrig sådär jätteintresserad av lego öht ens under sin uppväxt. Det svaret väcker nog mer frågor än vad det besvarar, men nåja, så kan det bli ibland. Redigerad 17 Februari, 2013 av Lord Di Lego Citera
RoLaren Postad 18 Februari, 2013 Rapport Postad 18 Februari, 2013 Tack allihopa! Jag börjar känna mig lite gammal faktiskt :P Det blev aldrig någon Star Trek igår, nu när jag tänker efter. Jag får ta och fixa till den detaljen inom de närmaste dagarna istället. Grattis! Får Legogubben de nya star trek legoplagiatet tro? Legogubben var faktiskt aldrig sådär jätteintresserad av lego öht ens under sin uppväxt. Det svaret väcker nog mer frågor än vad det besvarar, men nåja, så kan det bli ibland. Va? Bästa leksaken ju. På min tid fanns det enbart klossar. Ingen Tema Lego men det gick att bygga rymdskepp iaf med det. Snodde brorsans eftersom jag inte fick lego då det var inte flickleksaker. Citera
Lord Di Lego Postad 18 Februari, 2013 Rapport Postad 18 Februari, 2013 Grattis! Tack ;) Va? Bästa leksaken ju. På min tid fanns det enbart klossar. Ingen Tema Lego men det gick att bygga rymdskepp iaf med det. Snodde brorsans eftersom jag inte fick lego då det var inte flickleksaker. Det är en väldigt bra leksak faktisk och det är klart man lekte med lego ibland men det var aldrig någon favorit i mina ögon. Kanske var det TV-spelens fel? :oskyldig: Men när du ändå återkopplat det till ST genom rymdskepp så får jag försöka återerövra mitt goda rykte genom att påpeka att jag alltid varit väldigt intresserad av rymden i allmänhet. Jag kommer ihåg att jag läste alla böckerna om rymden som fanns i skolbiblioteket redan i lågstadiet (vissa av dem läste jag t.o.m. flera gånger). ^_^ Citera
RoLaren Postad 17 Mars, 2013 Rapport Postad 17 Mars, 2013 Grattis i efterskot till JAF. Hänger du fortfarande på forumet eller har musikaler och katter tagit över ditt liv? Citera
The Holy Three Postad 18 Mars, 2013 Författare Rapport Postad 18 Mars, 2013 Grattis i efterskott! Mjau. Citera
Kalle Kuckel Postad 30 April, 2013 Rapport Postad 30 April, 2013 Grattis Fleetadmiral. Hoppas att du får en fin dag. Tack för all intressant läsning som du gör möjlig genom nyhetsartiklar och andra inlägg i databasen. Citera
Fleetadmiral Postad 30 April, 2013 Rapport Postad 30 April, 2013 Tack Kalle Kuckel, och för dina uppskattande ord! Citera
Kalle Kuckel Postad 30 April, 2013 Rapport Postad 30 April, 2013 (redigerade) Tack själv Fleetadmiral. Du vet verkligen hur man ska skriva för att fånga in läsare. En del av det du skriver visste jag inte ens om att jag var intresserad av innan, men efter att jag har läst så vill jag veta mer och börjar att söka efter mer information. Jag gillar när någon annans skrivande väcker en sådan nyfikenhet i mig att jag genast vill veta mer. Redigerad 30 April, 2013 av Kalle Kuckel Citera
The Holy Three Postad 30 April, 2013 Författare Rapport Postad 30 April, 2013 Grattis Fleetadmiral! Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.