Jump to content

Idag gratulerar vi...

The Holy Three

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • Replies 303
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tack allihopa! Jag börjar känna mig lite gammal faktiskt :P

Det blev aldrig någon Star Trek igår, nu när jag tänker efter. Jag får ta och fixa till den detaljen inom de närmaste dagarna istället.

Grattis! Får Legogubben de nya star trek legoplagiatet tro?

Legogubben var faktiskt aldrig sådär jätteintresserad av lego öht ens under sin uppväxt. Det svaret väcker nog mer frågor än vad det besvarar, men nåja, så kan det bli ibland. :D

Edited by Lord Di Lego

Tack allihopa! Jag börjar känna mig lite gammal faktiskt :P

Det blev aldrig någon Star Trek igår, nu när jag tänker efter. Jag får ta och fixa till den detaljen inom de närmaste dagarna istället.

Grattis! Får Legogubben de nya star trek legoplagiatet tro?

Legogubben var faktiskt aldrig sådär jätteintresserad av lego öht ens under sin uppväxt. Det svaret väcker nog mer frågor än vad det besvarar, men nåja, så kan det bli ibland. :D

Va? Bästa leksaken ju. På min tid fanns det enbart klossar. Ingen Tema Lego men det gick att bygga rymdskepp iaf med det. Snodde brorsans eftersom jag inte fick lego då det var inte flickleksaker.

Grattis! :)

Tack ;)

Va? Bästa leksaken ju. På min tid fanns det enbart klossar. Ingen Tema Lego men det gick att bygga rymdskepp iaf med det. Snodde brorsans eftersom jag inte fick lego då det var inte flickleksaker.

Det är en väldigt bra leksak faktisk och det är klart man lekte med lego ibland men det var aldrig någon favorit i mina ögon. Kanske var det TV-spelens fel? :oskyldig:

Men när du ändå återkopplat det till ST genom rymdskepp så får jag försöka återerövra mitt goda rykte genom att påpeka att jag alltid varit väldigt intresserad av rymden i allmänhet. Jag kommer ihåg att jag läste alla böckerna om rymden som fanns i skolbiblioteket redan i lågstadiet (vissa av dem läste jag t.o.m. flera gånger). ^_^

• 4 weeks later...
  • 1 month later...

Tack själv Fleetadmiral. Du vet verkligen hur man ska skriva för att fånga in läsare. En del av det du skriver visste jag inte ens om att jag var intresserad av innan, men efter att jag har läst så vill jag veta mer och börjar att söka efter mer information. Jag gillar när någon annans skrivande väcker en sådan nyfikenhet i mig att jag genast vill veta mer.

Edited by Kalle Kuckel