Lord Di Lego Posted February 3, 2013 Report Share Posted February 3, 2013 Grattis! ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted February 13, 2013 Report Share Posted February 13, 2013 Grattis MR_Data! Min Linköpings-star trek-nörd-kollega! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted February 13, 2013 Author Report Share Posted February 13, 2013 Lite sen, men grattis i efterskott commander ricochet och grattis till Mr_Data! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 (edited) Jag ber om ursäkt att jag kommer lite sent, men jag önskar iallafall grattis till er både två! Edited February 14, 2013 by emil9898 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted February 14, 2013 Report Share Posted February 14, 2013 Grattis till båda! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted February 15, 2013 Report Share Posted February 15, 2013 Grattis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted February 16, 2013 Report Share Posted February 16, 2013 Grattis till Lord Di Lego som fyller 25 i dag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted February 16, 2013 Report Share Posted February 16, 2013 Grattis! Får Legogubben de nya star trek legoplagiatet tro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted February 17, 2013 Report Share Posted February 17, 2013 Grattis legomannen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Di Lego Posted February 17, 2013 Report Share Posted February 17, 2013 (edited) Tack allihopa! Jag börjar känna mig lite gammal faktiskt :P Det blev aldrig någon Star Trek igår, nu när jag tänker efter. Jag får ta och fixa till den detaljen inom de närmaste dagarna istället. Grattis! Får Legogubben de nya star trek legoplagiatet tro? Legogubben var faktiskt aldrig sådär jätteintresserad av lego öht ens under sin uppväxt. Det svaret väcker nog mer frågor än vad det besvarar, men nåja, så kan det bli ibland. Edited February 17, 2013 by Lord Di Lego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil9898 Posted February 17, 2013 Report Share Posted February 17, 2013 Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted February 18, 2013 Report Share Posted February 18, 2013 Tack allihopa! Jag börjar känna mig lite gammal faktiskt :P Det blev aldrig någon Star Trek igår, nu när jag tänker efter. Jag får ta och fixa till den detaljen inom de närmaste dagarna istället. Grattis! Får Legogubben de nya star trek legoplagiatet tro? Legogubben var faktiskt aldrig sådär jätteintresserad av lego öht ens under sin uppväxt. Det svaret väcker nog mer frågor än vad det besvarar, men nåja, så kan det bli ibland. Va? Bästa leksaken ju. På min tid fanns det enbart klossar. Ingen Tema Lego men det gick att bygga rymdskepp iaf med det. Snodde brorsans eftersom jag inte fick lego då det var inte flickleksaker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Di Lego Posted February 18, 2013 Report Share Posted February 18, 2013 Grattis! Tack ;) Va? Bästa leksaken ju. På min tid fanns det enbart klossar. Ingen Tema Lego men det gick att bygga rymdskepp iaf med det. Snodde brorsans eftersom jag inte fick lego då det var inte flickleksaker. Det är en väldigt bra leksak faktisk och det är klart man lekte med lego ibland men det var aldrig någon favorit i mina ögon. Kanske var det TV-spelens fel? :oskyldig: Men när du ändå återkopplat det till ST genom rymdskepp så får jag försöka återerövra mitt goda rykte genom att påpeka att jag alltid varit väldigt intresserad av rymden i allmänhet. Jag kommer ihåg att jag läste alla böckerna om rymden som fanns i skolbiblioteket redan i lågstadiet (vissa av dem läste jag t.o.m. flera gånger). ^_^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted March 17, 2013 Report Share Posted March 17, 2013 Grattis i efterskot till JAF. Hänger du fortfarande på forumet eller har musikaler och katter tagit över ditt liv? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted March 17, 2013 Report Share Posted March 17, 2013 Grattis Jaffe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Di Lego Posted March 17, 2013 Report Share Posted March 17, 2013 Grattis ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted March 18, 2013 Author Report Share Posted March 18, 2013 Grattis i efterskott! Mjau. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted March 18, 2013 Report Share Posted March 18, 2013 Grattis, Johan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalle Kuckel Posted April 30, 2013 Report Share Posted April 30, 2013 Grattis Fleetadmiral. Hoppas att du får en fin dag. Tack för all intressant läsning som du gör möjlig genom nyhetsartiklar och andra inlägg i databasen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleetadmiral Posted April 30, 2013 Report Share Posted April 30, 2013 Tack Kalle Kuckel, och för dina uppskattande ord! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted April 30, 2013 Report Share Posted April 30, 2013 Grattis Fleet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalle Kuckel Posted April 30, 2013 Report Share Posted April 30, 2013 (edited) Tack själv Fleetadmiral. Du vet verkligen hur man ska skriva för att fånga in läsare. En del av det du skriver visste jag inte ens om att jag var intresserad av innan, men efter att jag har läst så vill jag veta mer och börjar att söka efter mer information. Jag gillar när någon annans skrivande väcker en sådan nyfikenhet i mig att jag genast vill veta mer. Edited April 30, 2013 by Kalle Kuckel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Di Lego Posted April 30, 2013 Report Share Posted April 30, 2013 Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted April 30, 2013 Author Report Share Posted April 30, 2013 Grattis Fleetadmiral! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted April 30, 2013 Report Share Posted April 30, 2013 Grattis Fleetadmiral. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts