The Holy Three Postad 29 Juni, 2011 Rapport Postad 29 Juni, 2011 Har sett en hel del Star Trek med Admiral Picard dom senaste veckorna, såg bl. a första avsnittet av Enterprise som var helt OK. Skrattade dock aningen högt när Blalock och den andra snubben började smörja in sig med någon sorts gele halvvägs in i avsnittet. Det kändes väl lite sådär.
Levir Postad 29 Juni, 2011 Rapport Postad 29 Juni, 2011 Såg Tribbles-trilogin igår. Förtriffliga avsnitt, allihopa.
thamupp Postad 29 Juni, 2011 Rapport Postad 29 Juni, 2011 Inte sett Trek på månader, illa jag vet. Blivit mest Firefly (som jag inte sett tidigare, wow! )och lite annat. Någon som har nått tips så blir det ett avsnitt Trek ikväll.
Mr Trek Postad 30 Juni, 2011 Rapport Postad 30 Juni, 2011 Inte sett Trek på månader, illa jag vet. Blivit mest Firefly (som jag inte sett tidigare, wow! )och lite annat. Någon som har nått tips så blir det ett avsnitt Trek ikväll. Cogenitor från ENT. Fantastiskt avsnitt!
Levir Postad 30 Juni, 2011 Rapport Postad 30 Juni, 2011 Såg två avsnitt igårkväll. Tinker, tenor, doctor, spy, utomordentligt roligt avsnitt när doktorn börjar dagdrömma. "Computer, activate the photonic cannon" Survival Instinct, ytterligare ett bra avsnitt, i vilket 7/9 träffar på tidigare med-borger. 7 är, tillsammans med doktorn, min favoritkaraktär på Voyager, och därför är det alltid roligt när hon är i fokus. Gripande slut, dessutom.
Commander Michels Postad 30 Juni, 2011 Rapport Postad 30 Juni, 2011 Gillar också det avsnittet. Han är för skön doktorn. Alla har vi våra mer eller mindre pinsamma drömmar7fantasier. Det är ett avsnitt som ytterligare ökar på hans status som hologram med rättigheter och "fri vilja" . Det är roligt att se doktorn få mer och mer personlighet genom serien. Blev helt plötsligt sjukt sugen på att se avsnittet igen... Det får bli när man kommit hem igen ;)
Levir Postad 30 Juni, 2011 Rapport Postad 30 Juni, 2011 Hela VOY säsong 6 är egentligen sevärd. Nu är väl inte Fury och Unimatrix Zero mina favoritavsnitt, men jag tycker att säsongen är stabil med ett flertal toppenavsnitt, som t.ex. Blink of an Eye, Live Fast and Prosper och Life Line.
RoLaren Postad 1 Juli, 2011 Författare Rapport Postad 1 Juli, 2011 Voyavsnittet Nemesis är en personlig favorit trots att jag varken gillar Chakotay eller Beltran. Vackert språk och bra budskap.
RoLaren Postad 1 Januari, 2012 Författare Rapport Postad 1 Januari, 2012 Några trekkiekompisar och jag skålade för det nya året med Romuln Ale. Sedan kollade vi på TOS-avsnittet Assignment Earth.
O'Brien Postad 5 Januari, 2012 Rapport Postad 5 Januari, 2012 (redigerade) Parturition (VOY 2:7). Fick den kompletta VOY DVD-boxen i julklapp och försöker klämma några avsnitt per dag. DS9-boxen beställd, förväntas komma efter helgen *multitasking*. ;) Redigerad 5 Januari, 2012 av O´Brien
RoLaren Postad 5 Januari, 2012 Författare Rapport Postad 5 Januari, 2012 Glöm inte filmboxen från discshop. Där kostar den endast 499kr. Helt otroligt billigt för denna superba bluraybox. http://www.discshop.se/filmer/bluray/star_trek_1_10_movie_box_12_disc_blu_ray/P76822
O'Brien Postad 6 Januari, 2012 Rapport Postad 6 Januari, 2012 Har ingen BluRay så det får bli DVD-boxen, den fanns dock inte inne för tillfället.
O'Brien Postad 6 Januari, 2012 Rapport Postad 6 Januari, 2012 Jag har dock aktiverat "bevakning" på den så att så snart den blir tillgänglig igen slår jag till! Filmerna 1-10 för en spottstyver, vem kan tveka på den?
michaeala Postad 11 Januari, 2012 Rapport Postad 11 Januari, 2012 Det var sista avsnittet av DS9 jag såg sist, det var igår.
O'Brien Postad 24 Januari, 2012 Rapport Postad 24 Januari, 2012 (redigerade) The Raven, VOY 4:6. På det hela taget ett helt ok avsnitt. Lite intressant att Seven och Tuvok återfann skeppet The Raven som Annica blev assimilerad på som liten. Redigerad 24 Januari, 2012 av O´Brien
RoLaren Postad 5 Februari, 2012 Författare Rapport Postad 5 Februari, 2012 Charlie X - TOS Underbart att se Katten Kirk springa omkring iförd endast röda strumpbyxor. Vet inte om jag ska skratta eller kräkas. Men avsnittet är bra och han som spelar Charlie, Robert Walker Jr gör det riktigt bra. Tror inte en 17-åring skulle kunna spela Charlie X. Robert Walker Jr var 26 och han är mycket trovärdig i rollen. Han har tom den där spinkiga, gängliga tonårskroppen många grabbar i 17årsåldern har. Uhura framför en sång compad av Spock på sin Vulcan Lute.
orville Postad 6 Februari, 2012 Rapport Postad 6 Februari, 2012 Amok time var mitt senaste. Jag gillar hur man målar upp det vulkanska samhället. Man skäms för Koon et kali fe samtidigt som man säger att det är vulkanernas hjärta.
O'Brien Postad 28 Mars, 2012 Rapport Postad 28 Mars, 2012 VOY 7.4 - Repression, hade ett litet maraton igår, såg sista säs 6 och de fyra första säs 7. I Repression blir folk attackerade helt random (tror man) men det finns inget spår efter nägon gärningsman. Rätt bra avsnitt, lite coolt med den gamla biografen.
RoLaren Postad 28 Mars, 2012 Författare Rapport Postad 28 Mars, 2012 The Inner light var det senaste avsnittet men jag såg en bit på Star Trek 2009 hos en kompis som precis byggt klart sin hemmabio.
niklas Postad 20 Januari, 2013 Rapport Postad 20 Januari, 2013 hej ny på denna sida jag ser just nu voyager niklas
O'Brien Postad 21 Januari, 2013 Rapport Postad 21 Januari, 2013 Shattered Mirror (4:20) Deep Space Nine.
Commander Michels Postad 21 Januari, 2013 Rapport Postad 21 Januari, 2013 hej ny på denna sida jag ser just nu voyager niklas Välkommen hit Niklas Jag kollade också på VOY nyligen - det senaste avsnittet jag såg vad Endgame
niklas Postad 21 Januari, 2013 Rapport Postad 21 Januari, 2013 (redigerade) hej ny på denna sida jag ser just nu voyager niklas ____________ Välkommen hit Niklas Jag kollade också på VOY nyligen - det senaste avsnittet jag såg vad Endgame tack så mycket Redigerad 26 Januari, 2013 av Jocke
Rekommenderade inlägg