StarTrekin Postad 11 December, 2002 Författare Rapport Postad 11 December, 2002 (redigerade) Jag kommer ockaså ihåg spökskeooet. Och den första kaptenen var ju kapten på USS Dallas i Jakten på Röd Oktober. Det visste jag inte (kan bero på att jag inte sett Jakten på Röd Oktober) men jag har för mig att han också är hjälten i den första hajen filmen B) Redigerad 11 December, 2002 av StarTrekin Citera
Captain Proton Postad 11 December, 2002 Rapport Postad 11 December, 2002 Den första Kaptenen i Seaquest var ju oxå huvudrollsskådespelaren i 2001- a space Odessy II (andra filmen inte den första orginalfilmen) Orginalfilmen var av Stanley Kubrick tror jag eller så har jag helt fel? Citera
Emher Postad 11 December, 2002 Rapport Postad 11 December, 2002 Jag kommer ockaså ihåg spökskeooet. Och den första kaptenen var ju kapten på USS Dallas i Jakten på Röd Oktober. Nopezor, det stämmer inte. Den första kaptenen var Roy Scheider, och kaptenen på USS Dallas i Röd Oktober spelades utav Scott Glenn. Citera
Warbird Postad 13 December, 2002 Rapport Postad 13 December, 2002 Jaha, jag som tyckte att de var så förbenat lika. Citera
Emher Postad 14 December, 2002 Rapport Postad 14 December, 2002 Jaha, jag som tyckte att de var så förbenat lika. Ett lätt misstag, för om man kollar på en bild utav Scheider från Hajen och en bild på Glenn ifrån Röd Oktober så är dom VÄLDIGT lika. Citera
Warbird Postad 15 December, 2002 Rapport Postad 15 December, 2002 Jaha, jag som tyckte att de var så förbenat lika. Ett lätt misstag, för om man kollar på en bild utav Scheider från Hajen och en bild på Glenn ifrån Röd Oktober så är dom VÄLDIGT lika. Ah! Då är det inte mig det är fel på! :lol: Speciellt när de hade uniformerna på sig (Villket de alltid hade, åtminstonde Mancuso) Citera
thestargaze Postad 30 December, 2002 Rapport Postad 30 December, 2002 Vad hände med Seaquest igentligen??? Citera
Me Postad 11 Mars, 2003 Rapport Postad 11 Mars, 2003 Läste att Royce D. Applegate (spelade Manilow Crocker ) dog 1 januari i år. Citera
Expendable Ensign Postad 12 Mars, 2003 Rapport Postad 12 Mars, 2003 Det visste jag inte (kan bero på att jag inte sett Jakten på Röd Oktober) men jag har för mig att han också är hjälten i den första hajen filmen B) Jo, han spelar Martin Brody i de två första Hajen filmerna vilket faktiskt är ganska komiskt då den karaktären hatar vatten. Citera
Emher Postad 12 Mars, 2003 Rapport Postad 12 Mars, 2003 Det visste jag inte (kan bero på att jag inte sett Jakten på Röd Oktober) men jag har för mig att han också är hjälten i den första hajen filmen B) Jo, han spelar Martin Brody i de två första Hajen filmerna vilket faktiskt är ganska komiskt då den karaktären hatar vatten. Referar till tidigare inlägg: Warbird: Jag kommer ockaså ihåg spökskeooet. Och den första kaptenen var ju kapten på USS Dallas i Jakten på Röd Oktober. Emher: Nopezor, det stämmer inte. Den första kaptenen var Roy Scheider, och kaptenen på USS Dallas i Röd Oktober spelades utav Scott Glenn. Roy scheider var alltså INTE med i Röd Oktober. Citera
thestargaze Postad 24 Mars, 2003 Rapport Postad 24 Mars, 2003 Jag tycket att Seaquest var spännande och intressant. Hade bra skådespelare. Innehöll intressanta äventyr och fenomen. Jag tycket det var lite synd att de slutade visa Seaquest när det skedde. Och jag har ingen aning varför de slutade visa Seaquest. Det skulle vara kul att se serien igen. Dock är det ingen stor förlust att det slutade visa serien. Citera
Me Postad 24 Mars, 2003 Rapport Postad 24 Mars, 2003 Och jag har ingen aning varför de slutade visa Seaquest. De lade ner serien runt 12:e avsnittet i säsong 3... Citera
USS VOYAGER Postad 11 April, 2003 Rapport Postad 11 April, 2003 Han som spelade kaptenen efter kaptens bytet, var inte det Jack Nekelsen (ja bara gisade att hans namn stavas så) Citera
Emher Postad 11 April, 2003 Rapport Postad 11 April, 2003 Han som spelade kaptenen efter kaptens bytet, var inte det Jack Nekelsen (ja bara gisade att hans namn stavas så) Nej, det var inte Jack Nicholson utan Michael Ironside. Citera
speck Postad 16 Oktober, 2003 Rapport Postad 16 Oktober, 2003 Seaquest var min första science fiction serie, skulle allt villja se den igen från början! :vulcan: Citera
Aliline Postad 20 November, 2003 Rapport Postad 20 November, 2003 Han som spelade Lucas Wolenczek i serien, Jonathan Brandis är död. Han dog vid 27 års ålder. Citera
Peak Postad 21 November, 2003 Rapport Postad 21 November, 2003 Jupz... Alldeles för ung (6 år yngre än mig) Mer information här: http://www.minorcon.org/brandis.html Citera
Lady Mercury Postad 21 November, 2003 Rapport Postad 21 November, 2003 Det är tragiskt att någon så ung dör Citera
StarTrekin Postad 12 Maj, 2005 Författare Rapport Postad 12 Maj, 2005 Någon som vet var man kan få tag på första säsongen på dvd? (VHS duger också) Citera
Rick Hunter Postad 12 Maj, 2005 Rapport Postad 12 Maj, 2005 Han som spelade Lucas Wolenczek i serien, Jonathan Brandis är död. Han dog vid 27 års ålder. <{POST_SNAPBACK}> Det hade jag ingen aning om? Och detta skrevs ändå för 1,5 år sedan. Citera
One Postad 14 Maj, 2005 Rapport Postad 14 Maj, 2005 Om jag inte minns fel, så tog han sitt eget liv. Citera
Rick Hunter Postad 15 Maj, 2005 Rapport Postad 15 Maj, 2005 Om jag inte minns fel, så tog han sitt eget liv. <{POST_SNAPBACK}> Jaså var det så illa Citera
StarTrekin Postad 9 November, 2005 Författare Rapport Postad 9 November, 2005 Någon som vet var man kan få tag på första säsongen på dvd? (VHS duger också) Hurra! dvd-boxen med den första säsongen släpps 26:e december Lite otaktiskt av dem att lägga det efter jul :blink: Citera
Lieutenet Lind Postad 14 Juli, 2007 Rapport Postad 14 Juli, 2007 Jag har just införskaffat säsong 1 klart, nu är det bara hoppas dom släpper säsong 2 och 3 också Citera
K´hogh son of Klintoch Postad 5 Oktober, 2007 Rapport Postad 5 Oktober, 2007 (redigerade) jag tycker att de ska börja göra serien igen! :klingon: -------------------- ''tlhIngan jIH!Heghlu'meH QaQ jajvam!'' K´hogh son of Klintoch av huset Koragh Redigerad 6 Oktober, 2007 av K´hogh son of Klintoch Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.