Gå till innehåll
Nyhet

TV4 lägger ner TV4 Science fiction

Rekommenderade inlägg

I samband med att TV4 lanserar sin nya kanal TV4 Fakta XL i augusti kommer den kanalen ersätta TV4 Science fiction som nu alltså försvinner helt från TV-tablån. TV-kanalen har varit ett lystmäte för science fiction-fans, men den har tyvärr inte haft tillräckligt många tittare för att TV4 skall vilja satsa på den ytterligare.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag övervägde för två månader sedan att införskaffa ett paket där denna kanal ingick, vilken tur att jag inte köpte det! Det var bara denna kanal som lockade mig...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Men typiskt alltså. Skrev på för annan operatör i förra veckan, ny box på väg, och en liten anledning var just denna kanal... Där ser man...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har vetat om det ett bra tag. Jag är inte det minsta förvånad att kanalen läggs ned. Dom visade samma serier om och om igen och satsade inte heller på så mycket nytt. Sedan marknadsförde dom ju knappt kanalen, vilket säkert spelar in.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Mm, kollar man på deras tablå så är det ingen större varation. Men gillar man Arkiv X, Battlestar Galatica och Lexx så är det en bra dag för att kolla på tv idag...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu