Jump to content

Befordrade medlemmar

Pjotr'k

Recommended Posts

Jag har en fråga: finns det några särskilda kriterier som man ska uppfylla för att bli befordrad, jag menar finns det någon gräns för hur många inlägg man har skrivit, och efter varje passerad gräns så blir man befordrad? Och så självklart ska man ju följa forumreglerna. ;)

Du måste ha över 150 inlägg innan du kan bli befodrad. Läs detta ämne för mer info.

• 3 weeks later...

Följande har 030204 fått en högre rankning:

Captain Proton - Lt. Commander

Excelsior - Lt. Commander

Morn - Commander

Mr. Borg - Lt. Commander

nx01 - Lt. Commander

P'tack - Lt. Commander

pelle28k - Lt. Commander

seven of nine - Lt. Commander

The Borg - Lt. Commander

Wrogie - Lt. Commander

Följande har 030204 fått en högre rankning:

Captain Proton - Lt. Commander

Excelsior - Lt. Commander

Morn - Commander

Mr. Borg - Lt. Commander

nx01 - Lt. Commander

P'tack - Lt. Commander

pelle28k - Lt. Commander

seven of nine - Lt. Commander

The Borg - Lt. Commander

Warbird - Lt. Commander

Wrogie - Lt. Commander

Pelle28k?

Är det inte mitt gamla nick innan du ändrade det till detta?

Det här med Rankin verkar ju funka bra. Varför va alla så oroliga förut när vi dikuterade det?

Förresten, Hur gammal är listan? Warbird har ju slutat på Forumet!

Vi har tidigare haft personer som slutat på forat och sedan återkommit. Därför beslöt vi att höja även hans ranking.

Om ni har fler frågor om vår lista, skicka d?? ett PM till någon av oss forumledare så svarar vi gärna.

• 2 weeks later...
Varför finns det inga captains på forumet?

Det kanske kommer nästa gång det är dags för befordringar.

Det är väl bara positivt att det finns grader kvar att uppnå även för dem som varit mest aktiva.

Nog finns det mål och mening i vår färd - men det är vägen, som gör mödan värd.

Karin Boye

• 2 weeks later...
Skulle inte Warbird bli Lt Commander? Han är ju fortfarande Lieutenant. Och är mumle commander eller commodore?

Nej, Warbird kommer att fortsätta vara Lieutenant, Warbird skulle aldrig ha blivit befodrad från början, en miss från min sida som jag ber om ursäkt för.

Senast jag kollade så är mumle Commodore, det står även så i hans profil och inlägg.

• 1 month later...

Med hänvisning till att de under lång tid visat prov på ordning inom forat tillsammans med trevligt bemötande och värdefulla inlägg som fört diskussionerna framåt, så befordras följande medlemmar till Captain:

Essray, Gul Tahel, Mikael, Sotunk

Grattis! :visslar:

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Jag är Lt. Commander.

<-----

Lite högre upp så står det att jag har blivit befodrad.

Är jag befodrad för att jag skrivit så många inlägg eller för att jag "sköt mig bra"

Jag har nämnligen inte varit här på ett jättetag och började nu, bara för ett litet tag sen.

Innan jag "slutade" och inte använde min använder på kanske ett halv år eller vad det var. Då var jag Commondore eller Commander.

NU har ni alltså ändrat på saker och ting. Så att om man skriver hur många inlägg so helst (vi säger 500) så är man fortfarande Lt. Commander för man är inte befodrad???

Eller?

• 3 months later...

Med hänvisning till att de under lång tid visat prov på ordning inom forat tillsammans med trevligt bemötande och värdefulla inlägg som fört diskussionerna framåt, så befordras följande medlemmar:

Till Captain:

Morn

Till Lt. Commander:

Nina Janeway

Emher

Captain Mariah

Lt. Karl

Expendable Ensign

Grattis till alla :w00t:

• 10 months later...

Med hänvisning till att de under lång tid visat prov på ordning inom forat tillsammans med trevligt bemötande och värdefulla inlägg som fört diskussionerna framåt, så befordras följande medlemmar:

Från Lieutenant till Lt. Commander:

Aliline

Thalaxian

Från Lt. Commander till Commander:

Kathryn Archer

Nina Janeway

Från Lt. Commander till Captain:

Karl

Från Lt. Commander till Fleet Captain:

Excelsior

Excelsior, Kathryn Archer och Nina Janeway befordras till grader som ingen tidigare har befodrats till. Vi gratulerar er alla :)

(Vi ska försöka befordra medlemmar lite oftare framöver. Som ni ser så har det tidigare gått lite för lång tid mellan befordringarna.)

• 1 month later...

Med hänvisning till att han under lång tid visat prov på ordning inom forat tillsammans med trevligt bemötande och värdefulla inlägg som fört diskussionerna framåt, så befordras följande medlem:

Från Lt. Commander till Commander:

Mr Borg

Grattis :)

• 5 months later...

Från Lieutenant till Commander: Great Bird of the Galaxy

Från Lt. Commander till Commander: Crayle, ickamicka, Lieutenet Lind, Thalaxian

Från Lieutenant till Captain: EoNeel, MrsRiker, OnO

Vi har också denna gång en specialbefordring till Kai Dukat som genom sina stora och värdefulla bidrag till Star Trek Databas bidragit till att befästa Star Trek Databas som en värdefull resurs bland nordiska trekkers. Han har skrivit om både religion inom Star Trek och Voyagers kontroverser och dessa artiklar har bidragit till en större förståelse för Star Trek bland oss läsare. I forat har han varit en aktiv deltagare med synpunkter om många områden, synpunkter som han gärna förklarat så att vi alla kan se vad han menar. För sitt goda uppförande och framför allt för sina bidrag till Star Trek Databas befordras han från Ensign till Lt. Commander.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...