Pjotr'k Posted January 10, 2003 Report Share Posted January 10, 2003 Följande har 030109 fått en högre rankning: Morn - Lt. Commander Essray - Commander Lieutenet Lind - Lt. Commander Crayle - Lt. Commander Mikael - Commander Sotunk - Commander Lis@ - Lt. Commander Gul Tahel - Commander Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nina Janeway Posted January 16, 2003 Report Share Posted January 16, 2003 Jag har en fråga: finns det några särskilda kriterier som man ska uppfylla för att bli befordrad, jag menar finns det någon gräns för hur många inlägg man har skrivit, och efter varje passerad gräns så blir man befordrad? Och så självklart ska man ju följa forumreglerna. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted January 16, 2003 Report Share Posted January 16, 2003 Jag har en fråga: finns det några särskilda kriterier som man ska uppfylla för att bli befordrad, jag menar finns det någon gräns för hur många inlägg man har skrivit, och efter varje passerad gräns så blir man befordrad? Och så självklart ska man ju följa forumreglerna. ;) Du måste ha över 150 inlägg innan du kan bli befodrad. Läs detta ämne för mer info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted February 4, 2003 Report Share Posted February 4, 2003 Följande har 030204 fått en högre rankning: Captain Proton - Lt. Commander Excelsior - Lt. Commander Morn - Commander Mr. Borg - Lt. Commander nx01 - Lt. Commander P'tack - Lt. Commander pelle28k - Lt. Commander seven of nine - Lt. Commander The Borg - Lt. Commander Wrogie - Lt. Commander Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morn Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 jag har en fråga angående ikonen som visar rangen. min rang står att det är commander men som ikon är en amiral ikon?? är något fel eller tycker ni bara att jag är så bra att jag ska ha en sån? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Borg Posted February 12, 2003 Report Share Posted February 12, 2003 Följande har 030204 fått en högre rankning: Captain Proton - Lt. Commander Excelsior - Lt. Commander Morn - Commander Mr. Borg - Lt. Commander nx01 - Lt. Commander P'tack - Lt. Commander pelle28k - Lt. Commander seven of nine - Lt. Commander The Borg - Lt. Commander Warbird - Lt. Commander Wrogie - Lt. Commander Pelle28k? Är det inte mitt gamla nick innan du ändrade det till detta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted February 13, 2003 Report Share Posted February 13, 2003 Pelle28k? Är det inte mitt gamla nick innan du ändrade det till detta? Jo, det är det visst, tänkte inte på det. Jaja, men eftersom att namnet inte används så spelar det ingen större roll. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bromma_Herman Posted February 16, 2003 Report Share Posted February 16, 2003 (edited) Det här med Rankin verkar ju funka bra. Varför va alla så oroliga förut när vi dikuterade det? Förresten, Hur gammal är listan? Warbird har ju slutat på Forumet! Edited February 16, 2003 by Bromma_Herman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted February 17, 2003 Author Report Share Posted February 17, 2003 Det här med Rankin verkar ju funka bra. Varför va alla så oroliga förut när vi dikuterade det? Förresten, Hur gammal är listan? Warbird har ju slutat på Forumet! Vi har tidigare haft personer som slutat på forat och sedan återkommit. Därför beslöt vi att höja även hans ranking. Om ni har fler frågor om vår lista, skicka d?? ett PM till någon av oss forumledare så svarar vi gärna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phlox Posted February 26, 2003 Report Share Posted February 26, 2003 Varför finns det inga captains på forumet? Det kanske kommer nästa gång det är dags för befordringar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted February 27, 2003 Author Report Share Posted February 27, 2003 Du får ha tålamod. Systemet har ju precis kört i gång... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borg1 Posted February 27, 2003 Report Share Posted February 27, 2003 Varför finns det inga captains på forumet? Det kanske kommer nästa gång det är dags för befordringar. Det är väl bara positivt att det finns grader kvar att uppnå även för dem som varit mest aktiva. Nog finns det mål och mening i vår färd - men det är vägen, som gör mödan värd. Karin Boye Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excelsior Posted March 8, 2003 Report Share Posted March 8, 2003 Skulle inte Warbird bli Lt Commander? Han är ju fortfarande Lieutenant. Och är mumle commander eller commodore? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted March 9, 2003 Report Share Posted March 9, 2003 Skulle inte Warbird bli Lt Commander? Han är ju fortfarande Lieutenant. Och är mumle commander eller commodore? Nej, Warbird kommer att fortsätta vara Lieutenant, Warbird skulle aldrig ha blivit befodrad från början, en miss från min sida som jag ber om ursäkt för. Senast jag kollade så är mumle Commodore, det står även så i hans profil och inlägg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted April 24, 2003 Report Share Posted April 24, 2003 Med hänvisning till att de under lång tid visat prov på ordning inom forat tillsammans med trevligt bemötande och värdefulla inlägg som fört diskussionerna framåt, så befordras följande medlemmar till Captain: Essray, Gul Tahel, Mikael, Sotunk Grattis! :visslar: Link to comment Share on other sites More sharing options...
*voyboy* Posted April 25, 2003 Report Share Posted April 25, 2003 (edited) Yes yes, äntligen har ja fått mina två gula prickar istället för en gul och en svart!!! Edited April 25, 2003 by *voyboy* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted April 25, 2003 Report Share Posted April 25, 2003 *voyboy* Vad har det med ämnet att göra? Grattis till alla som blev befodrade... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walliant Posted May 10, 2003 Report Share Posted May 10, 2003 Det kan inte stämma att man skall ha minst 150... original alec har skrivit 50 och är ensing??? ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essray Posted May 10, 2003 Report Share Posted May 10, 2003 Det kan inte stämma att man skall ha minst 150... original alec har skrivit 50 och är ensing??? ;) En titt i detta ämne kanske kan kasta ljus på saken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrogie Posted June 28, 2003 Report Share Posted June 28, 2003 Jag är Lt. Commander. <----- Lite högre upp så står det att jag har blivit befodrad. Är jag befodrad för att jag skrivit så många inlägg eller för att jag "sköt mig bra" Jag har nämnligen inte varit här på ett jättetag och började nu, bara för ett litet tag sen. Innan jag "slutade" och inte använde min använder på kanske ett halv år eller vad det var. Då var jag Commondore eller Commander. NU har ni alltså ändrat på saker och ting. Så att om man skriver hur många inlägg so helst (vi säger 500) så är man fortfarande Lt. Commander för man är inte befodrad??? Eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted June 29, 2003 Author Report Share Posted June 29, 2003 Du blev befordrad pga skötseln i första hand. Bra inlägg som för diskussionerna framåt är något som vi framför allt tittar på, när det gäller befordringar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted October 12, 2003 Report Share Posted October 12, 2003 Med hänvisning till att de under lång tid visat prov på ordning inom forat tillsammans med trevligt bemötande och värdefulla inlägg som fört diskussionerna framåt, så befordras följande medlemmar: Till Captain: Morn Till Lt. Commander: Nina Janeway Emher Captain Mariah Lt. Karl Expendable Ensign Grattis till alla Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted August 13, 2004 Report Share Posted August 13, 2004 Med hänvisning till att de under lång tid visat prov på ordning inom forat tillsammans med trevligt bemötande och värdefulla inlägg som fört diskussionerna framåt, så befordras följande medlemmar: Från Lieutenant till Lt. Commander: Aliline Thalaxian Från Lt. Commander till Commander: Kathryn Archer Nina Janeway Från Lt. Commander till Captain: Karl Från Lt. Commander till Fleet Captain: Excelsior Excelsior, Kathryn Archer och Nina Janeway befordras till grader som ingen tidigare har befodrats till. Vi gratulerar er alla (Vi ska försöka befordra medlemmar lite oftare framöver. Som ni ser så har det tidigare gått lite för lång tid mellan befordringarna.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted October 7, 2004 Report Share Posted October 7, 2004 Med hänvisning till att han under lång tid visat prov på ordning inom forat tillsammans med trevligt bemötande och värdefulla inlägg som fört diskussionerna framåt, så befordras följande medlem: Från Lt. Commander till Commander: Mr Borg Grattis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted March 31, 2005 Report Share Posted March 31, 2005 Med hänvisning till att de under lång tid visat prov på ordning inom forat tillsammans med trevligt bemötande och värdefulla inlägg som fört diskussionerna framåt, så befordras följande medlemmar: Från Lieutenant till Commander: Great Bird of the Galaxy Från Lt. Commander till Commander: Crayle, ickamicka, Lieutenet Lind, Thalaxian Från Lieutenant till Captain: EoNeel, MrsRiker, OnO Vi har också denna gång en specialbefordring till Kai Dukat som genom sina stora och värdefulla bidrag till Star Trek Databas bidragit till att befästa Star Trek Databas som en värdefull resurs bland nordiska trekkers. Han har skrivit om både religion inom Star Trek och Voyagers kontroverser och dessa artiklar har bidragit till en större förståelse för Star Trek bland oss läsare. I forat har han varit en aktiv deltagare med synpunkter om många områden, synpunkter som han gärna förklarat så att vi alla kan se vad han menar. För sitt goda uppförande och framför allt för sina bidrag till Star Trek Databas befordras han från Ensign till Lt. Commander. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts