Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

  • Svar 467
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad
Dessa har jag anat mig till skall gå på Nemesisträffen på lördag. Är det någon mer härifrån forat?

Emher, bruse, Morn, Crayle

Jag skall definitivt dit. :D Köpte ju min biljett så fort jag bara kunde. Alla som som inte vet hur jag ser ut kan ju kolla min hemsida. :rolleyes: Jag kommer iaf i min blåa TNG-uniform (tyvärr glömde jag min FC nere i GBG :( )

Postad
Säg att du bryer benet då är det ok. säg att du har prov eller ska på begravning/bröllop så får man se över axel.

Men om det är ett Star Trek bröllop då är det väl okej?

Fast är det ett Trekbröllop så måste man ju ha det i sammband med trekträffen. man ser lite trek man gifter sig, man ser lite mer trek.

så ska det vara

Postad
Dessa har jag anat mig till skall gå på Nemesisträffen på lördag. Är det någon mer härifrån forat?

Emher, bruse, Morn, Crayle

Jag skall definitivt dit. :D Köpte ju min biljett så fort jag bara kunde. Alla som som inte vet hur jag ser ut kan ju kolla min hemsida. :rolleyes: Jag kommer iaf i min blåa TNG-uniform (tyvärr glömde jag min FC nere i GBG :( )

:o Glömde du din FC-uniform när du ska på en förhandsvisning utav Nemesis???!!!! HÄDARE!!!!

Jaja, vi kan ha strunta i den lilla detaljen :P Du har i alla fall på dig en TNG-uniform eftersom det ju är en TNG film :)

Postad

Jag ahr ingen ST uniform... :rodna: Hoppas man får komma ändå? :P

Nå, för den som udnrar hur den ouniformerade ser ut imorn å vill hälsa, så kolla:

bruse2002.jpg

Dock ser jag väl inte alltid så där glad ut jämt :blink:

Postad
:o Glömde du din FC-uniform när du ska på en förhandsvisning utav Nemesis???!!!! HÄDARE!!!!

Jaja, vi kan ha strunta i den lilla detaljen :P Du har i alla fall på dig en TNG-uniform eftersom det ju är en TNG film  :)

Jo, jag var ju helt förkrossad när jag kom på det :gråter:

Jag kom faktiskt till samma slutsats angående TNG-uniformen, jag har ju en VGR också, men det känndes inte riktigt rätt..... :blink:

Postad (redigerade)

Imorrn ska jag gå upp fem för att kunna ta ett tidigare tåg för att komma i tid dit. Om jag tar nästa så kommer jag ca en halvtimme sent. Här är en bild på mig:

iv.jpg

Jag har glasögon också.

Redigerad av Phlox
Postad
Imorrn ska jag gå upp fem för att kunna ta ett tidigare tåg för att komma i tid dit. Om jag tar nästa så kommer jag ca en halvtimme sent.

Ett tecken på ett dedikerat fan! Jag bor iofs lite avsides själv, men behöver bara kliva upp halv sju (en halvtimma tidigare än en vanlig veckodag för mig).

Nu måste jag bara kom ihåg hur alla ser ut... :visslar:

Postad (redigerade)
:o Glömde du din FC-uniform när du ska på en förhandsvisning utav Nemesis???!!!! HÄDARE!!!!

Jaja, vi kan ha strunta i den lilla detaljen :P Du har i alla fall på dig en TNG-uniform eftersom det ju är en TNG film  :)

Jo, jag var ju helt förkrossad när jag kom på det :gråter:

Jag kom faktiskt till samma slutsats angående TNG-uniformen, jag har ju en VGR också, men det känndes inte riktigt rätt..... :blink:

Nej, det får väl hållas med. Själv är jag precis klar med min FC-uniform, och den blev riktigt snygg tycker iaf jag ;)

Redigerad av Emher
Postad
Oj vilken träff det var hos Sthlm Trekkers jag skulle vilja påstå att det var fullsatt till 90 procent kansk rentav 95

Jag skulle tor att det var närmare 98% fult (kanske bara 5 plater över)

Postad (redigerade)
Hur var det på Stockholm trekkers videodag då? Fullproppat med en massa trekkers som ville se Nemesis hoppas jag? :P

*längtar till Romulans 2-treffen där jag ska sälja t-shirtar*

Som vi redan sagt så var det mycket folk

Samt Romulans ale och ett mycket svårt triva (jag vann dock inte denna gång).

Redigerad av Morn
Postad
Oj vilken träff det var hos Sthlm Trekkers jag skulle vilja påstå att det var fullsatt till 90 procent kansk rentav 95

Jo, fast hur många av dem var där klockan tio?..... <_<

Det var ganska många där från början. Nån som vet om man kan köpa Nemesis t-shirtarna nånstans eller om det bara var promotionprylar från UIP/Paramount?

Postad (redigerade)
Hur många ska gå på WCT:s årsmöte nu på lördag?

är det nu på lördag? den 22/02-03?

ST har sammtidigt som en videodag. för att kunna ha ett så bra årsmöte som möjligt. Om man bara har ett ensamt då blir det offtast ganska få som kommer på det.

Redigerad av Morn
Postad
Hur många ska gå på WCT:s årsmöte nu på lördag?

är det nu på lördag? den 22/02-03?

ST har sammtidigt som en videodag. för att kunna ha ett så bra årsmöte som möjligt. Om man bara har ett ensamt då blir det offtast ganska få som kommer på det.

Japp, det är nu på lördag. Det verkar bara som om det kommer bli ett "vanligt" möte med dagordning och val av styrelse o s v. Det hade varit kul om det varit något mer, som du säger.

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...