bruse Postad 13 Februari, 2003 Rapport Postad 13 Februari, 2003 om man är där inna kl 1300 så är det nog inga problem skulle jag tro Ajdå... det hinner vi inte till. Citera
Crayle Postad 14 Februari, 2003 Rapport Postad 14 Februari, 2003 Säg att du bryer benet då är det ok. säg att du har prov eller ska på begravning/bröllop så får man se över axel. Men om det är ett Star Trek bröllop då är det väl okej? Citera
Essray Postad 14 Februari, 2003 Rapport Postad 14 Februari, 2003 Dessa har jag anat mig till skall gå på Nemesisträffen på lördag. Är det någon mer härifrån forat? Emher, bruse, Morn, Crayle Jag skall definitivt dit. Köpte ju min biljett så fort jag bara kunde. Alla som som inte vet hur jag ser ut kan ju kolla min hemsida. Jag kommer iaf i min blåa TNG-uniform (tyvärr glömde jag min FC nere i GBG ) Citera
Morn Postad 14 Februari, 2003 Rapport Postad 14 Februari, 2003 Säg att du bryer benet då är det ok. säg att du har prov eller ska på begravning/bröllop så får man se över axel. Men om det är ett Star Trek bröllop då är det väl okej? Fast är det ett Trekbröllop så måste man ju ha det i sammband med trekträffen. man ser lite trek man gifter sig, man ser lite mer trek. så ska det vara Citera
Emher Postad 14 Februari, 2003 Rapport Postad 14 Februari, 2003 Dessa har jag anat mig till skall gå på Nemesisträffen på lördag. Är det någon mer härifrån forat? Emher, bruse, Morn, Crayle Jag skall definitivt dit. Köpte ju min biljett så fort jag bara kunde. Alla som som inte vet hur jag ser ut kan ju kolla min hemsida. Jag kommer iaf i min blåa TNG-uniform (tyvärr glömde jag min FC nere i GBG ) :o Glömde du din FC-uniform när du ska på en förhandsvisning utav Nemesis???!!!! HÄDARE!!!! Jaja, vi kan ha strunta i den lilla detaljen :P Du har i alla fall på dig en TNG-uniform eftersom det ju är en TNG film Citera
bruse Postad 14 Februari, 2003 Rapport Postad 14 Februari, 2003 Jag ahr ingen ST uniform... :rodna: Hoppas man får komma ändå? :P Nå, för den som udnrar hur den ouniformerade ser ut imorn å vill hälsa, så kolla: Dock ser jag väl inte alltid så där glad ut jämt :blink: Citera
Essray Postad 14 Februari, 2003 Rapport Postad 14 Februari, 2003 :o Glömde du din FC-uniform när du ska på en förhandsvisning utav Nemesis???!!!! HÄDARE!!!! Jaja, vi kan ha strunta i den lilla detaljen :P Du har i alla fall på dig en TNG-uniform eftersom det ju är en TNG film Jo, jag var ju helt förkrossad när jag kom på det :gråter: Jag kom faktiskt till samma slutsats angående TNG-uniformen, jag har ju en VGR också, men det känndes inte riktigt rätt..... :blink: Citera
Phlox Postad 14 Februari, 2003 Rapport Postad 14 Februari, 2003 (redigerade) Imorrn ska jag gå upp fem för att kunna ta ett tidigare tåg för att komma i tid dit. Om jag tar nästa så kommer jag ca en halvtimme sent. Här är en bild på mig: Jag har glasögon också. Redigerad 14 Februari, 2003 av Phlox Citera
Emher Postad 14 Februari, 2003 Rapport Postad 14 Februari, 2003 Imorrn ska jag gå upp fem för att kunna ta ett tidigare tåg för att komma i tid dit. Om jag tar nästa så kommer jag ca en halvtimme sent. Ett tecken på ett dedikerat fan! Jag bor iofs lite avsides själv, men behöver bara kliva upp halv sju (en halvtimma tidigare än en vanlig veckodag för mig). Nu måste jag bara kom ihåg hur alla ser ut... :visslar: Citera
Emher Postad 14 Februari, 2003 Rapport Postad 14 Februari, 2003 (redigerade) :o Glömde du din FC-uniform när du ska på en förhandsvisning utav Nemesis???!!!! HÄDARE!!!! Jaja, vi kan ha strunta i den lilla detaljen :P Du har i alla fall på dig en TNG-uniform eftersom det ju är en TNG film Jo, jag var ju helt förkrossad när jag kom på det :gråter: Jag kom faktiskt till samma slutsats angående TNG-uniformen, jag har ju en VGR också, men det känndes inte riktigt rätt..... :blink: Nej, det får väl hållas med. Själv är jag precis klar med min FC-uniform, och den blev riktigt snygg tycker iaf jag ;) Redigerad 14 Februari, 2003 av Emher Citera
Crayle Postad 16 Februari, 2003 Rapport Postad 16 Februari, 2003 Oj vilken träff det var hos Sthlm Trekkers jag skulle vilja påstå att det var fullsatt till 90 procent kansk rentav 95 Citera
Emher Postad 16 Februari, 2003 Rapport Postad 16 Februari, 2003 Oj vilken träff det var hos Sthlm Trekkers jag skulle vilja påstå att det var fullsatt till 90 procent kansk rentav 95 Jo, jag hade problem att hitta en plats efter lunchen Citera
Morn Postad 16 Februari, 2003 Rapport Postad 16 Februari, 2003 Oj vilken träff det var hos Sthlm Trekkers jag skulle vilja påstå att det var fullsatt till 90 procent kansk rentav 95 Jag skulle tor att det var närmare 98% fult (kanske bara 5 plater över) Citera
Essray Postad 17 Februari, 2003 Rapport Postad 17 Februari, 2003 Oj vilken träff det var hos Sthlm Trekkers jag skulle vilja påstå att det var fullsatt till 90 procent kansk rentav 95 Jo, fast hur många av dem var där klockan tio?..... <_< Citera
Nina Janeway Postad 17 Februari, 2003 Rapport Postad 17 Februari, 2003 Hur var det på Stockholm trekkers videodag då? Fullproppat med en massa trekkers som ville se Nemesis hoppas jag? :P *längtar till Romulans 2-treffen där jag ska sälja t-shirtar* Citera
Morn Postad 17 Februari, 2003 Rapport Postad 17 Februari, 2003 (redigerade) Hur var det på Stockholm trekkers videodag då? Fullproppat med en massa trekkers som ville se Nemesis hoppas jag? :P *längtar till Romulans 2-treffen där jag ska sälja t-shirtar* Som vi redan sagt så var det mycket folk Samt Romulans ale och ett mycket svårt triva (jag vann dock inte denna gång). Redigerad 17 Februari, 2003 av Morn Citera
Phlox Postad 17 Februari, 2003 Rapport Postad 17 Februari, 2003 Oj vilken träff det var hos Sthlm Trekkers jag skulle vilja påstå att det var fullsatt till 90 procent kansk rentav 95 Jo, fast hur många av dem var där klockan tio?..... <_< Det var ganska många där från början. Nån som vet om man kan köpa Nemesis t-shirtarna nånstans eller om det bara var promotionprylar från UIP/Paramount? Citera
Morn Postad 19 Februari, 2003 Rapport Postad 19 Februari, 2003 (redigerade) Vill bara säga att STs sida är uppdaterad med datum för de kommande videodagarna för hela året (bara 8st kvar i år). Redigerad 19 Februari, 2003 av Morn Citera
Excelsior Postad 20 Februari, 2003 Rapport Postad 20 Februari, 2003 Hur många ska gå på WCT:s årsmöte nu på lördag? Citera
Morn Postad 20 Februari, 2003 Rapport Postad 20 Februari, 2003 (redigerade) Hur många ska gå på WCT:s årsmöte nu på lördag? är det nu på lördag? den 22/02-03? ST har sammtidigt som en videodag. för att kunna ha ett så bra årsmöte som möjligt. Om man bara har ett ensamt då blir det offtast ganska få som kommer på det. Redigerad 20 Februari, 2003 av Morn Citera
Excelsior Postad 21 Februari, 2003 Rapport Postad 21 Februari, 2003 Hur många ska gå på WCT:s årsmöte nu på lördag? är det nu på lördag? den 22/02-03? ST har sammtidigt som en videodag. för att kunna ha ett så bra årsmöte som möjligt. Om man bara har ett ensamt då blir det offtast ganska få som kommer på det. Japp, det är nu på lördag. Det verkar bara som om det kommer bli ett "vanligt" möte med dagordning och val av styrelse o s v. Det hade varit kul om det varit något mer, som du säger. Citera
Morn Postad 21 Februari, 2003 Rapport Postad 21 Februari, 2003 Det gör ju att få kommer och ju mindre folk det är desdå mindre rättvist blir det i de röstningar som kan bli Citera
Essray Postad 21 Februari, 2003 Rapport Postad 21 Februari, 2003 Hur många ska gå på WCT:s årsmöte nu på lördag? Troligen inte så många iom att det är på söndag. :P (Kolla själva om ni inte tror mig) Citera
Nina Janeway Postad 24 Februari, 2003 Rapport Postad 24 Februari, 2003 Okej, vilka kommer på Romulans 2? Citera
ickamicka Postad 24 Februari, 2003 Rapport Postad 24 Februari, 2003 Okej, vilka kommer på Romulans 2? Jag kommer på Romulans 2 och på Nemesis Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.