Turambar Postad 24 Februari, 2003 Rapport Postad 24 Februari, 2003 Okej, vilka kommer på Romulans 2? klart man kommer Citera
Morn Postad 24 Februari, 2003 Rapport Postad 24 Februari, 2003 Jag har redan sett allt som visas så jag tänker inte vara där. Citera
Essray Postad 24 Februari, 2003 Rapport Postad 24 Februari, 2003 (redigerade) Igår var jag på WCT:s årsmöte. Det var ganska intressant faktiskt. Av cirka 900 medlemmar var 13 närvarande. Jag tycker att fler borde engagera sig i föreningen och komma på dessa möten. <_< Och jag kommer också på lördag, till "Romulans 2". Redigerad 24 Februari, 2003 av Essray Citera
Morn Postad 24 Februari, 2003 Rapport Postad 24 Februari, 2003 Igår var jag på WCT:s årsmöte. Det var ganska intressant faktiskt. Av cirka 900 medlemmar var 13 närvarande. Jag tycker att fler borde engagera sig i föreningen och komma på dessa möten. <_< Och jag kommer också på lördag, till "Romulans 2". Det var just det jag sa. 13 av 900 det är under 2% det blir inte direkt rättvist. men de som inte går på mötet har sen inte rätt att klaga om vad som sas på mötet. Citera
Ella Postad 24 Februari, 2003 Rapport Postad 24 Februari, 2003 Igår var jag på WCT:s årsmöte. Det var ganska intressant faktiskt. Av cirka 900 medlemmar var 13 närvarande. Jag tycker att fler borde engagera sig i föreningen och komma på dessa möten. <_< Att åka 30 mil för ett årsmöte känns lite väl onödigt. Det var bättre förra året när det var på en videodag. Och samma 30 mil hindrar mig tyvärr från att komma på både Romulans 2 och Nemesis, vilket är riktigt synd eftersom jag inte kan ett dugg om romulaner... :rodna: Ha så kul alla ni som ska dit! Citera
Excelsior Postad 25 Februari, 2003 Rapport Postad 25 Februari, 2003 Igår var jag på WCT:s årsmöte. Det var ganska intressant faktiskt. Av cirka 900 medlemmar var 13 närvarande. Jag tycker att fler borde engagera sig i föreningen och komma på dessa möten. <_< Och jag kommer också på lördag, till "Romulans 2". Idiotförklara mig inte nu, men jag glömmde årsmötet, tro det eller ej... :knäpp: Nåja, jag ska ialla fall komma på Romulans 2 och Nemesis. Citera
Nina Janeway Postad 25 Februari, 2003 Rapport Postad 25 Februari, 2003 Yay@Seven och P'tack! Men @Ella, synd att du inte kan komma! Jag träffade dig lite kort på Borg-treffen och den var ju ett tag sen... men men nästa är ju 24 maj så vem vet Jag tycker det är alarmerande att det bara var 13 pers närvarande på WCT's "year briefing in the briefing room". Essray, såg sammanträdesrummet ut som det på Voyager eller, lika bekväma stolar? :lol: Very well, jag ska vara treffmedhjälpare. Men jag hoppas verkligen att jag får umgås med folk som vanligt... <_< Citera
Mr Borg Postad 25 Februari, 2003 Rapport Postad 25 Februari, 2003 Surt att man inte kan komma på lördagen. Dock har jag ju redan sett all TNG, och TAS kan man vara utan känns det som....hehe.. Nemesis däremot blir ju hur grymt som helst på söndagen, sund bara att palladium har panorerat stereo ljud, men men, det är sådant man får ta... Citera
Morn Postad 26 Februari, 2003 Rapport Postad 26 Februari, 2003 (redigerade) Nu är pragramet till den 8/3 klart och det är nya enterprise som står på schemat PROGRAM 10:15 TNG: The Enemy (3) 11:00 ÅRSMÖTE m. FIKA 13:00 TAS: The Time Trap 13:30 nyENT: Dawn (2) 14:15 LUNCH 15:15 nyENT: Stigma (2) 16:00 nyENT: Cease Fire (2) 16:45 PAUS 17:05 TOS: A Private Little War (2) 17:55 VOY: One Small Step (6) 18:40 nyENT: Future Tense (2) 19:25 PAUS 19:45 Utlottning och Prisutdelning 20:05 nyENT: Canamar (2) 20:50 VOY: The Chute (3) 21:35 SLUT Sen så är det även årsmöte samma dag så det är bara att passa på att säga vad just DU tycker vi ska göra i framtiden Redigerad 27 Februari, 2003 av Morn Citera
Nina Janeway Postad 28 Februari, 2003 Rapport Postad 28 Februari, 2003 Imorron är det dags!! För första gången så ska jag visa mitt engagemang och vara treffmedhjälpare tidigt på morronen. Vi samlas utanför Chalmers 07.00 *GÄSP* Citera
Expendable Ensign Postad 28 Februari, 2003 Rapport Postad 28 Februari, 2003 Ok, jag frågar igen. Är det någon som vet om man kan boka platser till Nemesis på söndag även om man inte kan komma på träffen imorgon? Citera
Nina Janeway Postad 28 Februari, 2003 Rapport Postad 28 Februari, 2003 Hmm, nä du det tror jag inte man kan. Jag vet inte, man borde...! Citera
Excelsior Postad 3 Mars, 2003 Rapport Postad 3 Mars, 2003 Star Treff XXVI var mycket bra. RunAn dög perfekt som trefflokal, var t o m på vissa punkter bättre än Draken. Att ha romulans som tema var en jättebra idé. Jag satt och njöt av varenda avsnitt, (TAS var undantag naturligtvis :sjuk: ). Citera
Morn Postad 3 Mars, 2003 Rapport Postad 3 Mars, 2003 Att ha romulans som tema var en jättebra idé. Jag satt och njöt av varenda avsnitt, (TAS var undantag naturligtvis :sjuk: ). Dissa inte tas tas rockar ju Citera
Morn Postad 3 Mars, 2003 Rapport Postad 3 Mars, 2003 (redigerade) Jag hittade en sida med lite bilder från WCT dagen dagen tänkte att det kunde vara lite kul att se. bild på "Nina Janeway" bland annat Redigerad 3 Mars, 2003 av Morn Citera
Nina Janeway Postad 3 Mars, 2003 Rapport Postad 3 Mars, 2003 (redigerade) Ja, Romulans 2 var skitskoj! Jag hade redan sett alla TNG-avsnitten innan, och båda VOY-avsnitten, men det var självklart roligt ändå. Kårhuset är jättesnyggt, med mycket utrymme och så. Torde rymma mer folk än Draken. Det kanske beror på att jag är såpass intresserad av inredning *g* Det var också kul att jag fick sålt lite saker i medlemsshopen, det var mycket skoj saker där. Speciellt från SF-bokhandeln, de är ju typ Sveriges största gruva med Star Trek-saker (inga tshirtar eller planscher dock, syyyyynd! *härmar konferenciern Stefan* :lol:). Och Morn, sätt inte mitt nickname inom citationstecken, mitt riktiga namn är faktist Nina. ;) :P Förresten så blev jag rätt cool på den bilden. Men jag måste nog säga att gårdagen var roligare, med världens bästa film Nemesis. Efteråt hade jag, Lollo, Erik, Alex, Göran (han med glasögon som tog bilder), Raymond, Marika och Viktor jättekul *lol* De bilderna blir kul att se Redigerad 3 Mars, 2003 av Nina Janeway Citera
Morn Postad 3 Mars, 2003 Rapport Postad 3 Mars, 2003 (redigerade) Och Morn, sätt inte mitt nickname inom citationstecken, mitt riktiga namn är faktist Nina. ;) :P Det var inget illa menat bara så att man inte skulle tänka fel. Då du står brevid en Janeway :P :P Redigerad 3 Mars, 2003 av Morn Citera
Nina Janeway Postad 3 Mars, 2003 Rapport Postad 3 Mars, 2003 Haha. Visst är hennes uniform och peruk skitsnygg?! Admiral Janeway rocks!! Citera
Morn Postad 3 Mars, 2003 Rapport Postad 3 Mars, 2003 Haha. Visst är hennes uniform och peruk skitsnygg?! Admiral Janeway rocks!! Sant att det är en bra gjord uniform. som är lik orginalet dock så antar jag att jag inte behöver säga vad jag tycker om Janeway då ni alla troligen redan vet min åsikt. ;) ;) Citera
Nina Janeway Postad 3 Mars, 2003 Rapport Postad 3 Mars, 2003 Jajamän. Och den där Stormtrooper-dräkten var ju skitcool Citera
Morn Postad 3 Mars, 2003 Rapport Postad 3 Mars, 2003 Jajamän. Och den där Stormtrooper-dräkten var ju skitcool Inte så mycket trek kanske Citera
Nina Janeway Postad 3 Mars, 2003 Rapport Postad 3 Mars, 2003 Inte så mycket trek kanske Nej men ändå coolt. *L* Citera
Morn Postad 7 Mars, 2003 Rapport Postad 7 Mars, 2003 hej jag tar det en gång till så alla som vill vet Hej! Nu på lördag är det videodag med nya avsnitt av Enterprise. På videodagen hålls också årsmöte. 10:00 TNG: The Enemy (3) 11:00 ÅRSMÖTE m. FIKA 13:00 TAS: The Time Trap 13:30 nyENT: Dawn (2) 14:15 LUNCH 15:15 nyENT: Stigma (2) 16:00 nyENT: Cease Fire (2) 16:45 PAUS 17:05 TOS: A Private Little War (2) 17:55 VOY: One Small Step (6) 18:40 nyENT: Future Tense (2) 19:25 PAUS 19:45 Utlottning och Prisutdelning 20:05 nyENT: Canamar (2) 20:50 VOY: The Chute (3) Vi håller till på Bio Focus, Hagsätra torg 34, som vanligt. Citera
Thalaxian Postad 11 Mars, 2003 Rapport Postad 11 Mars, 2003 (redigerade) Ja de bilderna var roliga att se, det kan jag lova. För att inte tala om de små videosnuttarna... Ska försöka få upp dem nånstans snarast. Mitt första inlägg som ny på forumet. Får se om jag inte kan få med kameran på nästa Treff också. Det är alltså jag som är fotografen (Göran). Jag svarar på frågan om applåderna för stenen i VOY även om någon redan svarat innan Jag tror jag vet vad som orsakar applåderna för stenen i Voyager. Det var några som för några Treffar sedan bröjade applådera för stenen i Voyager som en kul grej. Sedan efter ett tag så hängde fler på och det var förmodligen ddå som stampen i golvet kom igång. Efter ett tag så började en del försöka föra över detta även till isklumpen i DS9 och sedan har även det börjat rulla på. Det är nog det hela tror jag. Redigerad 11 Mars, 2003 av Thalaxian Citera
Nina Janeway Postad 12 Mars, 2003 Rapport Postad 12 Mars, 2003 Hallå Göran och välkommen till vårt forum! Jag längtar efter att se bilderna, men videosnuttarna kan du behålla för dig själv för jag är generad redan nu. :rodna: :P *lol* och tack för ditt svar på frågan om varför man applåderar för stenen... *L* fast själv applåderar jag ju för allt som har med Janeway att göra. *g* Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.