RoLaren Postad 25 Augusti, 2011 Rapport Postad 25 Augusti, 2011 (redigerade) Rätt trist att WCT alltid ordnar sina treffar samma dag som det är trekdagar med Sthlm Trekkers. På det viset kommer jag inte åka till Gbg för en treff, vilket jag faktiskt gjorde på 90-talet. Skulle vara kul att åka och hälsa på andra klubbar då och då. Stockholm Trekkers har trekdag med tema "Darkness". Programmet finns här Redigerad 25 Augusti, 2011 av RoLaren Citera
Supreme Commander JAF Postad 26 Augusti, 2011 Rapport Postad 26 Augusti, 2011 Ja varför ska det alltid vara så? Var det inte så att man samordnade så att WCT och ST la sina trekkdagar på olika helger förut? J. Citera
Pjotr'k Postad 26 Augusti, 2011 Författare Rapport Postad 26 Augusti, 2011 Det har nog varit så här i många år nu. Det är synd, men det har också varit det som varit det som fungerat vid lokalbokningar. WCT har ju treff 4 ggr per år, vilket gör att man nog lättare kan hoppa över en ST-trekdag (som sker 9-10 ggr per år) om man nu verkligen vill åka på en WCT-treff. Citera
RoLaren Postad 26 Augusti, 2011 Rapport Postad 26 Augusti, 2011 Knappast att man hoppar över en trekdag då det inte bara innebär Star Trek utan även träffa trekkompisar som man inte ser så ofta. WCT-träffarna skulle vara ett kompliment för oss som bor på denna sida av Sverige. Citera
Mr Trek Postad 2 September, 2011 Rapport Postad 2 September, 2011 Är det någon härifrån som tänkte gå på WCT-treffen imorgon? Citera
RoLaren Postad 2 September, 2011 Rapport Postad 2 September, 2011 Jag ska gå på Stockholm Trekkers trekdag imorrn. Kommer ha en Spock t-shirt i tjejmodell på mig. :vulcan: Citera
Supreme Commander JAF Postad 2 September, 2011 Rapport Postad 2 September, 2011 Stockholm trekkers för mig med (Lika givetvis som för Ro^^) Fast jag ska droppa av lite tidigare och se en av mina fb vänner på dramaten. J. Citera
Pjotr'k Postad 2 September, 2011 Författare Rapport Postad 2 September, 2011 Tyvärr kan jag inte komma på treffen i Göteborg imorgon. Hoppas den tillfälliga biografen blir bra! Citera
RoLaren Postad 28 September, 2011 Rapport Postad 28 September, 2011 Trekdag med Sthlm Trekkers på lördag. Vi ses i Skarpnäck. Program: Förresten är det det väl snart 15-årsjubileum för WCT och nu snackar jag inte träningsoveraller :P Någon speciellt på gång för klubben? Citera
RoLaren Postad 9 Januari, 2012 Rapport Postad 9 Januari, 2012 Trekdagen 14 januari, Skarpnäck, kl 10-22 Per aspera ad astra (Genom svårigheter mot stjärnorna) Trekdagens namn antyder att det inte är lätt att ta sig ut och fram bland stjärnorna. Farorna lurar inte bara hos de vapen och krafter som en fiende kan ha. Även skador och sjukdomar kan leda till svårigheter. Citera
RoLaren Postad 14 Februari, 2012 Rapport Postad 14 Februari, 2012 Läs om och se bilder från senaste Trekdagen med Stockholm Trekkers här. Citera
Ahlqvist Postad 11 Augusti, 2012 Rapport Postad 11 Augusti, 2012 WCT arrangerar Star Treff 61: Democracy den 15 september på Biograf Möllan i Mölndal. Eftersom temat är demokrati passa det väldigt bra att alla får gå in på föreningens nya hemsida och rösta på de avsnitt som ska visas. Citera
Hugh Postad 17 September, 2012 Rapport Postad 17 September, 2012 Hej! Smög lite nyfiket in på WCT's träff i helgen. Var i lokalen på grund av en annan tillställning i källaren och kunde inte hålla mig ifrån att spana lite. Tänkte inte på det först men blev glatt road av dem som hade klätt upp sig för denna träff. Helt klart ett måste för denna typ av tillställning. Får försöka jobba ihop något eget i temat... *ler* Mvh. Hugh Ps. Är det tillåtet med Klingon svärd på spårvagnen? *s* Citera
Sarek Postad 2 November, 2012 Rapport Postad 2 November, 2012 Ang slutet på "vilken treff WCT är bäst" Äldre medlemar som kommer ånyo -- premie. De som EJ kan gå pga jour och barn på Möllan men betalar samt anmäler nya "spädisar" 1 mån efter födsel för att stödja Svergies BÄSTA StarTrek förening--- premie????? Citera
RoLaren Postad 2 November, 2012 Rapport Postad 2 November, 2012 Hm, Stockholm Trekkers är ju klart bäst :P Vi har förresten Trekdag imorgon. Ses i Skarpnäck kl 10. Citera
O'Brien Postad 2 November, 2012 Rapport Postad 2 November, 2012 Hm, Stockholm Trekkers är ju klart bäst :P Vi har förresten Trekdag imorgon. Ses i Skarpnäck kl 10. Äsch, bara för att ni råkar ha en förening... Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.