Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad (redigerade)

Rätt trist att WCT alltid ordnar sina treffar samma dag som det är trekdagar med Sthlm Trekkers. På det viset kommer jag inte åka till Gbg för en treff, vilket jag faktiskt gjorde på 90-talet. Skulle vara kul att åka och hälsa på andra klubbar då och då.

Stockholm Trekkers har trekdag med tema "Darkness". Programmet finns här

Redigerad av RoLaren
  • Svar 467
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

Det har nog varit så här i många år nu. Det är synd, men det har också varit det som varit det som fungerat vid lokalbokningar. WCT har ju treff 4 ggr per år, vilket gör att man nog lättare kan hoppa över en ST-trekdag (som sker 9-10 ggr per år) om man nu verkligen vill åka på en WCT-treff.

Postad

Knappast att man hoppar över en trekdag då det inte bara innebär Star Trek utan även träffa trekkompisar som man inte ser så ofta. WCT-träffarna skulle vara ett kompliment för oss som bor på denna sida av Sverige.

  • 4 veckor senare...
  • 3 månader senare...
Postad

Trekdagen 14 januari, Skarpnäck, kl 10-22

Per aspera ad astra (Genom svårigheter mot stjärnorna)

Trekdagens namn antyder att det inte är lätt att ta sig ut och fram bland stjärnorna. Farorna lurar inte bara hos de vapen och krafter som en fiende kan ha. Även skador och sjukdomar kan leda till svårigheter.

  • 1 månad senare...
  • 5 månader senare...
  • 1 månad senare...
Postad

Hej!

Smög lite nyfiket in på WCT's träff i helgen. Var i lokalen på grund av en annan tillställning i källaren och kunde inte hålla mig ifrån att spana lite. Tänkte inte på det först men blev glatt road av dem som hade klätt upp sig för denna träff. Helt klart ett måste för denna typ av tillställning. Får försöka jobba ihop något eget i temat... *ler*

Mvh. Hugh

Ps.

Är det tillåtet med Klingon svärd på spårvagnen? *s*

  • 1 månad senare...
Postad

Ang slutet på "vilken treff WCT är bäst"

Äldre medlemar som kommer ånyo -- premie.

De som EJ kan gå pga jour och barn på Möllan men betalar samt anmäler nya "spädisar" 1 mån efter födsel för att stödja Svergies BÄSTA StarTrek förening--- premie?????

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...