dragontrumpetare Postad 3 April, 2006 Rapport Postad 3 April, 2006 Verkar vara en trevlig förening. HUr blir man medlem? section42 alltså, eller vad den nu hette.... Jag och mitt minne.... ack säger jag. Citera
the2mas Postad 3 April, 2006 Rapport Postad 3 April, 2006 Man mailar Pia i Section 42 och ber om info. Under rubriken "Träffar" kan man se alla aktiviteter framöver och man kan lägga till en aktivitet själv och invitera alla dom andra hem till sig eller ut på nåt. Section 42 får snart en ny och lite snyggare hemsida eftersom man till nu har haft en preliminär hemsida. Citera
Pjotr'k Postad 4 April, 2006 Författare Rapport Postad 4 April, 2006 Och jag hoppas att den nya sidan går att nå även om använder Firefox... *Grrr* Citera
the2mas Postad 5 April, 2006 Rapport Postad 5 April, 2006 Oi, Pjotr'k! Vad säger du??? Detta måste jag informera Christer om! Men visst! Jag ska se till at den nya inte skapar problem för dig! Var ju inte bra! Vet du varför det funkar så??? Citera
Centerwall Postad 5 April, 2006 Rapport Postad 5 April, 2006 Men Gtb o september blir det nog.... Det hoppas jag! Och se till att anmäla dig i tid så vi vet säkert att det kommer tillräckligt många! Mer info: trekkers.se Citera
Pjotr'k Postad 5 April, 2006 Författare Rapport Postad 5 April, 2006 Oi, Pjotr'k! Vad säger du??? Detta måste jag informera Christer om! Men visst! Jag ska se till at den nya inte skapar problem för dig! Var ju inte bra! Vet du varför det funkar så??? Det jag vet är att flera har klagat över detta, på ex Stockholm Trekkers-listan, då man inte kan klicka på något på webbplatsen. Många använder Firefox (eftersom IE av vissa bedöms som opålitligt) och det är viktigt att man kan se webbplatsen med vilken webbläsare man än använder (Firefox, IE, Netscape, Opera, etc). Citera
the2mas Postad 5 April, 2006 Rapport Postad 5 April, 2006 Jag ska definitivt se till att den funkar för alla! Citera
Supreme Commander JAF Postad 5 Maj, 2006 Rapport Postad 5 Maj, 2006 (redigerade) Ok, det är sent å jag orkar inte läsar igenom 3 trådar så går till slutet på en gång. Vet att jag frågat innan. Om man bor i Borlänge vilken Star Trek Föreningen är det som gäller bäst då? Borlänge = West coast trekkers (WCT) I, tror jag, Göteborg. Alt Stockholm trekkers (ST) i stockholm om du åker dit någon gång. Tror inte (rätta mig om jag har fel) att det finns någon st förening i dalarna. Apropå Stockholm trekkers, Star trekdag med filmvisning i morgon lördagen den 6 maj. Näst sista gången i Hagsätra, biograf focus *suck* Hoppas att alla stockholmare (och övriga, om ni har vägarna förbi!) passar på att njuta av det fina vädret och god underhållning. J. Ny st dag i hagsätra den 10 juni (om ni kan slita er från fotbollen) Gravöl (över biograf focus som kommer att försvinna) utlovas. Passa på nu sista gången innan sommaruppehållet (rätta mig om jag har fel)! J. Redigerad 30 Maj, 2006 av Supreme Comander JAF Citera
dragontrumpetare Postad 5 Maj, 2006 Rapport Postad 5 Maj, 2006 Man borde kanske göra en liten trekker förening i dalarna då? Blir kanske liten men naggande god.... 5 st kan ju inte vara så svårt att få ihop? Citera
Centerwall Postad 2 Juni, 2006 Rapport Postad 2 Juni, 2006 Hoppas folk dyker upp på Star Treff 36 imorgon! Citera
Centerwall Postad 2 November, 2006 Rapport Postad 2 November, 2006 Programmet för Star Treff 38: Engineers finns nu att läsa på www.trekkers.se. Citera
Nikon Postad 18 November, 2006 Rapport Postad 18 November, 2006 Är det någon form av inträde eller förbeställning av biljetter? Står inget om det på sidan... Citera
Centerwall Postad 18 November, 2006 Rapport Postad 18 November, 2006 (redigerade) Är det någon form av inträde eller förbeställning av biljetter? Står inget om det på sidan... Det stämmer - uppgifter saknas tydligen. Du måste vara medlem i West Coast Trekkers (medlemskap går att lösa på plats och kostar 100 kronor, gäller även för nästa år). Vad inträdet ligger på har jag dock ingen aning om. Edit: Nu finns uppgifterna på webbsidan. 100 kronor inträde, 50 kronor om du kommer i uniform. Redigerad 20 November, 2006 av Centerwall Citera
Thalaxian Postad 25 November, 2006 Rapport Postad 25 November, 2006 Man borde kanske göra en liten trekker förening i dalarna då? Blir kanske liten men naggande god.... 5 st kan ju inte vara så svårt att få ihop? Hej! Gör det! Jag har en Trekkerkompis i Falun och hon har en kompis som gillar Star Trekoch det har visats sig att det finns ytterligare en i dalarna i alla fall. Så det finns i alla fall tre trekkers. DQT i Östersund startade med tre medlemmar varav jag var en även om jag inte bor där nu. Citera
thestargaze Postad 14 Januari, 2007 Rapport Postad 14 Januari, 2007 (redigerade) Är det något på G i Växjö eller Lund? Redigerad 14 Januari, 2007 av Kathryn Archer Citera
ghost Postad 15 Januari, 2007 Rapport Postad 15 Januari, 2007 Trekkers i Södra Sverige hade en DS9-visning igår i Malmö. Årsmöte med visning hålls den 17/2. Håll koll på deras hemsida för mer visningar framöver (schema är ännu ej satt). Citera
Thalaxian Postad 4 Mars, 2007 Rapport Postad 4 Mars, 2007 Är det något på G i Växjö eller Lund? Scoutkåren som jag är medlem i äger och drvier en bio. Bion står i begrepp att att köpa in en videoprojektor eller vad det nu heter. När den införskaffats funderar jag på att bjuda in till en liten träff i Moheda om det nu är någon som vet var det ligger.... (ca 2 mil syd/sydost fågelvägen från Växjö) När detta inköp sker vet jag inte, men förhoppnignsvis senare i vår. Citera
Pjotr'k Postad 3 April, 2007 Författare Rapport Postad 3 April, 2007 Jag har en idé om att försöka mig på en visning i Kalmar igen. Datumet skulle i så fall vara den 21 eller 28 april. Är det någon som skulle vilja hänga på? Citera
K´hogh son of Klintoch Postad 3 April, 2007 Rapport Postad 3 April, 2007 Jag har en idé om att försöka mig på en visning i Kalmar igen. Datumet skulle i så fall vara den 21 eller 28 april. Är det någon som skulle vilja hänga på? ska se om jag kan komma . Citera
Pjotr'k Postad 12 April, 2007 Författare Rapport Postad 12 April, 2007 Det blir en visning i Kalmar den 28 april. Program kommer senare. Vi är än så länge bara två stycken anmälda (en annan TSS-medlem och så jag) - det vore kul om folk från exempelvis Växjö och Hovmantorp (som jag vet att ni finns) hade möjlighet att komma. Eftersom det är en visning som går under TSS regi måste medlemskap i någon av de svenska Star Trek-föreningarna kunna visas upp. Medlemskap i TSS kan lösas på plats. Observera att det inte är någon kostnad annars för träffen, mer än för mat så klart (vi köper från pizzerian mitt emot som har all möjlig slags mat). Citera
Supreme Commander JAF Postad 12 April, 2007 Rapport Postad 12 April, 2007 På lördag är det dags att kolla så att warpmotorerna fungerar får då har stockholm trekkers temat propulsion. J. Citera
commander ricochet Postad 12 April, 2007 Rapport Postad 12 April, 2007 Oj! Jag som var på besiktningen o fick en tvåa på min warp-core.... hm jag får ta mej till claes ohlson och köpa en ny på stubben! Citera
K´hogh son of Klintoch Postad 17 April, 2007 Rapport Postad 17 April, 2007 På lördag är det dags att kolla så att warpmotorerna fungerar får då har stockholm trekkers temat propulsion. J. ledsen men min motor är skadad efter en strid mot terrorister . kanske en annan gång Citera
OnO Postad 17 April, 2007 Rapport Postad 17 April, 2007 Hej, jag är sedan ett par år tillbaka medlem i TSS. Men tyvärr har jag ingen större nytta av det. Jag är mest med för att jag vill vara med i en Star Trek förening. Men nästan alla träffar, biovisningar etc. äger rum på skånes västkust. Tråkigt. Jag åker inte gärna 20 mil för att gå på bio.... Funderar på om inte TSÖS vore nåt för mig.... Funderingar? Kommentarer? Citera
Pjotr'k Postad 17 April, 2007 Författare Rapport Postad 17 April, 2007 Hej, jag är sedan ett par år tillbaka medlem i TSS. Men tyvärr har jag ingen större nytta av det. Jag är mest med för att jag vill vara med i en Star Trek förening. Men nästan alla träffar, biovisningar etc. äger rum på skånes västkust. Tråkigt. Jag åker inte gärna 20 mil för att gå på bio.... Funderar på om inte TSÖS vore nåt för mig.... Funderingar? Kommentarer? Det är väl mindre än 20 mil upp till Kalmar den 28 april? Själv var jag i Malmö i helgen och visst är det besvärligt när man inte har något på kortare avstånd. Du kanske själv annars vill slänga ihop en hemma hos-visning i TSS regi? Det finns nog flera runt Karlskrona som då vill hänga med. Kanske har även jag möjlighet att åka ner från Kalmar. Du får gärna sova över om du kommer hit den 28:e. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.