Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

  • Svar 467
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

Man mailar Pia i Section 42 och ber om info. Under rubriken "Träffar" kan man se alla aktiviteter framöver och man kan lägga till en aktivitet själv och invitera alla dom andra hem till sig eller ut på nåt. :)

Section 42 får snart en ny och lite snyggare hemsida eftersom man till nu har haft en preliminär hemsida.

Postad

Oi, Pjotr'k! Vad säger du??? Detta måste jag informera Christer om! Men visst! Jag ska se till at den nya inte skapar problem för dig! :) Var ju inte bra! Vet du varför det funkar så???

Postad
Oi, Pjotr'k! Vad säger du??? Detta måste jag informera Christer om! Men visst! Jag ska se till at den nya inte skapar problem för dig! :) Var ju inte bra! Vet du varför det funkar så???

Det jag vet är att flera har klagat över detta, på ex Stockholm Trekkers-listan, då man inte kan klicka på något på webbplatsen. Många använder Firefox (eftersom IE av vissa bedöms som opålitligt) och det är viktigt att man kan se webbplatsen med vilken webbläsare man än använder (Firefox, IE, Netscape, Opera, etc).

  • 5 veckor senare...
Postad (redigerade)
Ok, det är sent å jag orkar inte läsar igenom 3 trådar så går till slutet på en gång. Vet att jag frågat innan. Om man bor i Borlänge vilken Star Trek Föreningen är det som gäller bäst då?

Borlänge = West coast trekkers (WCT) I, tror jag, Göteborg. Alt Stockholm trekkers (ST) i stockholm om du åker dit någon gång. Tror inte (rätta mig om jag har fel) att det finns någon st förening i dalarna.

Apropå Stockholm trekkers, Star trekdag med filmvisning i morgon lördagen den 6 maj. Näst sista gången i Hagsätra, biograf focus *suck* Hoppas att alla stockholmare (och övriga, om ni har vägarna förbi!) passar på att njuta av det fina vädret och god underhållning. J.

Ny st dag i hagsätra den 10 juni (om ni kan slita er från fotbollen) Gravöl (över biograf focus som kommer att försvinna) utlovas. Passa på nu sista gången innan sommaruppehållet (rätta mig om jag har fel)! J.

Redigerad av Supreme Comander JAF
  • 4 veckor senare...
  • 5 månader senare...
  • 3 veckor senare...
Postad (redigerade)
Är det någon form av inträde eller förbeställning av biljetter?

Står inget om det på sidan...

Det stämmer - uppgifter saknas tydligen. Du måste vara medlem i West Coast Trekkers (medlemskap går att lösa på plats och kostar 100 kronor, gäller även för nästa år). Vad inträdet ligger på har jag dock ingen aning om.

Edit: Nu finns uppgifterna på webbsidan. 100 kronor inträde, 50 kronor om du kommer i uniform.

Redigerad av Centerwall
Postad
Man borde kanske göra en liten trekker förening i dalarna då? Blir kanske liten men naggande god.... 5 st kan ju inte vara så svårt att få ihop? :D

Hej! Gör det! Jag har en Trekkerkompis i Falun och hon har en kompis som gillar Star Trekoch det har visats sig att det finns ytterligare en i dalarna i alla fall. Så det finns i alla fall tre trekkers. DQT i Östersund startade med tre medlemmar varav jag var en även om jag inte bor där nu.

  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...
Postad
Är det något på G i Växjö eller Lund?

Scoutkåren som jag är medlem i äger och drvier en bio. Bion står i begrepp att att köpa in en videoprojektor eller vad det nu heter. När den införskaffats funderar jag på att bjuda in till en liten träff i Moheda om det nu är någon som vet var det ligger.... (ca 2 mil syd/sydost fågelvägen från Växjö) När detta inköp sker vet jag inte, men förhoppnignsvis senare i vår.

  • 5 veckor senare...
Postad

Jag har en idé om att försöka mig på en visning i Kalmar igen. Datumet skulle i så fall vara den 21 eller 28 april. Är det någon som skulle vilja hänga på?

  • 2 veckor senare...
Postad

Det blir en visning i Kalmar den 28 april. Program kommer senare. Vi är än så länge bara två stycken anmälda (en annan TSS-medlem och så jag) - det vore kul om folk från exempelvis Växjö och Hovmantorp (som jag vet att ni finns) hade möjlighet att komma. Eftersom det är en visning som går under TSS regi måste medlemskap i någon av de svenska Star Trek-föreningarna kunna visas upp. Medlemskap i TSS kan lösas på plats. Observera att det inte är någon kostnad annars för träffen, mer än för mat så klart (vi köper från pizzerian mitt emot som har all möjlig slags mat).

Postad

Hej, jag är sedan ett par år tillbaka medlem i TSS. Men tyvärr har jag ingen större nytta av det. Jag är mest med för att jag vill vara med i en Star Trek förening. Men nästan alla träffar, biovisningar etc. äger rum på skånes västkust. Tråkigt. Jag åker inte gärna 20 mil för att gå på bio.... Funderar på om inte TSÖS vore nåt för mig....

Funderingar? Kommentarer?

Postad
Hej, jag är sedan ett par år tillbaka medlem i TSS. Men tyvärr har jag ingen större nytta av det. Jag är mest med för att jag vill vara med i en Star Trek förening. Men nästan alla träffar, biovisningar etc. äger rum på skånes västkust. Tråkigt. Jag åker inte gärna 20 mil för att gå på bio.... Funderar på om inte TSÖS vore nåt för mig....

Funderingar? Kommentarer?

Det är väl mindre än 20 mil upp till Kalmar den 28 april? Själv var jag i Malmö i helgen och visst är det besvärligt när man inte har något på kortare avstånd. Du kanske själv annars vill slänga ihop en hemma hos-visning i TSS regi? Det finns nog flera runt Karlskrona som då vill hänga med. Kanske har även jag möjlighet att åka ner från Kalmar.

Du får gärna sova över om du kommer hit den 28:e.

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...