Jump to content

Vilken slags musik lyssnar ni på?

Smirf

Recommended Posts

• Replies 308
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 2 months later...
  • 1 month later...

Jag lyssnar mest på psy-chill. Mestadels från skivbolaget Ultimae Records. Jag kan starkt rekommendera Carbon Based Lifeforms! :) Jag har sett detta Göteborgs-baserade band live tre gånger och jag kan bara säga att det måste upplevas :) Annan musik som spelas mycket är Dark Electro i stil med Hocico, Life Cried och Suicide Commando.

• 1 month later...

Blir Bruce Springsteen i sommar. Ska gå på båda konserterna. Jag längtar speciellt till den sista som jag lyckades få ståplats till som också lär vara den sista konserten på den europeiska delen av hans turné. Känns som att det finns goda möjligheter för en riktigt speciell kväll.

• 2 weeks later...

De flesta av mina musikrelaterade besök är på diverse musikaler, ska se Hair (rekomenderas varmt till alla som gillar rock!) och De tre musketörerna eftersom en bekant är med där och dessutom försöka hinna med Kristina, Jesus Christ Superstar och Dirty Dancing i vår, vad jag vet nu i alla fall. J.

• 2 weeks later...

njaa jag är nog välidig utsprid smak, gillar hårdrock från 70, 80 talet, gillar j-rock och j-pop. gillar vanlig pop och r&b..... :P

Har du några bra tips på j-rock?

Har inte lyssnat så mycket själv på j-rock, men gillar för tillfället FLiP rätt mycket.

(trummisen :wub: :wub: )

Edited by Fmi

• 5 months later...