startrek92 Posted June 25, 2012 Report Share Posted June 25, 2012 (edited) Nästan allt möjligt. Favorit genren: Rock (50-70-talet), Reggae, gospel.Som undantag bryr jag mig inte så mycket i dagens artister, undantager finns såklart, t.ex Frida Amundsen, Carly Rae Jespsen. Favoriter genom tiderna: Elvis, Johnny Cash, Beatles och Iron maiden. Lyssnar också på finska och svenska artister. Edited June 25, 2012 by startrek92 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted July 26, 2012 Report Share Posted July 26, 2012 Dags för Springsteen gånger två i Göteborg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Commander Michels Posted July 27, 2012 Report Share Posted July 27, 2012 Najsigt. själv ska jag snart iväg och se Social Distortion i Stockholm . Bästa födelsedagspresenten ;), fyller år dagen efter konserten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted August 23, 2012 Report Share Posted August 23, 2012 Har varit på konserter på Gröna Lund i sommar och sett både det ena och det andra. Nästa konsert där blir Opeth och jag kommer absolut se The Hives. Finns även blues jam och jazz jam på pubar i Sthlm och det är gratis. Bara ölen kostar. hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shran Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 Jag älskar den här tolkningen av Cohens låt. Vilken röst! Vilken inlevelse! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarek Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 Ang musik personlien som "äldre" mods är det mkt northensoul och ska samt äldre punk från 60talet. Ngn som skall till Soulastatic i morgon(göteborg)? Annars allätare bara det är bra. Ej orkat läsa allt i tråden men nga StarTrek förslag Stovakor- dödsmetaö från USA utklädda som klingon samt de flesta texter på klingoska Warp11- rock/skatepunke eller vad man vill kalla det- ST kläder FirstKill- 60tals punk(modernt) Ett band som nämnts med en en fräck video är "Bird of prey" "Pojken med groda i pannan" har jag sett 2 ggr. Tråden med "runda namn" köp nga samlingsskivor med svenska punkband modell äldre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kellin Posted September 29, 2012 Report Share Posted September 29, 2012 Har inte heller läst allt i tråden... men s.p.o.c.k är ju värda att nämnas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarek Posted January 5, 2013 Report Share Posted January 5, 2013 The Hives, 60 tals punk garage. Finns 1000tls band, lyssnar just nu på Fuzztones, men bara ett med ST tema som jag känner till "First Kill" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarek Posted January 5, 2013 Report Share Posted January 5, 2013 S.P,O.C.K bästa låt Dr McCoy. Finns en fin sing a long på Youtube Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts