Gå till innehåll

WCT's senaste nyhetsbrev


Ella

Rekommenderade inlägg

Så ni har också hittat kändisarna? ;)

Ganska bra bild tycker jag allt. Vi ser riktigt glada och trevliga ut allihopa. Synd bara att de inte hade kunnat skriva lite vilka vi var, eller va vi är för gäng. Hade blivit jättebra reklam för forat annars. ;)

Har skickat ett mail med bilden till Jocke nu, så det är upp till honom om han vill lägga upp den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, bra bild med tanke på att alla är helt fokuserad på en annan kamera... Jag minns att jag tänkte på den där människan som sprang dit med en kamera, och jag kollade WCT's hemsida ifall bilden var där, vilket den inte var och sen glömde jag bort det...

Vi får väl göra reklamkampanjen nästa gång, dels borde vi bli flera och sen var det väl några som skulle klä ut sig. Sånt verkar gå hem :) Och om du gör en sån där forumskylt också, Quiet... ;)*kan inte släppa den diskussionen*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi får väl göra reklamkampanjen nästa gång, dels borde vi bli flera och sen var det väl några som skulle klä ut sig. Sånt verkar gå hem :) Och om du gör en sån där forumskylt också, Quiet... ;)*kan inte släppa den diskussionen*

Jajaja, jag får väl ta med den nästa gång ... frågan är om jag ska göra en ny för st:enterprise databas forum. :)

Men då måste vi ju ha uniformer och grejjer, nån som vet hur man tillverkar en phaser i lego? Annars får vi typ skaffa mobiltelefoner med lucka allihopa. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi får väl göra reklamkampanjen nästa gång, dels borde vi bli flera och sen var det väl några som skulle klä ut sig. Sånt verkar gå hem :) Och om du gör en sån där forumskylt också, Quiet... ;)*kan inte släppa den diskussionen*

Det ultimata skulle väl vara att trycka upp lite www.stenterprise.nu-tshirts eller nåt isåfall. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi får väl göra reklamkampanjen nästa gång, dels borde vi bli flera och sen var det väl några som skulle klä ut sig. Sånt verkar gå hem :) Och om du gör en sån där forumskylt också, Quiet... ;)*kan inte släppa den diskussionen*

Det ultimata skulle väl vara att trycka upp lite www.stenterprise.nu-tshirts eller nåt isåfall. :)

Fixar du det så kan väl jag gå runt i en ett tag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Det finns en copy shop på Götabergsgatan, i gbg, där man kan trycka t-shirtar, 129:-/styck. Jag är gärna med på foto (i uniform eller om jaf lyckas klkä ut mig till Icheb) Måste också påpeka att vi inte heter  West Coast Trekkers längre, numera heter vi bara WCT-Swedish Trekkers (man läser alltså inte ut WCT).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste också påpeka att vi inte heter  West Coast Trekkers längre, numera heter vi bara WCT-Swedish Trekkers (man läser alltså inte ut WCT).

Skulle man alltså göra det förut?

:) Tur att dom har bytt nu så slipper jag säga fel i fortsättningen då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns en copy shop på Götabergsgatan, i gbg, där man kan trycka t-shirtar, 129:-/styck. Jag är gärna med på foto (i uniform eller om jaf lyckas klkä ut mig till Icheb) Måste också påpeka att vi inte heter  West Coast Trekkers längre, numera heter vi bara WCT-Swedish Trekkers (man läser alltså inte ut WCT).

Är det exkl. eller inkl. själva t-shirten?

Vi får väl satsa på att klä ut oss så många som möjligt helt enkelt. :)

Jo, vi vet att alltihopa heter Swedish Trekkers numera, men det är ju en del medlemmar som inte vill fatta det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det exkl. eller inkl. själva t-shirten?

Vi får väl satsa på att klä ut oss så många som möjligt helt enkelt. :)

Jo, vi vet att alltihopa heter Swedish Trekkers numera, men det är ju en del medlemmar som inte vill fatta det.

Jag tror att man går dit betalar 129:-, väljer tryck och vilken t-shirt man vill ha. Antagligen så får man inte ta med en egen t-shirt, det skulle nog bli svårt med alla olika material.

Det med vårat namn påpekade jag bara för att ngn annan skrev det högre upp i denna diskussion

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det exkl. eller inkl. själva t-shirten?

Vi får väl satsa på att klä ut oss så många som möjligt helt enkelt. :)

Jo, vi vet att alltihopa heter Swedish Trekkers numera, men det är ju en del medlemmar som inte vill fatta det.

Jag tror att man går dit betalar 129:-, väljer tryck och vilken t-shirt man vill ha. Antagligen så får man inte ta med en egen t-shirt, det skulle nog bli svårt med alla olika material.

Det med vårat namn påpekade jag bara för att ngn annan skrev det högre upp i denna diskussion

Fast troligtvis är det inte bara att gå dit, vänta tio minuter och sen gå därifrån med en nytryckt tröja.

Men jag vill ha en tröja iaf om någon känner för att fixa det :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast troligtvis är det inte bara att gå dit, vänta tio minuter och sen gå därifrån med en nytryckt tröja.

Men jag vill ha en tröja iaf om någon känner för att fixa det :)

Lätt att jag går dit och rekar nån dag, frågar vad de ska ha för att trycka ett 'www.stenterprise.nu' på ryggen och ett litet namn frampå. :)

Tror ni man ska dra med sig en bild med typsnitt o grejjer dit då? Vi bara måste ju ha en gråblå t-shirt isåfall, eller möjligtvis en svart. Jag startar nog ett nytt ämne helt enkelt.

Essray: vilken adress exakt ligger den på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...