Lis@ Posted December 22, 2001 Report Share Posted December 22, 2001 Jag tycker att Harry har lite väl otur med sina flickvänner. Men vem är egentligen den rätta för honom?? :sigh: Rösta på Harrys blivande! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted December 23, 2001 Report Share Posted December 23, 2001 Jag röstade på "Ingen av dem" - det finns nämligen flera intressanta aspiranter i framtida VOY-avsnitt. Jag skulle nog tänka mig Ashley (hette hon det - hon som dog och reinkarnerades?). Ni som vet vem jag menar - skriv inte det här, då diskussionen lätt kan bli en spoilerdiskussion. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie Posted January 5, 2002 Report Share Posted January 5, 2002 seven of nine är den rätta, hans flickvänn hemma hon kommer inte att vänta, men med kärleken vet man aldrig. __ To day is a god day to die. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted January 6, 2002 Report Share Posted January 6, 2002 Tror att han aldrig kommer hitta en "riktig" men det kommer många i mellan tills han kanske hittar Den Riktiga, om han nu gör det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Borg Posted January 7, 2002 Report Share Posted January 7, 2002 Det skulle sånna fall vara seven.. Men seven hör inte till någon romantiker.. Man får se i framtiden vad som händer.. Kanske kommer det någon annan till herry eller så fortsätter han att jaga, omöjlig kärlek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander jennie Posted February 2, 2002 Report Share Posted February 2, 2002 Fniss... Jag kan allt svara på massor om Seven och om vad som händer i framtiden mellan henne och Harry... Men mer tänker jag inte säga... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted February 3, 2002 Report Share Posted February 3, 2002 Jag tycker att Seven är Harrys omöjliga kärlek....=) SPOILERVARNING (forumledarens tillägg) * * * * * * * * * * * * * * * * Men Seven blir ju kär i Chakotay i säsong sju så det blir nog aldrig Harry och Seven... :sigh: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lis@ Posted February 3, 2002 Author Report Share Posted February 3, 2002 Fniss... Jag kan allt svara på massor om Seven och om vad som händer i framtiden mellan henne och Harry... Men mer tänker jag inte säga... ;) Nu blir jag verkligen nyfiken...men, det kanske är bäst att inte veta... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted February 3, 2002 Report Share Posted February 3, 2002 tänk skulle Harry och seven bli ihop vad intressant det skulle bli när dom är så olika!=) hoppas Harry finner nån partner förän dom kommer hem som Tom och BÈlanna gjorde när dom blev ihop.... :klingon: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander jennie Posted February 4, 2002 Report Share Posted February 4, 2002 nja, jag vet inte riktigt.. tycker att seven och Harry passar bra ihop faktiskt ärligt talat.. Men det är ju min åsikt.. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted February 4, 2002 Report Share Posted February 4, 2002 Dom skulle faktiskt vara ganska söta fast å andra sidan tycker jag att Harry förtjänar någon bättre, inte någon uppblåste Borgbimbo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Borg Posted February 5, 2002 Report Share Posted February 5, 2002 Nja.. Seven och harry skulle nog bli ett färgstarkt par.. Så tanken vore kul.. Men hadde harry inte en flickvän på jorden och sånna fall vad hände med henne? Men om seven inte vill så borde han satsa på borgdrottningen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lis@ Posted February 5, 2002 Author Report Share Posted February 5, 2002 Men hadde harry inte en flickvän på jorden och sånna fall vad hände med henne? Men om seven inte vill så borde han satsa på borgdrottningen... Han hade ingen flickvän när han åkte, men ex:et Libby står med bland alternativet, hon var med i nåt avsnitt... Och jag tror nog inte att Borgdrottningen tycker att romantik är så relevant, sorry Harry... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted February 8, 2002 Report Share Posted February 8, 2002 Harry borde fixa någon gång en flickvänn.. Han tänker väll inte vara singel resten av livet??? ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suskiv Posted February 8, 2002 Report Share Posted February 8, 2002 Harry borde fixa någon gång en flickvänn.. Han tänker väll inte vara singel resten av livet??? ??? Han försöker ju, men blir kär i fel personer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted February 9, 2002 Report Share Posted February 9, 2002 Harry borde fixa någon gång en flickvänn.. Han tänker väll inte vara singel resten av livet??? ??? Han försöker ju, men blir kär i fel personer det har du rätt om att han bara faller för fell kvinnor... han karnse borde bli ihopp med nån kvinna på voyager. ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperstarSyndrome Posted February 13, 2002 Report Share Posted February 13, 2002 Jag tycker allt bra synd om Harry Kim. Han har aldrig riktigt fått visa upp vad han går för nån gång i serien tycker jag. Manusförfattarna vill väl att han ska spela "tråkmånsen" - o då är det ju inte det lättaste o få tjejer stakkarn' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lis@ Posted February 13, 2002 Author Report Share Posted February 13, 2002 Jag tycker allt bra synd om Harry Kim. Han har aldrig riktigt fått visa upp vad han går för nån gång i serien tycker jag. Manusförfattarna vill väl att han ska spela "tråkmånsen" - o då är det ju inte det lättaste o få tjejer stakkarn' Han är väl ingen "tråkmåns" för det... :sly: Stackars Harry har bara otrolig otur... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted February 16, 2002 Report Share Posted February 16, 2002 Jag tycker allt bra synd om Harry Kim. Han har aldrig riktigt fått visa upp vad han går för nån gång i serien tycker jag. Manusförfattarna vill väl att han ska spela "tråkmånsen" - o då är det ju inte det lättaste o få tjejer stakkarn' Han är väl ingen "tråkmåns" för det... :sly: Stackars Harry har bara otrolig otur... Jag håller med om att Harry bara har otur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrogie Posted February 18, 2002 Report Share Posted February 18, 2002 Harry kims rätta kärlek är Seven helt klart. Jag vet inte med hologram....Jag tror att vid slutet av 7 säsongen har han ändå ingen "riktig" tjej... porr little Kim...... Proton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted February 25, 2002 Report Share Posted February 25, 2002 Jag tror inte heller att Harry blev i hop med någon i säsong 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander jennie Posted March 3, 2002 Report Share Posted March 3, 2002 Nej, det tror inte jag heller men säsong 8 ser mycket ljusare ut!! ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted March 3, 2002 Report Share Posted March 3, 2002 Jo det verkar så synd att avt inte sender den på tv.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suskiv Posted March 3, 2002 Report Share Posted March 3, 2002 Nej, det tror inte jag heller men säsong 8 ser mycket ljusare ut!! ;) Ahh, dem stora fördelen med fan fic - allt kan hända och hittar man ingen som passar kan man alltid skriva en själv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss Chakotay Posted March 7, 2002 Report Share Posted March 7, 2002 Jag tycker att Kim ska få Seven. Men som vanligt blir det inte så som jag vill. Inget blir som jag vill! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ "Better safe than assimilated" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts