Ella Posted May 24, 2001 Report Share Posted May 24, 2001 Gud vad jag är glad att jag bor i Sverige. Fortfarande massor av osedda avsnitt kvar! Fick inte riktigt klart för mig hur det slutade, men det var iaf inte J/C!!! *gråter* Nu är allt hopp borta... Har en känsla av att det kommer ta ett tag för mig att komma över det här... //Ella Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted May 24, 2001 Report Share Posted May 24, 2001 Misströsta icke. Eh... vi får hitta på ett alternativt sista avsnitt. Vad var adressen sa du ?//Lollo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Archangels Posted May 24, 2001 Report Share Posted May 24, 2001 jag vill oxå ha adressen. nu är nyfiken och vill inte vänta. skynda dig snälla.(Ändrad av Archangels kl. 9:43 pm den maj 24, 2001) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 25, 2001 Report Share Posted May 25, 2001 Själv väntar jag mig en VHS-kassett av Endgame i mitten/slutet av nästa vecka. Snacka om att jag ser fram emot avsnittet. Om ni vill veta mer om avsnittet, kolla på http://www.startrek.com/news/nextonvoy.asp (OBS! SPOILERVARNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) eller kolla in diskussionen i forum på http://www.section31.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted May 25, 2001 Report Share Posted May 25, 2001 Typ springa hem från jobbet varje dag. Vart beställer du då ? Privat ?//Lollo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Archangels Posted May 25, 2001 Report Share Posted May 25, 2001 det skulle jag oxå vilja veta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 27, 2001 Report Share Posted May 27, 2001 Jag fick det genom en av medlemmarna i TSS som är duktig på det där tekniska. Mer kan jag tyvärr inte säga, då agerandet är olagligt och jag inte vill skryta med hans namn. Sedan tror jag att hans "erbjudande" enbart gällde TSS-medlemmar, inga andra, så tyvärr kan jag inte göra det. Prata med Wylder (medlem i forum) - han har laddat ner divx-filmerna och kan kanske ordna något? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted May 27, 2001 Report Share Posted May 27, 2001 I o.m. att jag redan vet typ allt som händer i Endgame (har läst ALLA spoilers) så tror jag att jag kan vänta tills det kommer på Svt (!!!). Eller så hyr jag. Lättast så.//Lollo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted June 24, 2001 Report Share Posted June 24, 2001 Läser också spoilers till det mesta jag kan vänta mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle28k Posted July 16, 2001 Report Share Posted July 16, 2001 Snyft.. Synd att serien är slut men.. allt gott måste ha ett slut så även denna underbara serie.. Vem vet dom kanske åker ut på något nytt mission sen dom kom hem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted July 16, 2001 Author Report Share Posted July 16, 2001 Ja, vi får hålla tummarna för en Voyagerfilm snart! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle28k Posted July 16, 2001 Report Share Posted July 16, 2001 Hörde rycken att tv2 eventuellt inte skulle visa alla avsnitt pga dåliga tittarvärden.. Hoppas det är rycken och inte sanning... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted July 16, 2001 Report Share Posted July 16, 2001 Var har du hört det? jag hoppas verkligen att det inte är sant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted July 17, 2001 Author Report Share Posted July 17, 2001 Nej! Så får det inte vara! Jag har inte råd att köpa alla avsnitt ju! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle28k Posted July 17, 2001 Report Share Posted July 17, 2001 Hoppas jag hörde fel.. Men vi värkar vara många som tittar på programet.. så det kan inte vara tittarsiffror i alla fall.. gick in på svt och tittade så det kommer att bli en fortsättning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted July 17, 2001 Author Report Share Posted July 17, 2001 Goda nyheter: Jag fick just ett mail från SVT där dom sa att Voyager 5 fortsätter direkt efter 4an! Så den 12 juli är det dags för "Night"! Men är det inte ett dubbelavsnitt som avslutar säsong 4?? Dåliga nyheter: Den 29 juli är det simmning kl 18.15... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle28k Posted July 17, 2001 Report Share Posted July 17, 2001 Tackar för dom goda nyheterna.. Då finns det fortfarande någon mening att behålla tv:n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted July 18, 2001 Report Share Posted July 18, 2001 Nu kan jag sova lugnt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle28k Posted July 18, 2001 Report Share Posted July 18, 2001 köpa in popcorn.. stänga av telefonen på söndagar och ta ur strömen i dörklockan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted February 17, 2002 Report Share Posted February 17, 2002 *snyft* Vad ska man skriva här då? Det är ju nu det har blivit konkret, Voyager fortsätter inte för evigt! De har levt på lånad tid! Sju år är nog en helt ok tid för att effektivt bygga upp en tv-serie och avsluta den på ett bra sätt. För det tycker jag faktiskt att "Endgame" parts I & II (#271-2) var. De flesta lösa ändarna reddes ut. Och besättningen blev kanske lycklig, vi kommer aldrig att få veta. Men hem kom de, hela och välbehållna. Och Chakotay fick sin Seven. Riktigt sött par tycker jag. Chakotay kan nog lära Seven ett och annat om mänsklighet. Mer utförlig (och mindre sentimental) rapport kommer inom ett par dagar, när jag inte är så blödig av mig. Jag grät trots allt när Neelix lämnade Voyager för en Talaxisk koloni. När hela besättningen stod uppradad i korridoren där ha skulle gå till sitt lilla skepp.. Godnatt på er. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lis@ Posted February 17, 2002 Report Share Posted February 17, 2002 *snyft* Vad ska man skriva här då? Det är ju nu det har blivit konkret, Voyager fortsätter inte för evigt! De har levt på lånad tid! Sju år är nog en helt ok tid för att effektivt bygga upp en tv-serie och avsluta den på ett bra sätt. För det tycker jag faktiskt att "Endgame" parts I & II (#271-2) var. De flesta lösa ändarna reddes ut. Och besättningen blev kanske lycklig, vi kommer aldrig att få veta. Men hem kom de, hela och välbehållna. Och Chakotay fick sin Seven. Riktigt sött par tycker jag. Chakotay kan nog lära Seven ett och annat om mänsklighet. Mer utförlig (och mindre sentimental) rapport kommer inom ett par dagar, när jag inte är så blödig av mig. Jag grät trots allt när Neelix lämnade Voyager för en Talaxisk koloni. När hela besättningen stod uppradad i korridoren där ha skulle gå till sitt lilla skepp.. Godnatt på er. Nu fick man åtminstone reda på vad som händer. Blev hemtvingad av elaka föräldrar ( :-@ ) igår och fick inte se "Endgame". KATASTROF!!!! När kommer den på svensktextad video? Nån saom vet...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted February 20, 2002 Report Share Posted February 20, 2002 Jag kommer att drunkna i tårar när sista avsnittet av voyager är.. Kommer nog att se avsnittet flera gånger om.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lis@ Posted February 23, 2002 Report Share Posted February 23, 2002 Jag kommer att drunkna i tårar när sista avsnittet av voyager är.. Kommer nog att se avsnittet flera gånger om.... Eftersom man ser varenda avsnitt tusentals gånger om så blir det nog mer än "flera gånger" för min del. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander jennie Posted March 9, 2002 Report Share Posted March 9, 2002 Ja, jag vill inte ens säga hur många gånger jag kokmmer se på det!! nog tusen ungefär. Och hela rummet kommer flyta i tårar från mig!! Jag vet att C/S blir ihop!! Vilket fruktansvärt öde! SNYFT!! (Nu börjar jag gråta själv...) ;0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Posted March 10, 2002 Author Report Share Posted March 10, 2002 Och gör slut! *happy dance* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts