Jump to content

Endgame

Ella

Recommended Posts

Gud vad jag är glad att jag bor i Sverige. Fortfarande massor av osedda avsnitt kvar! Fick inte riktigt klart för mig hur det slutade, men det var iaf inte J/C!!! *gråter* Nu är allt hopp borta... Har en känsla av att det kommer ta ett tag för mig att komma över det här...

//Ella

• Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jag fick det genom en av medlemmarna i TSS som är duktig på det där tekniska. Mer kan jag tyvärr inte säga, då agerandet är olagligt och jag inte vill skryta med hans namn. Sedan tror jag att hans "erbjudande" enbart gällde TSS-medlemmar, inga andra, så tyvärr kan jag inte göra det. Prata med Wylder (medlem i forum) - han har laddat ner divx-filmerna och kan kanske ordna något?

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Goda nyheter:

Jag fick just ett mail från SVT där dom sa att Voyager 5 fortsätter direkt efter 4an!

Så den 12 juli är det dags för "Night"! Men är det inte ett dubbelavsnitt som avslutar säsong 4??

Dåliga nyheter:

Den 29 juli är det simmning kl 18.15... :(

• 6 months later...

*snyft*

Vad ska man skriva här då?

Det är ju nu det har blivit konkret, Voyager fortsätter inte för evigt! De har levt på lånad tid! Sju år är nog en helt ok tid för att effektivt bygga upp en tv-serie och avsluta den på ett bra sätt. För det tycker jag faktiskt att "Endgame" parts I & II (#271-2) var.

De flesta lösa ändarna reddes ut. Och besättningen blev kanske lycklig, vi kommer aldrig att få veta. Men hem kom de, hela och välbehållna.

Och Chakotay fick sin Seven. Riktigt sött par tycker jag. Chakotay kan nog lära Seven ett och annat om mänsklighet.

Mer utförlig (och mindre sentimental) rapport kommer inom ett par dagar, när jag inte är så blödig av mig. Jag grät trots allt när Neelix lämnade Voyager för en Talaxisk koloni. När hela besättningen stod uppradad i korridoren där ha skulle gå till sitt lilla skepp..

Godnatt på er.

*snyft*

Vad ska man skriva här då?

Det är ju nu det har blivit konkret, Voyager fortsätter inte för evigt! De har levt på lånad tid! Sju år är nog en helt ok tid för att effektivt bygga upp en tv-serie och avsluta den på ett bra sätt. För det tycker jag faktiskt att "Endgame" parts I & II (#271-2) var.

De flesta lösa ändarna reddes ut. Och besättningen blev kanske lycklig, vi kommer aldrig att få veta. Men hem kom de, hela och välbehållna.

Och Chakotay fick sin Seven. Riktigt sött par tycker jag. Chakotay kan nog lära Seven ett och annat om mänsklighet.

Mer utförlig (och mindre sentimental) rapport kommer inom ett par dagar, när jag inte är så blödig av mig. Jag grät trots allt när Neelix lämnade Voyager för en Talaxisk koloni. När hela besättningen stod uppradad i korridoren där ha skulle gå till sitt lilla skepp..

Godnatt på er.

Nu fick man åtminstone reda på vad som händer.

Blev hemtvingad av  elaka föräldrar ( :-@ ) igår och fick inte se "Endgame". KATASTROF!!!!

När kommer den på svensktextad video? Nån saom vet...?

• 2 weeks later...