Gå till innehåll

84 medlemmar har röstat

1. 1.

• Jag har aldrig missat ett enda avsnitt
      17
    • Jag missar IBLAND
      24
    • Jag missar nästan ALLTID pga- nånting
      2
    • Min video grejar allt
      13
    • Det händer......
      17
    • Jag missa ETT avsnitt, det gör väl inget
      10

Rekommenderade inlägg

• Svar 114
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad
Jag brukar inte ladda hem nåt jag hyr istället...

Problemet är att ex enterprise inte finns på video och vill man titta på det så är det nerladdning som gäller. Om man inte känner folk i USA som kan banda och skicka dem på posten förstås

Postad
var kan man ladda ner dem? å e det nån som vet ett bra ställe i sthlm där man kan köpa dem? å hyra dem, var? ja har verkligen INGEN koll *hjälp mig*

Att köpa ifrån är Science Fiction-bokahndeln i gamla stan bra.

De finns även på internet och har postorder.

sfbok

Postad
Har alldrig missat ett enda avsnitt!! Jag menar allvar alltså! Inget skämt! :)

:D Det var bra gjort! Jag tror inte att jag har missat något heller. Jo kanske ett förresten... Fast jag gillar inte att de har bytt tid när man ska upp på morgonen dagen efter!!

Postad

Börjar glida ifrån ämnet....

var kan man ladda ner dem?

Om man vill ladda hem avsnitt gör man det lättast på DC (Direct Connect). De nya Enterprise-avsnitten brukar vara tillgängliga samma dag som de visas. Virus behöver man inte vara vidare rädd för när man laddar hem filmer (filändelserna mpg eller avi för det mesta).

Postad

menar du Voyager säsong 1 va??? konstigt. jag börja kolla på den serien och vi är födda somma år och så, då var inte jag 6 år... du kanske hade fel när du sa att Voyager började 95?? Fast den började nog ty 95 i USA..

Proton

Postad
menar du Voyager säsong 1 va??? konstigt. jag börja kolla på den serien och vi är födda somma år och så, då var inte jag 6 år... du kanske hade fel när du sa att Voyager började 95?? Fast den började nog ty 95 i USA..

Proton

Enligt min beräkning borde Voy ha börjat sändas år 1998 i sverige.

Men då skulle dom ha väntat med att sända den i 3 år, och det låter inte heller så troligt... Nån som vet säkert?

Postad
Enligt min beräkning borde Voy ha börjat sändas år 1998 i sverige.

Men då skulle dom ha väntat med att sända den i 3 år, och det låter inte heller så troligt... Nån som vet säkert?

Jag har precis för mig att Voy började sändas på SVT under hösten -98, i oktober tror jag det var? För det var då jag började fundera på att starta stvoyager.nu :)

Postad
Jag har precis för mig att Voy började sändas på SVT under hösten -98, i oktober tror jag det var? För det var då jag började fundera på att starta stvoyager.nu :)

hmm...våren 98 tror jag... Kommer nämnligen ihåg att Fotbolls VM spelades samtidigt, att jag och en kompis stod och diskuterade Salas och CHile samtidigt som jag riggade min video för att spela in Voyager. Ett otydligt minne dock.

Postad
De är juh lite trist att SVT inte har de...

Sant, men jag ser hellre att SVT lägger sina pengar på nya (star Trek-) serier istället för att köpa till sig massa repris rättigheter.

• Skapa nytt...